Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

800_2411.webp

Mä haastan teijät kuuntelemaan ees ekat 20min. Jos uskallatte...en koita käännyttää mulle ihan sama mitä teette. Mut kuunelkaa se ketä uskaltaa
Ajatteletteko te uskovaiset itse ollenkaan, vai syötetäänkö teille kaikki ajatukset milloin keneltäkin? Katsos kun alat ajattelemaan individuaalina omilla aivoillasi, saatat ymmärtää faktan ja fiktion eron. Ensin teille syötetään raamatun kirjoitukset, randomit ihmisten höpöttämät epäloogisuudet ja vanhan muinaisen kansan ajan kultaamat kansantarinat. Sitten kun tätä teidän ohjenuoraa aiheesta kritisoi, te ette edelleenkään käytä omia aivojanne, vaan tukeudutte sitten tohon ja tähän teologiin, professoriin, voodoo-noitaan. Voi kun jokainen uskovainen ottaisi ne meille evoluutossa kehittyneet aivot käyttöön ja miettisi vähän objektiivisesti asioita, niin saattaisi se harmaa sumu kadota elämästä ja elämästä tulisi sen arvoinen mikä se kullakin pitäisi olla.

OHO. Kylläpäs hyökkäs jonnet päälle. Nyt ymmärän mikeä tätä jonnejen johtajaa jonka ihmisil on pää niin syväl sun persees et jos sanot et hypätkää sillalt se kasvattaa reisiä, niin nää LAMPAAT tekee sen. Ja mikä VITUN ylilauta? Mul ei oo ees tietoo mikä se on, oon ku peter en oikee dikkaa tietokoneista sunmuista. Mul on parempaaki tekemistä ku pyörii netissä koko ajan. Ironista tässä se et tuntuu et mike pahin jonne kaikista :D. Sanoo oman mielipiteen vahvasti (niinkuin hänki) ni johan paukkuu. Nyt mä lähen duunaa mun vaimoo ku lapsi nukkuu viel ja sen jälkee salille. P.S katotaa kauan menee ku joku jonne suuttuu ;) :D. Nyt haleja ja pusuja..en tuu enää tänne.

P.S mä uskon ja luulen et mike on oikeesti hyvä tyyppi jos tutustuis kasvotusten paremmis merkeis. Pyydän anteeks tätä hämminkiä mitä aiheutin täällä ja haluun nyt haudata sotakirveet kaikkien kanssa.

Mahtavaa, kristinusko debatti, ei muutakuin lusikkaa sooppaan ja heti aamusta hämmentämään. Tää on on mun vakio läppä kristityille, eli kun nyt hierotaan sitä raamattua ja Jessen oppeja niin nythän on niin että jos Hitler, Stalin ja vaikkapa Jyrki Katainen pyytäisivät kuolinvuoteella anteeksi Jesseltä ja katusivat syntejään, viimenen kaveri kansalle aiheuttamaansa velkataakkaa niin simsalavitunbimsala, ei muutakuin taivaaseen että heilahtaa. Kysymys kuuluu että saako anteeksi pyytämällä ja katumalla oikeesti näin paljon suklaata, sittenhän siellä taivaassa on aika meininki kun Jammu Siltavuori anelee enkeleitä huviajelulle?? Koska uskovaisilla ilmenee aina ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa niin otetaan pätkä vielä ääniraidan kanssa ;
View: https://www.youtube.com/watch?v=U3nx4VcMvOI
, Ps. JihadJohn voittaa aina Jessen porukan koska Allu käskee tappaa vääräuskoset ja Joulupukki&Jesse Oy heittää sua liekkijärveen jos tapat, 5 käsky........

Perinteiset uskonnot ovat tottakai irrationaalista shaibaa, mutta vaikka ei johonkin varsinaiseen jumalaan uskokaan niin aika moni on silti muissa asiaoissa samankaltaisesti irrationaalinen, uskonnollinen. Otetaan esimerkki bodauksesta, kun sopii hyvin tänne. Joku guru kertoo kuinka on saanut isot lihakset kasvatettua tekemällä tätä ja tätä ja guruun uskovat pakkislaiset apinoivat sitten metodit. Todellisuudessa gurun lihasten takana onkin ollut ihan eri jutut ja pakkislaisen lihakset jää kasvamatta. Guru saattoi tän aavistaa tai sitten ei, mutta pointtina se, että tosiasialliset syy-seuraussuhteet ovat jääneet pimentoon ns. uskovaiselta pakkislaiselta ja uskotaan johonkin muuhun.

Parahin Mike, kiinnostais toi widowmaker kyykky. Mistähän painosta kantsis alottaa tekemään ja pikkuhiljaa nostamaan?
Tällä hetkellä PR jossain 160 ja paras sarja 6x140

Vai kannattaako tämmösillä vielä miettiä koko hässäkkää?

Parahin Mike, kiinnostais toi widowmaker kyykky. Mistähän painosta kantsis alottaa tekemään ja pikkuhiljaa nostamaan?
Tällä hetkellä PR jossain 160 ja paras sarja 6x140

Vai kannattaako tämmösillä vielä miettiä koko hässäkkää?

yleensä porukka alottaa tuota n. 60% maksimipainolla, mikä olis sulle 96 kiloo. Pyöristetään alaspäin ja siitä saadaankin 95 kiloo mikä on mitä mainion alotuspaino.

Pitää mainita tuohon autojen kisuutteluhommaan, että monasti myös moottoripyörää tullaan haastamaan valoissa. Ja usein haastajana juurikin ne bemarit tai audit. Onko se sitten vaan lie jotain hauskanpitoa, kun luulis nyt kuitenkin kaikkien ymmärtävän että ei sillä autolla siinä mitään sijaa ole.

Back
Ylös Bottom