Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajatteletteko te uskovaiset itse ollenkaan, vai syötetäänkö teille kaikki ajatukset milloin keneltäkin? Katsos kun alat ajattelemaan individuaalina omilla aivoillasi, saatat ymmärtää faktan ja fiktion eron. Ensin teille syötetään raamatun kirjoitukset, randomit ihmisten höpöttämät epäloogisuudet ja vanhan muinaisen kansan ajan kultaamat kansantarinat. Sitten kun tätä teidän ohjenuoraa aiheesta kritisoi, te ette edelleenkään käytä omia aivojanne, vaan tukeudutte sitten tohon ja tähän teologiin, professoriin, voodoo-noitaan. Voi kun jokainen uskovainen ottaisi ne meille evoluutossa kehittyneet aivot käyttöön ja miettisi vähän objektiivisesti asioita, niin saattaisi se harmaa sumu kadota elämästä ja elämästä tulisi sen arvoinen mikä se kullakin pitäisi olla.Mä haastan teijät kuuntelemaan ees ekat 20min. Jos uskallatte...en koita käännyttää mulle ihan sama mitä teette. Mut kuunelkaa se ketä uskaltaa
Ei millään pahalla, mut uskottavuus kärsii, jos toistelee tollasta, eikä kuitenkaan pidä puheitaanNyt haleja ja pusuja..en tuu enää tänne.

Käännät toisenkin posken?P.S mä uskon ja luulen et mike on oikeesti hyvä tyyppi jos tutustuis kasvotusten paremmis merkeis. Pyydän anteeks tätä hämminkiä mitä aiheutin täällä ja haluun nyt haudata sotakirveet kaikkien kanssa.

Käännät toisenkin posken?![]()
Parahin Mike, kiinnostais toi widowmaker kyykky. Mistähän painosta kantsis alottaa tekemään ja pikkuhiljaa nostamaan?
Tällä hetkellä PR jossain 160 ja paras sarja 6x140
Vai kannattaako tämmösillä vielä miettiä koko hässäkkää?