Deleted member 122304
Mehutouhut on kyllä hardcore shittiä.
#whatever_it_takes
#whatever_it_takes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mehutouhut on kyllä hardcore shittiä.
#whatever_it_takes
Toi on kyllä totta :DOnko sulla hiitti ikinä mitään oikeaa asiaa?
Mä olen pienestä pitäen ollut häirikkö ja kärsin "lievästä" adhd meiningistä. Tämä sitten näkyy esim: nettimaailmassa karmeana ulostuksena näppäimistön välityksellä. Tiedostan kyllä millainen pässi olen ja eipä se mua paljon liikuta. Nautin ylikaiken kun saan idiootin leiman. Varsinkin ylilaudassa saamani maine on aivan "huikeaa" ja kyllä mulla on elämä pakkiksenkin ulkopuolella. Siihen toki jo riittää se että en asu hämeenlinnassa :DOnko sulla hiitti ikinä mitään oikeaa asiaa?
Onko sulla hiitti ikinä mitään oikeaa asiaa?
mä en usko tuota sun selitystä. Mä epäilen että sä vaan tykkäät lihaksikkaista miehistä!Mä olen pienestä pitäen ollut häirikkö ja kärsin "lievästä" adhd meiningistä. Tämä sitten näkyy esim: nettimaailmassa karmeana ulostuksena näppäimistön välityksellä. Tiedostan kyllä millainen pässi olen ja eipä se mua paljon liikuta. Nautin ylikaiken kun saan idiootin leiman. Varsinkin ylilaudassa saamani maine on aivan "huikeaa" ja kyllä mulla on elämä pakkiksenkin ulkopuolella. Siihen toki jo riittää se että en asu hämeenlinnassa :D
Enkä siis yritä korjata tapojani jatkossakaan.

Jotenkin hauska, että avaudut asiasta Miken ketjussa :DNyt tulee diippiä kamaa kun mietin että miksi saan mielihyvää siitä kun esim ylilaudalla täysin turhanpäiväinen pakkis nimimerkkini saa jonkinlaista huomiota ja täysin negatiivisessa mielessä. Sekä että jengi ignooraa mut ( 5/5! ).
Tähän kaikkeen idiotisimiin löytyy ehkä vähän selitystä nuoruudesta. Ala-asteella 2-4 luokilla mua yritettiin kiusata koulussa aika paljon kun olin varsin hiljainen nössykkä ja otin asioita aika helvetin raskaasti. Sitten jossain vaiheessa päässä niksahti kun huomasin että pärjään urheilussa. Treenailin pitkälti omassa rauhassa ja kasasin yllättävän nopeaan vahvan itsetunnon jonka jälkeen nähtävästi alamäki alkoi. Aidosti uskon ja tiedän että olen livenä sekä tietokoneen äärellä ihan samanlainen pässi joka saa virtaa hämmennyksestä ja huomion keskipisteenä olemisesta. Joten ikävä kyllä tämmöinen elämäntarina on synnyttänyt nimimerkki Hiitin.
Pahinta tässä on että nytkin nauran tätä viestiä kirjoittaessani. Viinaa en ole ikinä juonut ja ehkä ihan hyvä niin. Mä en osaa väitellä ja en osaa suuttua. Ihan mielenkiinnosta voisi joskus käydä psykologilla :D
Tämä nimitys oli hieno. En muista kuka alunperin heitti mutta osui kohdilleen :Dhiitti genovalle oma ketju kans?
mie tuun sit putkipihtilöitten kanssa noutamaan kalleudetLyön vasemman pallini vetoa, että Mike käy pyörähtämässä masterseissa joskus. Olis mielenkiintoista nähdä toi paketti lavalla.