En lähtis.Jos tarjoutuisi mahdollisuus, niin lähtisitkö vielä mukaan lisäravinnebisnekseen ?
Ja 200kg painoi käsillä aika perkeleesti, taas kipeillä oikkareilla liikenteessä. Mut tulipahan nostettua tuokin taas pitkästä aikaa. Rinnassa on kyllä voimaa, lähtee aika iisisti liikenteeseen.
Nyt saa kyllä penkkaamiset riitää, jatkossa vain ihan tuntumalla lisää lihasta maltillisilla raudoilla.
Lämmittelin tohon 200 kiloon seuraavasti.
50x10
80x6
110x4
140x3
170x1
190x1
Eikä mihinkään sattunut, outoo.
Tässä vois kyllä vähän kyseenalaistaa voimanoston periaatteita mitä tulee failureen ja erikoistekniikkaan, koska jos tällä täysin voimanoston periaatteiden vastaisella treenillä otetaan yli 2 kertaa oma paino ja 200kg, niin liekö sittenkään ihan hirveen totta se, ettei saisi lihasta ajaa loppuun saakka treeneissä maksimivoiman takia. Mulla ainakin maksimiykkönen on hurjasti sarjapainoja korkeammalla.

Mä vaan kyseenalaistan sun juttuja jos sä et ite huomaa, että se selitys tolle penkin hurjalle kehitykselle löytyy sun menneisyydestä eikä niinkään siitä mitä sä nykypäivänä teet "enemmän oikein" kuin ennen vanhaan. Mä oon vaan ainut kuka sen täällä sanoo ääneen eikä marise missään laudoilla tai suomi24:ssa.