• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

PAKKOTOISTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Liittynyt
16.4.2002
Viestejä
81 794
Kaupunki
Helsinki
Mittasitko paljon oli hanska silloin kun olit 117 kg?
50,5cm ja hullusti läskimpänä. Nää treenit ovat siis toimineet todella hyvin. Oikkaritkin ottaa komeesti vastaan.

Screen Shot 2015-07-09 at 04.36.56.png


Mitä hessu the dogin peruspäivään kuuluu? Kuinka pitkiä lenkkejä teette ja tuleeko "leikittyä" sen kanssa tai muulla tavoin aktivoitua?
Hessu saa aamulla ihan ekana merkkailla oman reviirinsä baanalla sekä tässä korttelin ympäristössä. Kova poika lorottelemaan, säästelee viimeisetkin tipat koko lenkin ajan ja tiputtelee ne sitten porttikongille kun tullaan takaisin. Saa välillä pidempiä lenkkejä parempina ilmoina, vesikeleillä vain nopeita lenkkejä. Kotona tykkää tuoda mulle lempileluaan, eli vinkuvaa hampurilaista, jota ei rikki saa, jota sitten heittelen sille. Yöksi hamppari on pakko jemmata, koska muuten tämä innostuu aina nukkumaanmennessä etsimään sen ja tulee vinguttamaan sitä mun jalkoihin.

Mikä on Pakkiksen "tuottavin" asia. Vai onko yritys-salaisuus?:D
Mainosmyynti.
 
Liittynyt
16.2.2015
Viestejä
173
Jos lähtee nyt kesälomalla kokeilee tuplareenejä eri lihaksille esim. olkapäät aamulla ja kädet illalla nii montako tuntia kantsii pitää väliä ennen toista treeniä?
 

PT-Vatanen

Porvoon Paroni
VIP
Liittynyt
14.1.2013
Viestejä
1 516
Kaupunki
Porvoo
Morjens Mike! Jostain videolta joskus taisin kuulla että sulla tuntuu nuo jalkatreenit aika pitkään vielä treenin jälkeenkin, eli domssit kestää pitkään. Oletko keksinyt mitään helpotusta/nopeutusta palautumiseen? Itseä vaivaa samainen ongelma, kun etureidet otetaan kovaa niin ensimmäinen täysin kivuton päivä on about 6pv päästä treenistä ja sittempä onkin jo uusi treeni. Vie jonkin verran tehoja muistakin treeneistä kun joutuu köpöttelemään suorin jaloin ja esim istumaan meno ilman tukea välillä hankalaa. Myös takareisien treenaaminen jokseenkin hanurista kun etureidet kosketusarat.

Olisko vipata vinkkejä?
 

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Liittynyt
16.4.2002
Viestejä
81 794
Kaupunki
Helsinki
Jos lähtee nyt kesälomalla kokeilee tuplareenejä eri lihaksille esim. olkapäät aamulla ja kädet illalla nii montako tuntia kantsii pitää väliä ennen toista treeniä?
4-5 tuntia olis semmoinen sopiva rako. Tosin kyseessä on erikoistekniikka ja siinä olisi tarkoitus lähinnä treenata sama lihasryhmä uudestaan. Jos täysin eri lihasryhmää treenaat, ei tuon tauon merkitys ole enää mitenkään kriittinen.

Morjens Mike! Jostain videolta joskus taisin kuulla että sulla tuntuu nuo jalkatreenit aika pitkään vielä treenin jälkeenkin, eli domssit kestää pitkään. Oletko keksinyt mitään helpotusta/nopeutusta palautumiseen? Itseä vaivaa samainen ongelma, kun etureidet otetaan kovaa niin ensimmäinen täysin kivuton päivä on about 6pv päästä treenistä ja sittempä onkin jo uusi treeni. Vie jonkin verran tehoja muistakin treeneistä kun joutuu köpöttelemään suorin jaloin ja esim istumaan meno ilman tukea välillä hankalaa. Myös takareisien treenaaminen jokseenkin hanurista kun etureidet kosketusarat.

Olisko vipata vinkkejä?
Valitettavasti domsseihin ei oikein taida olla mitään apukeinoa näin kadunmiehillä. En tiedä mitä urheilulääketieteessä tehdään, eli jos mennään veren vaihtoon jne radikaaliin palautusmekanismiin, niin josko siinä palautuminen olisi nopeampaa domssien osalta. Mutta me tavikset joudutaan kärsimään kivuista ja pitää sitten vain opetella treenaamaan tehokkaasti kivuista huolimatta. Kerran olen saanut domssit katoamaan jalkahieronnalla, en ole uudestaan koittanut.
 
Liittynyt
20.2.2013
Viestejä
120
En ole Mike mutta voisin jotain vastata tuohon kysymykseen koskien Domseja.
Treenin jälkeen n. 10-15min kun käytät aikaa harjoitetun lihasryhmän (ryhmien) venyttelyyn niin saat veren kiertoon paremmin.
Seuraavana päivänä sama homma, kovat jätkät tekee vielä seuraavana päivänä "palauttavan" treenin jonka perään venyttelyt.
Jos esimerkiksi teet etureidet sunnuntaina, menet maanantaina uudestaan salilla, teet 3-4 sarjaa eristävää liikettä (esimerkiksi reiden ojennuksia) jossa toistomäärä 20+, jonka jälkeen venyttelet uudestaan 10-15min.
Tämä on toiminut itellä ainakin hitokseen hyvin.
 
Liittynyt
5.2.2015
Viestejä
553
Domsseista vielä lisää... Itsellä ainakin auttaa, kun treenin jälkeen ravistelee niitä jalkoja ja kävelee, jotta saa jonkinmoista tärähdystä lihakselle. Sen jälkeen hitusen putkirullausta, kun suurimmat kuonat on saatu liikkeelle, ja jos oikein haluaa hifistellä, niin saunaa ja kylmää suihkua vuorotellen noin niinkun kylmä/kuuma hoitona.
 
Liittynyt
24.1.2013
Viestejä
1 396
Tuo kylmä-/kuumahoito esim. salin jälkeen suihkussa auttaa itselläni domseihin, teen sitä jatkuvasti erityisesti pohkeille ja toimii.
 
Liittynyt
4.10.2010
Viestejä
533
Ikä
31
Yks mikä auttais varsinkin jalkojen domseihin ois loppujäähdyttely kuntopyörällä, kevyt vastus 5-10 min treenin päälle.. Kannattaa kokeilla, vaikka se typerältä tuntuukin.
 
Liittynyt
22.6.2015
Viestejä
8
Kaupunki
Helsinki / Monaco
Kevyen maratonin otin Wlogeissa kun kuumetta pukkaa.. On kyllä tiukkaa settii ja mukava katsella Peterin ja Miken höpinöitä sekä rautojen kolisteluja.
Hyviä tipsejä tarttuu matkaan. Kiitos näistä ja pitäkää taso korkealla!
 

Ton

Keviämpiku
Liittynyt
14.8.2011
Viestejä
546
Hevoslinimentti tms voide saattaa auttaa palautumaan. Ainakin itellä autto hetkellisesti pohkeiden ollessa niin "tulehtuneet", että jalka suorana ei jalkaterä mennyt edes 90 asteen kulmaan. Toisaalta pohkeita teinkin ensimmäisen kerran vuoteen vähintään, että ehkä se selittää domssit.
 
Liittynyt
22.7.2008
Viestejä
63
Ikä
30
Selkävammojen rajoittava tekijä tehokkaassa jalkatreenissä, ja liikevalikoiman olessa prässi, takakoukistus sekä ojennus. Alla 8 vuoden etu-taka sekä suorinjaloinmaastavetely. Hack-kyykky puuttuu saliltani. Jalkatreenini koostuu nykyään yhden jalan prässeistä stcrictinä, ettei alaselkä pääse pyöristymään, ( ei ennennkään pyöristynyt). Miten Börje toteuttaisi vastaavassa tilanteessa jalkatreenit. Reidet ovat överihermottuneet, koska tein aina sarjat tiptoptuntumalla. Takareisiin on hankala hankkian tuntumaa. Tein takareisille SJMV:tä, ja se oli paras liike. Kysymyksei kuuluu, että miten toimia näin rajoitetulla jalkatreenillä, kun tavoitteena on lihasmasssan lisäys.
 
Liittynyt
22.7.2008
Viestejä
63
Ikä
30
Eli postauksen pääasiallisin kyssäri oli, että takareiskat huutamaan armoa, liiallisen alaselänkuormituksen sijaan.
 
Liittynyt
29.4.2013
Viestejä
166
Kotona tykkää tuoda mulle lempileluaan, eli vinkuvaa hampurilaista, jota ei rikki saa, jota sitten heittelen sille. Yöksi hamppari on pakko jemmata, koska muuten tämä innostuu aina nukkumaanmennessä etsimään sen ja tulee vinguttamaan sitä mun jalkoihin.
Koirat on kyllä melkosia. Ostin meidän koiralle vahingossa kananappuloiden sijasta lammasnappuloita ja eihän se siitä tykänny.Protestiksi oksensi ruoat nukkamatolle ja seuraavana påivänä sängylle. Sitten ku vaihdoin taas oikeeseem ruokaan niin ei mitään.
 

JH4

Liittynyt
20.11.2003
Viestejä
350
Hessulle ei voi antaa lohta laisinkaan, tykkää vetää, mutta oksentaa aina ulos. Liekö liian rasvaista.
Jos turkin kanssa on ongelmia tai hilseilee niin lohiöljyä/lohta paremmin toimii kookosöljy, ruokalusikallinen päivässä 55kg koiralle ja muutamassa päivää huomaa eron turkin kiillossa.
 
Ylös