• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

PAKKOTOISTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Sori jos on jo kysytty, mutta onko joku bugi kun wp-puhelimella selaa foorumia niin toi Verkkokaupan mainos, jossa on teksti "rehkimättä kotiin", toistuu noin 5 kertaa samalla sivulla. Ensin 4 yläreunassa päällekkäin ja yksi alareunassa.
Ei, ovat silloin ostaneet kaikki paikat, jotkut mainostajat ostaa kerralla kaikki mainospaikat.

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Jos tarjoutuisi mahdollisuus, niin lähtisitkö vielä mukaan lisäravinnebisnekseen ?
En lähtis.

Ja 200kg painoi käsillä aika perkeleesti, taas kipeillä oikkareilla liikenteessä. Mut tulipahan nostettua tuokin taas pitkästä aikaa. Rinnassa on kyllä voimaa, lähtee aika iisisti liikenteeseen.

Nyt saa kyllä penkkaamiset riitää, jatkossa vain ihan tuntumalla lisää lihasta maltillisilla raudoilla.

Lämmittelin tohon 200 kiloon seuraavasti.

50x10
80x6
110x4
140x3
170x1
190x1

Eikä mihinkään sattunut, outoo.

Tässä vois kyllä vähän kyseenalaistaa voimanoston periaatteita mitä tulee failureen ja erikoistekniikkaan, koska jos tällä täysin voimanoston periaatteiden vastaisella treenillä otetaan yli 2 kertaa oma paino ja 200kg, niin liekö sittenkään ihan hirveen totta se, ettei saisi lihasta ajaa loppuun saakka treeneissä maksimivoiman takia. Mulla ainakin maksimiykkönen on hurjasti sarjapainoja korkeammalla.

Aika hiljaa on vastis ollut sen jälkeen, kun turha lässyttäminen kuohittiin häneltä pois. Saako se miesparka edes vieläkään sitä kahtasataa penkistä? Epäilen että ei. Ihan hyvä pieni piikki tuossa Miken tuplavideo postauksessa, että ei sitä 200kg penkkiä nyt aivan kaikki itsestään kovasti meteliä netissä pitävät kuitenkaan noin vain saa. Urheilu on siitä hienoa, että tuloksia ei saa turpaa länkyttämällä.

Tässä vois kyllä vähän kyseenalaistaa voimanoston periaatteita mitä tulee failureen ja erikoistekniikkaan, koska jos tällä täysin voimanoston periaatteiden vastaisella treenillä otetaan yli 2 kertaa oma paino ja 200kg, niin liekö sittenkään ihan hirveen totta se, ettei saisi lihasta ajaa loppuun saakka treeneissä maksimivoiman takia. Mulla ainakin maksimiykkönen on hurjasti sarjapainoja korkeammalla.
Miks sun pitää aina kyseenalaistaa kaikkia ihan selkeitäkin juttuja jotka vaan sattuu poikkeamaan sun omista jutuista? Meinaatko sä, että kaikki voimanostaja gurut on väärässä jos niiden natunostajat penkkaa 2.5x omanpainon ja sinä 2x op? Jos sä oot joskus penkannut yli 220kg niin totta helvetissä sä penkkaat 200kg vaikka et optimaalisesti voimaa treenaiskaan. Jos sä mietit hetken sitä, että mitä sä penkkaisit fiksulla voimanostotreenillä niin se vois olla 210kg. Tai sun vanhan enkan verran?

Tulisko 170kg:lla helpommin vitonen kun ykkönen 200:lla?

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
210 ei tulis millään, ne kilot alkaa olemaan tässä maksimissa todella kiven takana. Ja mitä vastikseen tulee, niin lähinnä vittuilen takaisin niille, jotka vittuili mulle siinä ketjussa. Olin kuulemma kateellinen ja sitä sun tätä vitun vammaista juttua. Hirveen suunsoitto joka suunnasta ja kuka sen 200kg sitten otti? Nyt ne samat naamat on hiljaa kuin kusi sukassa.

11057477_10153464352107241_6571238354151001241_n.jpg

Mike

Ompa outo!
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Miks sun pitää aina kyseenalaistaa kaikkia ihan selkeitäkin juttuja jotka vaan sattuu poikkeamaan sun omista jutuista?
No katsos kun aikaisemmin tein vuosia töitä ykkösen eteen, välttelin erikoistekniikoita ja failurea tehden kaiken, että saan kiloja ylös. Nyt kun olen tehnyt kaiken täysin päinvastoin, niin maksimivoima on noussut täysin päättömästi vaikka en ole penkkiä edes tehnyt kunnolla. Ojentajille en ole punnertanut juuri ollenkaan, vaan tehnyt volyymitreeniä. Aikaisemmin noudatin voimanoston periaatteita, sain kisoissa 99,8kg elopainolla 205kg. Nyt olen mennyt täysin päinvastaisesti bodaustreenillä ja saan 200kg 95 kiloisena. Olen koittanut nyt maksimin kummallakin tavalla ja kunhan mietin vain, että ei se välttämättä olekaan niin simppeli juttu tuo voiman kasvatus. Siinä voi olla melkoisesti yksilöllisiä eroja. Tanko ampuu rinnalta ja jos tekisin ojentajille punnerrustreenejä, niin ei hidastelisi sitten lopussakaan enää.

Jos mä nyt alkaisin tosissani penkkaamaan, niin tällä kokemuksella mä en todellakaan tekisi enää voimanostoperiaatteella treenejä, vaan pyrkisin kasvattamana lihasmassaa samankaltaisella treenillä kuin nyt hieman himmaten pahimpia vetoja. Isompi lihas supistuu voimakkaammin. Jos siihen vielä lyötäis sitten 15 sustaa viikossa, 15000iu hcg:ta, halotestiniä ja anaboleja, niin mä tekisin omat enkkani heittämällä kireemmässä ja kevyemmässä kunnossa tällä treenillä.

Ja ei ole mikään yllätys, että sulla on taas paha olo mun jutuista, olet aina marisemassa jostakin.

Viimeksi muokattu:
No katsos kun aikaisemmin tein vuosia töitä ykkösen eteen, välttelin erikoistekniikoita ja failurea tehden kaiken, että saan kiloja ylös. Nyt kun olen tehnyt kaiken täysin päinvastoin, niin maksimivoima on noussut täysin päättömästi vaikka en ole penkkiä edes tehnyt kunnolla. Ojentajille en ole punnertanut juuri ollenkaan, vaan tehnyt volyymitreeniä. Aikaisemmin noudatin voimanoston periaatteita, sain kisoissa 99,8kg elopainolla 205kg. Nyt olen mennyt täysin päinvastaisesti bodaustreenillä ja saan 200kg 95 kiloisena. Olen koittanut nyt maksimin kummallakin tavalla ja kunhan mietin vain, että ei se välttämättä olekaan niin simppeli juttu tuo voiman kasvatus. Siinä voi olla melkoisesti yksilöllisiä eroja.

Ja ei ole mikään yllätys, että sulla on taas paha olo mun jutuista, olet aina marisemassa jostakin.
Ei mulla ole paha olo ollenkaan. Enkä mä nyt mitään marise. :) Mä vaan kyseenalaistan sun juttuja jos sä et ite huomaa, että se selitys tolle penkin hurjalle kehitykselle löytyy sun menneisyydestä eikä niinkään siitä mitä sä nykypäivänä teet "enemmän oikein" kuin ennen vanhaan. Mä oon vaan ainut kuka sen täällä sanoo ääneen eikä marise missään laudoilla tai suomi24:ssa.

Sehän on selvää, että iso lihas on aina vahva. Mitä isommaksi sä sen lihaksen kasvatat niin sen enemmän siellä on potentiaalia. Jos sä oot nyt viime aikoina ottanu noita ykkösiä penkissä niin kyllä se jonkin verran niitä vanhoja voimia hermottaa takaisin. Jos sä et ois ikinä ennen penkannu 200 kiloa, epäilen että et sitä tekis tolla treenillä näin nopeasti. Mut koska sä oot sen ennenki tehny niin sulla on helvetin kovat pohjat siihen.

Se on aikalailla fakta, että kaikki lihakseen kertyvät metaboliitit tommosessa hapotustreenissä haittaa lihaksen supistumiskykyä ja hermoston toimintaa ja asettaa rajoitteita seuraavalle treenille. Ei sitä voi kiistää.

Erittäin kova ja hieno suoritus, Mike! Kyl tämä antaa taas osviittaa juurikin siihen, ettei asiat ole kaikkien kohdalla niin mustavalkoisia, kuin jotkut oopukset ja tutkimustulokset väittää. Parhaat tulokset tulee, kun tosiaan tutkii miten oma kroppa reagoi mihinkin, vaikka se saattaisi mennä välillä "luonnonlakeja" vastaankin.