Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt ei kiristellä, vaan olen nostanut hiilareita merkittävästi, varmaan 2000kcal. Mun metabolia on ollut vähän jumissa ja vaikka tässä olen mättänyt pari viikkoa ihan helvetisti enemmän ruokaa puhtaista lähteistä, niin paino ei ole noussut. Eli jatkan hiilarin mättämistä kunnes alan lihomaan ja tiedän paljonko saan syödä.Jossain vaiheessa puhuit että kiristelisit niin kireeksi että sun luulis olevan menossa kisoihin? Onko nyt penkkailujen jälkeen semmoisia suunnitelmia, vai meetkö fiiliksen mukaan eteenpäin?
Jos siis voimaa sinne haluaa, niin periaatteessa alta kymppejä, mutta en mä tosiaankaan enää ole varma mistään voimajutuista kun tämän päivän penkki näyttää ihan muuta. Mut jos teet kasin pintaan, niin et voi mennä hirveesti metsään.Tossa aiemmin joku jo kysyi mitä liikkeitä ojentajille. Jos tekee ojentajapäivänä punnerruksia esim. kapea tai lattiapenkki nii millä toistohaarukalla noita kantsii tehä jos se on pääliikkeenä?
Noissa kovatasosimmissa voimanostosarjoissa joutuu vähän taisteleen painoluokkia vastaan eikä tollanen "muutama sentti lihasten poikkipinta-alaan" oo ihan helppo case. Eiköhä voimanostajat ja voimanostovalmennus jotenki tiedä miten hommat hoidetaanOon kyl Miken kanssa samoilla linjoilla, että se perus 5 x 5 ei välttämättä sittenkään ole se optimaalisin tapa treenata voimaa. Itsekin pidin voimatreeneistä taukoa vähän aikaan ja keskityin tuntumalla treenaamiseen. Sitten kun taas siirryin voimahommiin niin kaikki tulokset oli noussu (veto, kyykky ja pena). Olis mielenkiintoists tietää paljonko kovilla voimannostajilla nousis tulokset ku lyötäis muutama sentti lihasten poikkipinta-alaan lisää.
. Meijänki salilla 70kg jätkät kyykkää parin vuoden treenillä enemmän kun täällä 100kg bodarit 15v treenillä.
Kyllä vanha konna aina nuoren märkäkorvan pesee. Nähdään syksyllä sama juttu Nyyssölän ja Kotipohjan välillä.Oon kyl Miken kanssa samoilla linjoilla, että se perus 5 x 5 ei välttämättä sittenkään ole se optimaalisin tapa treenata voimaa. Itsekin pidin voimatreeneistä taukoa vähän aikaan ja keskityin tuntumalla treenaamiseen. Sitten kun taas siirryin voimahommiin niin kaikki tulokset oli noussu (veto, kyykky ja pena). Olis mielenkiintoists tietää paljonko kovilla voimannostajilla nousis tulokset ku lyötäis muutama sentti lihasten poikkipinta-alaan lisää.
Ohan toi otettu monta monta kertaa jo aikaisemminkin, mutta luulin tässä 10 vuotta, että ei ole enää mahdollista, ettei paikat kestä. Sitten kun nappasin 170kg iisisti, niin ajattelin, että pitäiskö koittaa vielä 200kg huvikseen. Hassua sikäli, että mihinkään ei sattunut ja illalla treenasin vielä kuitenkin rintaa toisessa treenissä vaikka ei pitänyt edes. Huomenna sitten näkee kolottaako mitään paikkoja yhtään.