Beginning of rant...
Ai jtn random keskusteluja vuosien varrelta, joita oon käyny tavisten kanssa jossain netin ryhmissä yms? Vai meinasikko, että oon ollu sodassa tyyliin julkkisten kaa tjs :D? En kyl oo. Ensimmäisenä mainittu olis aika turhaa, ja kontekstia, kokonaiskuvaa olis aika mahdoton screenshoteista hahmottaa. Voin heittää esimerkin, vaikka tää kuulostaaki väkisin joltain lesoomiselta. Oon kaikin puolin hyvä leuanvedossa. Oon tehny sitä ihan vitusti, kehontyyppi, & aiempi tausta ennen salillakäyntiä sopii luontasesti tohon. Parhaimmillaan ollu ihan kisakelposessa kunnossa, ja aivan saletisti pätevämpi ku 99,9% treenaajista tossa kyseisessä liikkeessä. Ihan sama millä säännöillä. Silti ties kuinka monet kerrat mua on yrittäny opettaa nussimaan joku turisti, joka ei tuu lukuisista syistä ikinä pääseen lähellekkään samaa tasoa. Kritiikki on voinu olla vaikka, että mun jalka liikku puol senttiä, eli heijasin itteni ylös(teen btw tosi nätillä tekniikalla, eli täyttä paskapuhetta tuo). Tai kaikista omituisimpana(tästä ei oo ees kauaa): tuhoon kuulemma mun niskan, ja ryhdin, koska leukoja tehdessä mun yläselkä pyöristyy vähäsen. Se on vähän silleen, että jos mä oon tehny 30+ puhasta leukaa, ni en kyllä ota neuvoja vastaan joltain jannulta joka rimpuilee omalla videollaan 3 toistoa & valittelee tenniskyynärpäätä :D. Voi käydä ihan mitä vaan Youtube akatemioita, mut en pidä minään. Käytäntö>teoria all day baby. Tolla tyypillä oli sentään jonkun sortin yritys perustella, vaikka ontuva olikin(mekanismia tolle järjettömälle teorialle ei tietenkään osannut selittää, eli fuck outta here). Yleensähän Pentti Perusmiehet ei netissä edes perustele mitään(oli aihe mikä tahansa). Kierrättävät vaan vaikka jonkun auktoriteettihahmon mielipiteitä sokeina, tajuumatta mistä puhuvat.
Koen, ettet tajunnu mitä hain takaa. Mikä on täysin ymmärrettävää, koska oon huomannu että mulla on täysin erilainen filosofia treenistä, fitneksestä, terveydestä yms. mitä valtaosalla. Säki puhut tässä jostain rinnan rakentamisesta, ja mä mietin vaan, että mitä toi tarkottaa sulle? Siis visuaalisesti hienon näkönen rinta vai? Itellä on ihan kohtuullinen rinta statsit huomioon ottaen, mutta en mä oo todellakaan treenissä pitkiin, pitkiin aikoihin miettiny edes tollasia. Se on ihan itestään kasvanu, ku oon vaan rakkaudesta urheiluun, suorituskykyyn treenaillu, enkä miettiny tollasia pinnallisempia juttuja, saati hifistelly ihan muna huurussa. 2,4,6 sinistä per puoli on vaan jtn random lukuja. Jollekki 2 sinistä per puoli on kauheen työn takana, toiselle 4 per puoli oikeesti 20 toiston sarja. Et ei kyllä voi mitään default arvoja liikoja määritellä.
Liian helppo sanoo, että totta kai haluun olla vahvempi & lihaksikkaampi. Ihan liian helppoo. Näkyy kyllä sen ihmisen treenissä & fysiikassa, mitä osa-alueita oikeesti työstetään. Jotkut luolamiehet käy oikeesti salilla vaan, että voivat kääntää habaa & punnertaa penkkiä :D. Helvetisti menee hukkaan ihmiskehon potentiaalia, mut en todellakaan silti tuomitse. Täytyy tehä, mistä kiksinsä saa. Melkeen vois sanoa, et ite treenaan, koska halveksin mm. kaikkea mikä liittyy vanhuuteen. Haluun olla fyysisesti jokapaikan höylä, ja kykenevä niin pitkään ku pystyn. En ees ''aika hyvä ton ikäseks'' tasoa, vaan ihan minkä tahansa ikäseks. Realistista tai ei, ni ihan vitun hyvä tavote. Ei tarvii olla ihan vitun hyvä missään, mut ois siistiä olla kohtuullisen hyvä kaikessa. En usko jumalaan, mutta mun keho on luotu silti siihen, että sitä käytetään moneen, haastetaan. Elämä ois aivan liian tylsää muuten. Terveyttä ei voi ostaa. 1 keho per henkilö. Laiminlyö sitä huolella, ni jossain vaiheessa loppuu mahollisuudet uuteen alkuun.
Tää autistinen romaani olkoot joululahjani. Don't mention it.