OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tänä syksynä taas pitkästä aikaa olen tehnyt ovihommia ja on touhu hieman muuttunut vuosien takaisesta. Nämä kaksi paikkaa joissa käyn ei ole mitään viiden tähden paikkoja, toinen on kellaripubi jossa ei ravintolatilasta näe ovelle ollenkaan ja toisen paikan jv pahoinpideltiin viime vuonna. Mullakaan ei ole ollut mitään suojavariusteita ja raudat on ainut voimankäyttöväline mutta kaasulle on lupa ja pitää kyllä hommata, samoin TKP ja suojaliivit. Viikonloppuna asiakkailta pois otettuja esineitä perinteisen puukon lisäksi, teroitettuja meisseleitä, diapamiliuskaa yms. mikä ei kuulu ravintolaan. Illat on joka viikonloppu olleet erilaisia, joskus on todella leppoisaa mutta toisena iltana on selkeä väkivallan ja tappelunuhka päällä koko illan. Sanoisin että perjantait on aina hieman jännittyneempiä. Kannattaa myös se oma tehtävä muistaa ja mikä on oikeasti puuttumisen arvoista. Jos hieman liian juovuksissa oleva ihminen ei aiheuta häiriötä tai haasta riitaa niin en tiedä kannattaako siihen kovin paljon kuluttaa aikaa ja voimia.
Ite miettinyt miten paljon enemmän nykyaikana on huumeita kierrossa, sillon ku mä olin, niin pääsoin lärvit vedettiin alkolla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kannattaa myös se oma tehtävä muistaa ja mikä on oikeasti puuttumisen arvoista. Jos hieman liian juovuksissa oleva ihminen ei aiheuta häiriötä tai haasta riitaa niin en tiedä kannattaako siihen kovin paljon kuluttaa aikaa ja voimia.
Riippuu vähän miten haluaa tehdä. Yrittäjäähän onneksi kiinnostaa vain se että maine pysyy ja ettei ambulanssi ja poliisi käy kuin oikeasti syystä koska poliisi saattaa määrätä lisää järkkäreitä kun käyntejä tulee liikaa.
 
Viimeksi muokattu:
Ite miettinyt miten paljon enemmän nykyaikana on huumeita kierrossa, sillon ku mä olin, niin pääsoin lärvit vedettiin alkolla.
Nuorisolla tuntuu olevan käytössä nykyään lääkkeitä ja huumeita ainakin omaa nuoruuttani enemmän. Riippuu sitten onko illalla joku esiintyjä, iskelmämusiikkia tulee kuuntelemaan vanhempaa porukkaa joille riittää olut ja viinakset. Sitten tosiaan nuorempi porukka saattaa ostaa koko illan aikana yhden kaljan mutta on sekaisin kuin seinäkello. Se mikä tähän vaikuttaa on se että yhä nuorempien on helpompi ja jopa halvempi hommata pilveä ja pillereitä kuin yrittää saada joku ostamaan alkoholia.
 
Reipas tankki eilen. 90,5kg nousi 91kg.

DSC00163.jpeg
 
Riippuu vähän miten haluaa tehdä. Yrittäjäähän onneksi kiinnostaa vain se että maine pysyy ja ettei ambulanssi ja poliisi käy kuin oikeasti syystä koska poliisi saattaa määrätä lisää järkkäreitä kun käyntejä tulee liikaa.
Tämä se paskin homma on tuolla alalla, että riittävän paljon partiokäyntejä, niin kohta on AVI yrittäjän kimpussa. Mutta ei se kyllä hyvä homma ole, jos työntekijän/tekijöiden turvallisuus on uhattu sen takia, että on liian korkea kynnys soitella häkeen järjestyshäiriöiden takia. Mutta niinhän se monessa paikkaa sitten lopulta menee. Ei viranomaista kiinnosta tai välttämättä ole ymmärrystä siihen, että vika ei välttämättä ole järjestyksenvalvonnassa, vaan siinä, että kama- ja/tai viinapäissään voi tilapäisesti olla tiheästikin pahoja häiriöitä. Toki henkilöstön lisääminen lisää turvallisuutta, mutta sitähän moni yrittäjä kikkailee muutenkin, että listaan on merkattu jv-vuoroon jv-kortillisia vaikka tekisi ihan täysin muuta koko vuoron, kunhan nimellisesti lukumäärä täyttyy. Raha tulee esteeksi.
 
mutta sitähän moni yrittäjä kikkailee muutenkin, että listaan on merkattu jv-vuoroon jv-kortillisia vaikka tekisi ihan täysin muuta koko vuoron, kunhan nimellisesti lukumäärä täyttyy. Raha tulee esteeksi.
Näinhän se on, jossain ravintoloissa takkeja napsii tyypit kenellä on keltainen kyltti rinnassa mutta lällärin päässä sit "oikea" poke.
 
Mike, muistatko vielä ensimmäisen suikkarisi?
Muistan, Ranta rock tais olla vuosi 1995 Vaasassa. Samalla reissulla pummasin muuten 2x6 penkkisysteemin portsarilta ja muokkasin sitä vähän.

Suikkareista puheenollen, olen elänyt kahdessa suhteessa, jossa sitä ei tehty kertaakaan, yhteensä 13 vuotta, voitte kuvitella mitkä fantasiat siitä tulee.
 
Muistan, Ranta rock tais olla vuosi 1995 Vaasassa. Samalla reissulla pummasin muuten 2x6 penkkisysteemin portsarilta ja muokkasin sitä vähän.

Suikkareista puheenollen, olen elänyt kahdessa suhteessa, jossa sitä ei tehty kertaakaan, yhteensä 13 vuotta, voitte kuvitella mitkä fantasiat siitä tulee.
Ei sellases suhtees pysty elää missä ei persettä tai suuta tipu 😳
 
Suikkareista puheenollen, olen elänyt kahdessa suhteessa, jossa sitä ei tehty kertaakaan, yhteensä 13 vuotta, voitte kuvitella mitkä fantasiat siitä tulee.
Tuo on kylla jo aika omituista. Oliko seksi muuten ok tuota mentaaliblokkia lukuunottamatta?
 
Tuo on kylla jo aika omituista. Oliko seksi muuten ok tuota mentaaliblokkia lukuunottamatta?
No en nyt kehuis kauheesti mun suhteiden seksiä, heitinkin ihan uuden vaihteen, mä tiedän mitä mä haluun ja oon vain sellaisten kanssa jotka ottaa seksin rentona kivana tekemisenä ja ovat avoimia nauttimaan siitä. En hauku edellisiä, mut kyl nyt ei enää kelpaa mikään joka ei iske ihan vitun kovaa. Enempää sen sano nykytilanteesta, olin tosi hankalassa paikassa kun 2 todella upeeta tapausta ja siinä sit miettii kumpi, tein nyt ratkaisun sitten. Ja tästä ei enempää. Mun suhteet ei tule näkymään enää missään. Oon ollut varattu jo yli kuukauden.
 
Onnea vaan Mike uuteen suhteeseen. Joskus ahdistavasta suhteestakin on vaikeaa lahtea pois. Olin kerran eraan naisen kanssa 5 vuotta ja 4 vuoden kohdalla jo tiesin etta se suhde on ohi. Jotenkin kesti vuosi ennenkun sain ne sanat ulos suustani ja se oli yksi kauheimmista paivistani elamassani - nahda nainen jota rakastit itkemassa ja suuressa tuskassa. Siita eteenpain elama oli helpottunut ja tapasin naisia jotka oli paljon paremmin yhteensopivia minun kanssa ja olin huomattavasti onnellisempi. Ja parempi se oli mun exallekin, ei ole jarkea yrittaa roikkua jostain kiinni joka ei ole enaa 100% suhteessa mukana.
 
Jotenkin kesti vuosi ennenkun sain ne sanat ulos suustani
Ja tämä onkin rohkeinta mitä voi tehdä, arvostan.
Harmillisen paljon etenkin vanhempi sukupolvi on väkisin yhdessä koska koetaan helpommaksi vaan olla ja kenties hävetään eroa.

Onneksi nykyään nuoret varsinkin rohkeasti eroaa jos alkaa tuntua ettei ole hyvä olla kyseisessä suhteessa
 
Back
Ylös Bottom