Komea on pahoinpitely välineesi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Komea on pahoinpitely välineesi.
Nauroin. Ja vielä oikea jalka kun normaalisti ton vasemman poseeraan. Mut oikealla tässä potkitaankin.Komea on pahoinpitely välineesi.
Jos joku on niin soossissa kapakissa että hanuri on paljaana, niin kyllä minäkin asiakkaana vetäisin kärkkärillä, niin että pylly vaan hyllyy!Et osaa lukea lainkaan.
Tuolla Mike kirjoitti selvästi että potkaisi kärkkärillä paljaalle perseelle.
Unohdit kertoa sen että pahoinpitelit kyseisen kaverin potkaisemalla häntä kärkkärillä perseeseen.
Ei unohtanut. Ei sitä varmaan selkeämmin siinä voinut ilmaista? :D
"heitin sen ukon todella heittämällä sinne kadulle." Heittää joku kadulle on mun mielestä eri asia kuin potkia maassa makaavaa humalaista perseeseen.
Ette kukaan osaa lukea Ihan 2 eri tapausta.. toisessa potkastiin perseeseen, toisessa mäiskästiin kattuun...Et osaa lukea lainkaan.
Tuolla Mike kirjoitti selvästi että potkaisi kärkkärillä paljaalle perseelle.
Ihan ehottomasti, saanu nauraa ihan kunnol ku lukenu näit.Ja mulla riittää näitä juttuja aika paljon. Laittakaa kommenttia jos haluutte lisää.
Tottahan tokiJa mulla riittää näitä juttuja aika paljon. Laittakaa kommenttia jos haluutte lisää.
Ui juma tää oli hassua lapsena sabotoida näitä. Seinällä ku näkyy se taulu, missä kaikkien nimet, ni sen sai vaan repimällä auki.
Yoda tarra pitää saada ja sitten toiI AM NEW SIREN
tai
NEW SIREN I AM master Yoda tarra sen vieressa
Oisko podcast näistä jonkun toisen entisen poken kanssa?Ja mulla riittää näitä juttuja aika paljon. Laittakaa kommenttia jos haluutte lisää.
Tänä syksynä taas pitkästä aikaa olen tehnyt ovihommia ja on touhu hieman muuttunut vuosien takaisesta. Nämä kaksi paikkaa joissa käyn ei ole mitään viiden tähden paikkoja, toinen on kellaripubi jossa ei ravintolatilasta näe ovelle ollenkaan ja toisen paikan jv pahoinpideltiin viime vuonna. Mullakaan ei ole ollut mitään suojavariusteita ja raudat on ainut voimankäyttöväline mutta kaasulle on lupa ja pitää kyllä hommata, samoin TKP ja suojaliivit. Viikonloppuna asiakkailta pois otettuja esineitä perinteisen puukon lisäksi, teroitettuja meisseleitä, diapamiliuskaa yms. mikä ei kuulu ravintolaan. Illat on joka viikonloppu olleet erilaisia, joskus on todella leppoisaa mutta toisena iltana on selkeä väkivallan ja tappelunuhka päällä koko illan. Sanoisin että perjantait on aina hieman jännittyneempiä. Kannattaa myös se oma tehtävä muistaa ja mikä on oikeasti puuttumisen arvoista. Jos hieman liian juovuksissa oleva ihminen ei aiheuta häiriötä tai haasta riitaa niin en tiedä kannattaako siihen kovin paljon kuluttaa aikaa ja voimia.Tuohon tilanteeseen kantaa ottamatta, mutta kehotan näitä moralisoijia menemään yksin tekemään noita hommia ja ilman voimankäyttövälineitä. Itse kanssa noin 5v tein yhteensä ja vuoden paikassa jossa olin ainut järkkäri. Saattaa mieli muuttua, jälkikäteen ajateltuna hankala ymmärtää miten sitä pääkoppa kesti senkin aikaa. Tappouhkauksien jälkeen kun käydään käsiksi sen takia että teet työtäsi, niin kyllä välillä joutuu valikoimaan saako turpaansa vai käyttääkö ylimitoitettua voimaa, että saa yksin jonkun 190-senttisen ja lihavan/130kg päihdehörhön hallintaan. Ulos niitä ei aina kylläkään yksin saanut siltikään hoidettua jos heti ollaan kimpussa kun jaloilleen päästät ja jos yrität raahata niin roikutaan pöydän jalassa. Toki varmin tapa välttyä hankalilta tilanteilta on olla tekemättä ollenkaan. Mutta semmosta paskaa ja uhkaa voi joutua kokemaan mitkä ei ns. normaalissa työssä tule mieleenkään.