OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Et osaa lukea lainkaan.

Tuolla Mike kirjoitti selvästi että potkaisi kärkkärillä paljaalle perseelle.
Jos joku on niin soossissa kapakissa että hanuri on paljaana, niin kyllä minäkin asiakkaana vetäisin kärkkärillä, niin että pylly vaan hyllyy!

Sitten saattaisi kyllä tulla vähän porttaria, jos humalaisena asiakkaana näin tekisi
 
Unohdit kertoa sen että pahoinpitelit kyseisen kaverin potkaisemalla häntä kärkkärillä perseeseen.
Ei unohtanut. Ei sitä varmaan selkeämmin siinä voinut ilmaista? :D
"heitin sen ukon todella heittämällä sinne kadulle." Heittää joku kadulle on mun mielestä eri asia kuin potkia maassa makaavaa humalaista perseeseen.
Et osaa lukea lainkaan.

Tuolla Mike kirjoitti selvästi että potkaisi kärkkärillä paljaalle perseelle.
Ette kukaan osaa lukea:giggle: Ihan 2 eri tapausta.. toisessa potkastiin perseeseen, toisessa mäiskästiin kattuun...
 
Ovijuttuja. Olin Cider nimisen baarin ovella Hämeenkadulla. Siinä sitten yksi tämmöinen perusapina seisoo tien reunalla ja aina kun auto tuli, se teki sopivassa kohtaa semmoisen hämyn että hyppää auton alle. Kaikki veti lukkojarrut siinä. No aikansa se siinä teki sitä ja katoin kun yksi auto hidasti aijoissa, aukes ikkuna ja lasipullo lensi. Osui kaveria suoraan päähän ja hajosi.

Tää sitten tulee itkien siihen ovelle että auta, mua heittiin pullolla. Sanoin että hetki pieni, hain nipun sellaisia papruka mitä nyt joka paikassa on. Vippasin naamalle ja sanoin ”Ole hyvä, nyt mee vittuun siitä vuotaan”.

Kipitti jonnekin, ei kiinnosta, sai just sitä mitä tilas.

Niin ja oon laittanut Matti Nykäsen ulos baarista, tosin puhumalla.
 
Ja mulla riittää näitä juttuja aika paljon. Laittakaa kommenttia jos haluutte lisää.
Ihan ehottomasti, saanu nauraa ihan kunnol ku lukenu näit.

Itel kävi tällasen liikuntarajoitteisen kans ku himaan kävelin viime kesänä ja siin matkal on lyhyt mut aika hiton jyrkkä mäki. Siin mäes tuskaili pyörätuolin kans sellain kaveri mil oli jalat ihan tyngät ja kädetkin normaalii lyhkäsemmät, eikä näyttäny millää pääsevän mäkee ylös. Mä siin sit aattelin kysästä ett tarviskohan mahollisesti apua, ett voin kyl tyrkätä mäen ylös, ni tää kaveri karjas mulle ett näytänks joltain vitun vammaselt 😅 eipä siin osannu vastata mitää
 
Olin Ciderin ovella edelleen, tais olla arki-vuoro. No pilkkua heitettiin ja asiakkat valui ulos, sinne jäi 3 asiakasta, 1 mies ja 2 naista. Ne sitten sain houkuteltua narikkaan ja annoin miehelle takin ja puin toiselle naiselle takin. Kun olin kolmatta takkia laittamassa toisen naisen niskaan, tämä sanoi ettei ole narikkalappua, mä sanoin että ei hätää, että tää on viimeinen takki, no se ei neidille kelvannut vaan jäi jankuttamaan että haluaa narikkalappunsa. Mä sanoin että oot sen pudottanut tonne ylös että ei hätää, siivooja sen kerää. Ei kelvannut, 5 minuutin jankuttamisen jälkeen mä annoin sille narikasta yhden lapun että siinä, vie kotiin.

Ei kelvannut, 10 minuutin jälkeen ei enää jaksanut ja kiersin tiskin toiselle puolelle, että nyt sitten koko poppoo jo ulos, kello on yli 0400. No se äijä kävi samantien päälle, siis rinnuksiin kiinni, mä sitten nappasin sitä kiinni ja murjoin tuulikaapin seinää vasten että mitä vittua sä alat pullistelemaan, samaan aikaan ne kaksi eukkoa alkoi repimään mua ja takki repesi siinä samassa. Näin että kyttien maija ajoi siinä kadulla ja toisella kädellä pidin sitä janaria seinällä ja toisella kädellä viitoin kytille että tulkaa tänne. Baarimikko siinä toppuutteli niitä eukkoja.

Maija kaarsi siihen ovelle ja sivuovet auki, sieltä tulee kameramies, äänimies ja kauhee poppoo siivilejä, kaikki tekeminen pysäytyi kuin leffassa, kukaan ei liikkunut, niin hullu se tilanne oli. Heillä oli Poliisi-TV kuvausryhmä mukanaan. Sanoin kytille että kaikki autoon ja pistäkää putkaan ja ne laittoi, kytät otti mun tiedot jos haluaisin korvauksen takista ja sain siitä 50 markkaa.

Seuraavana tiistaina katottiin narikassa telkkarista kun se jakso tuli ja me tosiaankin oltiin telkkarissa, sillon käytettiin vielä sensuurina niitä mustia lätkiä silmien päällä. Jumalauta me naurettiin.
 
46AAE989-86C5-43E6-BC9D-D906A07E859A.jpeg
5447AFF8-88D1-4719-A8C2-712B24756508.jpeg
30B951C2-33C8-434D-9A1C-1D288AB31825.jpeg
B65CE305-27FB-4195-9C29-8B058410CA0A.jpeg
3F132693-ED19-4776-A9E7-3777F8BCB1FB.jpeg
 
Joo kyllä ovihommista on itelläkin paljon hauskoja muistoja. Mutta kyllä niissä hommissa vähän sellaiseksi ihmis vihaajaksi muuttuu. Eikä todellakaan tee mieli itse lähteä baariin tai discoon
 
Tuohon tilanteeseen kantaa ottamatta, mutta kehotan näitä moralisoijia menemään yksin tekemään noita hommia ja ilman voimankäyttövälineitä. Itse kanssa noin 5v tein yhteensä ja vuoden paikassa jossa olin ainut järkkäri. Saattaa mieli muuttua, jälkikäteen ajateltuna hankala ymmärtää miten sitä pääkoppa kesti senkin aikaa. Tappouhkauksien jälkeen kun käydään käsiksi sen takia että teet työtäsi, niin kyllä välillä joutuu valikoimaan saako turpaansa vai käyttääkö ylimitoitettua voimaa, että saa yksin jonkun 190-senttisen ja lihavan/130kg päihdehörhön hallintaan. Ulos niitä ei aina kylläkään yksin saanut siltikään hoidettua jos heti ollaan kimpussa kun jaloilleen päästät ja jos yrität raahata niin roikutaan pöydän jalassa. Toki varmin tapa välttyä hankalilta tilanteilta on olla tekemättä ollenkaan. Mutta semmosta paskaa ja uhkaa voi joutua kokemaan mitkä ei ns. normaalissa työssä tule mieleenkään.
Tänä syksynä taas pitkästä aikaa olen tehnyt ovihommia ja on touhu hieman muuttunut vuosien takaisesta. Nämä kaksi paikkaa joissa käyn ei ole mitään viiden tähden paikkoja, toinen on kellaripubi jossa ei ravintolatilasta näe ovelle ollenkaan ja toisen paikan jv pahoinpideltiin viime vuonna. Mullakaan ei ole ollut mitään suojavariusteita ja raudat on ainut voimankäyttöväline mutta kaasulle on lupa ja pitää kyllä hommata, samoin TKP ja suojaliivit. Viikonloppuna asiakkailta pois otettuja esineitä perinteisen puukon lisäksi, teroitettuja meisseleitä, diapamiliuskaa yms. mikä ei kuulu ravintolaan. Illat on joka viikonloppu olleet erilaisia, joskus on todella leppoisaa mutta toisena iltana on selkeä väkivallan ja tappelunuhka päällä koko illan. Sanoisin että perjantait on aina hieman jännittyneempiä. Kannattaa myös se oma tehtävä muistaa ja mikä on oikeasti puuttumisen arvoista. Jos hieman liian juovuksissa oleva ihminen ei aiheuta häiriötä tai haasta riitaa niin en tiedä kannattaako siihen kovin paljon kuluttaa aikaa ja voimia.
 
Back
Ylös Bottom