Lidlin paistopisteeltä koiranpaskakin maistuu hyvältä, en oo keksejä kamalammin nähnyt niissä.Tosta en tiedä mutta lidlin keksit paistopisteeltä on ihan uskomattoman hyviä. Suosittelen kokeilemaan jos löydät, eikä ole hinnalla pilattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lidlin paistopisteeltä koiranpaskakin maistuu hyvältä, en oo keksejä kamalammin nähnyt niissä.Tosta en tiedä mutta lidlin keksit paistopisteeltä on ihan uskomattoman hyviä. Suosittelen kokeilemaan jos löydät, eikä ole hinnalla pilattu.
Subwayn cookiet on kanssa aika yllättävän herkkua.
Siis käytkö sä läpi kaikki kommenttien tykkäyksetkin vai?niin arvatkaa kuka on tykkäämässä siitä viestistä
Joskus on ollu sellasia vaaleita isoja keksejä, missä suklaanpaloja ainaskin, mut ei vissiin oo vakiokamaa kun ei aina oo. Siellähän jotkut tuotteet vaihtuu välillä. Hyvän näkösiä ne ainakin oo, mut itse en oo maistanu.Lidlin paistopisteeltä koiranpaskakin maistuu hyvältä, en oo keksejä kamalammin nähnyt niissä.
Mä alan menettään uskoni ihmisiin just nyt. Joko ihmiset aivan tahallaan ymmärtää väärin tai on vain yksinkertaisia. Eikö tossa aika selvästi puhuttu JohnRamboun tapauksesta jossa hän lupasi olla kuittailematta? Puhuttiinko siinä yleisesti? Ei puhuttu.Siis käytkö sä läpi kaikki kommenttien tykkäyksetkin vai?
Miten täällä uskaltaa mistään tykätä kun jos liikaa tykkää vääristä kommenteista niin onko riskinä saada bannit?
Eihän siinä
Tiedän, ettet mitään reseptiä kysellyt, mutta laitan silti.Mistähän sais stadista parhaat keksit? Siis erilaisia laadukkaita keksejä, semmoisia muhkeita cookie jne?
Tuon on muuten todella hyvä elokuva. Vois katsoa taas pitkästä aikaa.Tuli tossa noista tatskoista mieleen, että loistavassa Mementossahan se kaiffari on väärällään tekstejä.
katso liitettä 260943
Tarkoitatko sitä koostumusta, kun se jää kitalakeen ja hampaisiin kiinni?Mä en tiiä, mut maapähkinävoi on mulle ihan kamalaa kuraa, ei vaan pysty.
No se makukin on surkee mun mielestä.Tarkoitatko sitä koostumusta, kun se jää kitalakeen ja hampaisiin kiinni?
Komea on kondis, ei toi todellakaan ilmasiks tule. Nätisti sait sen alaselän päästämään irti rasvoista myös, se on paskamainen paikka meillä useimmilla. Mitkä on muuten Miken työkalut kortisolitasojen hallintaan?
Kyllä se alaselkä vaan sitkeesti vielä pitää, tossa on poseeraustekninen juttu vaan. Treenissä blokkaan kortisolia hiilarilla ja aamuöisin ei ihan hirveesti ole aseita kun ei hiilaria voi ottaa.Komea on kondis, ei toi todellakaan ilmasiks tule. Nätisti sait sen alaselän päästämään irti rasvoista myös, se on paskamainen paikka meillä useimmilla. Mitkä on muuten Miken työkalut kortisolitasojen hallintaan?
Jep! Pakaran jännittäminen nostaa sen alaselän pienen rasvamällin ikävästi näkyviin. Sit jos muu keho on jo rasvaton, ja kerrytät vettä syystä x, niin se alaselän jäljelläoleva rasvasolukko turpoo vielä ilkeesti. En tiiä sit, jos sen sais sieltä vedettyä kerrankin kunnolla kuivaks, niin pysyiskö se siistimpänä. Vähän semmonen ikuisuusprojekti tuo mesta itelläkin.Kyllä se alaselkä vaan sitkeesti vielä pitää, tossa on poseeraustekninen juttu vaan. Treenissä blokkaan kortisolia hiilarilla ja aamuöisin ei ihan hirveesti ole aseita kun ei hiilaria voi ottaa.
5 vuotta olin ja taroinoita olenkin kertonut monta kertaa mut heitetääs yksi. Eikä tarvi nyt suuttua termeistä kenenkään elämänsä sankarin.Kauan Mike olit ovilla aikoinaan? Tuleeko mieleen jotain hyviä tarinoita niiltä ajoilta?