OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Tosta en tiedä mutta lidlin keksit paistopisteeltä on ihan uskomattoman hyviä. Suosittelen kokeilemaan jos löydät, eikä ole hinnalla pilattu.
Lidlin paistopisteeltä koiranpaskakin maistuu hyvältä, en oo keksejä kamalammin nähnyt niissä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lidlin paistopisteeltä koiranpaskakin maistuu hyvältä, en oo keksejä kamalammin nähnyt niissä.
Joskus on ollu sellasia vaaleita isoja keksejä, missä suklaanpaloja ainaskin, mut ei vissiin oo vakiokamaa kun ei aina oo. Siellähän jotkut tuotteet vaihtuu välillä. Hyvän näkösiä ne ainakin oo, mut itse en oo maistanu.
 
Siis käytkö sä läpi kaikki kommenttien tykkäyksetkin vai?
Miten täällä uskaltaa mistään tykätä kun jos liikaa tykkää vääristä kommenteista niin onko riskinä saada bannit? 😅

Eihän siinä
Mä alan menettään uskoni ihmisiin just nyt. Joko ihmiset aivan tahallaan ymmärtää väärin tai on vain yksinkertaisia. Eikö tossa aika selvästi puhuttu JohnRamboun tapauksesta jossa hän lupasi olla kuittailematta? Puhuttiinko siinä yleisesti? Ei puhuttu.

Miten ihmeessä sä onnistuit tosta noin ymmärtämään?
 
Tuli tossa noista tatskoista mieleen, että loistavassa Mementossahan se kaiffari on väärällään tekstejä.

Screenshot 2023-12-16 at 18.56.12.jpg
 
Komea on kondis, ei toi todellakaan ilmasiks tule. Nätisti sait sen alaselän päästämään irti rasvoista myös, se on paskamainen paikka meillä useimmilla. Mitkä on muuten Miken työkalut kortisolitasojen hallintaan?
Kyllä se alaselkä vaan sitkeesti vielä pitää, tossa on poseeraustekninen juttu vaan. Treenissä blokkaan kortisolia hiilarilla ja aamuöisin ei ihan hirveesti ole aseita kun ei hiilaria voi ottaa.
 
Kyllä se alaselkä vaan sitkeesti vielä pitää, tossa on poseeraustekninen juttu vaan. Treenissä blokkaan kortisolia hiilarilla ja aamuöisin ei ihan hirveesti ole aseita kun ei hiilaria voi ottaa.
Jep! Pakaran jännittäminen nostaa sen alaselän pienen rasvamällin ikävästi näkyviin. Sit jos muu keho on jo rasvaton, ja kerrytät vettä syystä x, niin se alaselän jäljelläoleva rasvasolukko turpoo vielä ilkeesti. En tiiä sit, jos sen sais sieltä vedettyä kerrankin kunnolla kuivaks, niin pysyiskö se siistimpänä. Vähän semmonen ikuisuusprojekti tuo mesta itelläkin.
 
Kauan Mike olit ovilla aikoinaan? Tuleeko mieleen jotain hyviä tarinoita niiltä ajoilta? 😊
5 vuotta olin ja taroinoita olenkin kertonut monta kertaa mut heitetääs yksi. Eikä tarvi nyt suuttua termeistä kenenkään elämänsä sankarin.

Olin Hervannassa tanssiravintola Isabellan ovella töissä, itse baari oli kakkoskerroksessa ja sinne meni hissi ja kierreportaat, narikka alhaalla. No siinä kävi sitten normaalia porukkaa mitä sellaisissa paikossa nyt käy, mutta erikoisuutena, myös liikuntarajoitteisia, koska siinä oli liikuntavammaisten palvelutalo vieressä. Sieltä klenkkas kaikenlaista tyyppiä, osa kävellen, osa rullaten ja osa sähkövehkeillä. Oli hieman haastavaa sitten selvitellä ylipäätänsä kuka on liian humalassa kun kaikki oli valmiiksi jo sellaisia ettei tiennyt onko ne tuhanneen päissään vai ei.

Se meni kuitenkin ihan rutiinilla, rullatuoleilla tulevat meni hissiin, jonne painoin oven auki ja ne sitten paineli itsensä kakkoseen. Sitä porukkaa tuli joka ilta. No eräs ilta siihen tuli sitten kaveri joka oli kaulasta alaspäin kaput, ohjasi leuallaan sitä vekotinta. No sama homma, rutiinilla lipun hinta ja releet narikkaan, ovi auki hissistä, ukko sinne ja takas narikkaan.

No meni sellainen 5-10min ja aloin ihmetteleen hirveetä kolinaa. Jossain jyskytti ja mietin että pistääkö DJ kovempaa ja resonoi, sitten tajusin, että ei vittu, se sälli on siellä hississä, millä se nyt nappia painaa, kielläänkö? Meen hissiin ovelle ja vaan sen, se kaveri ajaa takseinään ja peruuttaa oveen, sahas ees taas että kuulisin. Jumalauta mua hävetti aivan jumalattomasti, en tiennyt miten päin olisin ollut. Pyytelin kovasti anteeksi ja helvetti se näytti vihaiselta. Menin sen kanssa sitten kakkoseen ja varmistin kyllä aika hyvin, että oon hakemassa sen kun baarityttö laittaa viestiä että kaveri haluaa kotiin.
 
Back
Ylös Bottom