Kateuskortista en tiedä. Kyllä jotkut varmaan ovat kateellisia. Niin menestyneet kuin rappionettispurgut saavat lokaa niskaan joten eivät kaikki ole kateellisia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, olen ihan samaa mieltä, että ei ole normaalia tehdä 10x threadia jostain pizzan syönnistä ylilaudalle. En vain henkilökohtaisesti kuitenkaan usko, että kateellisuus on se voima joka saa tämän aikaan..Kyllä se yleensä on niin että jos joku jostain syystä on vittumainen, vihaa kaikkia ja kaikkea, kritisoi ja on muutenkin negatiivinen niin omassa elämässä ei ole kaikki hyvin. Ylilaudalla voi purkaa näitä. Jotkut taas pitävät sitä hauskana.
En pystynyt olemaan vastaamatta vielä tähänAinakin niiden kirjoitusten perusteella joita siellä on niin kirjoittaja kunta on melko nuorta, hyvin kateellista ja vielä enemmän sekaisin olevaa porukkaa.
Ei keskiverto ihmiset pelkästään hauku muita.
Mun mielestä esim nyt siellä oli lanka Matiaksesta ja Mentulasta ja muusta Treen scenestä, ja kyllä siinä roustataan ihan yhtä säälittä kuin Mikeäkin tahollaan, enkä usko että läheskään kaikki oikeesti mitenkään vihaa näitä kenestä kirjoittelevat. Eikä ne oo kateellisiakaan. Aitoja vihaajia ja kaikenlaista konkreettista häiriköintiä ei monikaan edes näistä harrasta jotka kuitenkin roustaavat. Puhumattakaan muut kevyemmin tuolla kirjoittelevat. Julkisuuden henkilöistä vaan raavitaan huumoria irti aika rankastikkin ruotien, ja ihmiset on uteliaita. Vähä sama kuin jotkut tuolla foorumeilla sekä livenäkin aikoinaan jaksoivat spekuloida ja kytätä kauniiden ja rohkeiden tai salkkarien juonen käänteitä. Ehkä tässä ylilaudan punttisceneä ruotivassa kirjoittelussa yhdistyy paljon erilaisia motiiveja, hyvinkin hyväntahtoisista siihen toiseen epäterveeseen äärilaitaan.Kateuskortista en tiedä. Kyllä jotkut varmaan ovat kateellisia. Niin menestyneet kuin rappionettispurgut saavat lokaa niskaan joten eivät kaikki ole kateellisia
Veikkaan, et se johtuu siitä, että useimmat eivät tuo tatuointeja niin yksityiskohtaisesti esille kuin sinä teet. Sinähän suorastaan tyrkytät niitä esille! Kerrot niistä kaiken, kerrot fonteista joita niissä on, kerrot niiden merkityksestä. Ja jumalauta tää ei edes riitä, sä kerrot niistä jo etukäteen kuin, että millaiset tatuoinnit tulet seuraavaksi hankkimaan, milloin ja mihin . Jos kerran sulla on noin intohimo esitellä itseäsi ja elämääsi ja kaikkea sinuun kuuluvaa, olohuonetta, autoa, parisuhdetta, niin älä sitten vittu tule ihmettelemään, miksi sinua käsitellään ( valitettavasti kovin negatiivisestikin) enemmän kuin palstalla selaavaa Perus-Penttiä. Ja muista, että olet myös saanut kehuja tatuoinneistasi.Sattumoisin sä et ole muiden tatuoinneista ollenkaan saanut iloa irti, mistähän se mahtaa johtua?
Komeesti letkuttaa!
Yksi kuva puhuu enemmän kuin tuhat ylilaudan nyymiä kerkee vinkumaan. Kunto on kova.
Ei ollut asiallista. Vanha pantteri on liian usein haukkumassa mua. Se, että mä kerron tatuoinneista, ei todellakaan voi olla mikään vihaamisen aihe kun kokoajan kaikki kysyy että mitä lukee. Mutta palautetaan sitten tuo viesti ja kaikki voi katsoa, onko toi jotenkin asiallista. Pantteri saa pysyä tosin muualla jatkossa.Tuossa sivu pari takaperin joku mainitsi kulttimenosta. No onhan tämä vähän Vanha pantteri kirjoitti täyttä asiaa ilman asiattomuuksia, mutta niin vaan viesti katosi. No, omistaja toki päättää palstan linjan, mutta ei se todellisuutta muuta. Eikä tämä todellakaan ole vihaamista, vaan monessa asiassa peukutan Miken menoa
Jaa no ok! Itse en katsonut tässä laajempaa kehystä, vain tuon yhden viestin Totta, että nuo voimasanat toivat viestiin ikävän klangin, itse asian olisi voinut esittää fiksummin. Tosin aika värikästä kielenkäyttöä täällä on ihan omistajaa myöten, jota en itse pidä aina lainkaan huononaEi ollut asiallista. Vanha pantteri on liian usein haukkumassa mua. Se, että mä kerron tatuoinneista, ei todellakaan voi olla mikään vihaamisen aihe kun kokoajan kaikki kysyy että mitä lukee. Mutta palautetaan sitten tuo viesti ja kaikki voi katsoa, onko toi jotenkin asiallista. Pantteri saa pysyä tosin muualla jatkossa.
Tuossa sivu pari takaperin joku mainitsi kulttimenosta. No onhan tämä vähän Vanha pantteri kirjoitti täyttä asiaa ilman asiattomuuksia, mutta niin vaan viesti katosi. No, omistaja toki päättää palstan linjan, mutta ei se todellisuutta muuta. Eikä tämä todellakaan ole vihaamista, vaan monessa asiassa peukutan Miken menoa
No harva oikeasti vihaa. Ennen kun joku kirjoitti jtn mänttiä juttua olisin ollut kommentoimassa mutta oikeasti ei ole mitään järkeä taistella ihmisten kanssa netissä. Joku raja pitää kuitenkin olla, ihmiset soittavat nykyään poliisit paikalle, tekevät kaiken maailman ilmoituksia, ihan älytöntä. Kukaan ei sitä ansaitse. Vedän hatusta mutta tyyliin 2/5 nuorista kärsii mielenterveysongelmista tai voi huonosti. Aikamoinen määrä. Aika moni näistä varmaan kirjoittaa paskaa nettiin.Mun mielestä esim nyt siellä oli lanka Matiaksesta ja Mentulasta ja muusta Treen scenestä, ja kyllä siinä roustataan ihan yhtä säälittä kuin Mikeäkin tahollaan, enkä usko että läheskään kaikki oikeesti mitenkään vihaa näitä kenestä kirjoittelevat. Eikä ne oo kateellisiakaan. Aitoja vihaajia ja kaikenlaista konkreettista häiriköintiä ei monikaan edes näistä harrasta jotka kuitenkin roustaavat. Puhumattakaan muut kevyemmin tuolla kirjoittelevat. Julkisuuden henkilöistä vaan raavitaan huumoria irti aika rankastikkin ruotien, ja ihmiset on uteliaita. Vähä sama kuin jotkut tuolla foorumeilla sekä livenäkin aikoinaan jaksoivat spekuloida ja kytätä kauniiden ja rohkeiden tai salkkarien juonen käänteitä. Ehkä tässä ylilaudan punttisceneä ruotivassa kirjoittelussa yhdistyy paljon erilaisia motiiveja, hyvinkin hyväntahtoisista siihen toiseen epäterveeseen äärilaitaan.
Ylipäätään aiheeseen liittyen, niin kyllä tuolla yliksellä pyörii niin laidasta laitaan koko skaala ihmisiä kaikista yhteiskuntaluokista. Lisäks hyvä huomata että etusivu työntää heti esiin ne suosituimmat törkysimmät langat joissa osa selkeetä bottien höystämää härskiä ryssien agitoimaa mielipidevaikuttamista. Jossain esim autoihin liittyvässä alalaudassa voi ihan hyvin kysyä jotain teknistä neuvoa remonttiin liittyen ja saada asiallisen vastauksen. Ei siellä häiriköt ja botit pörrää pahemmin. Mutta jos saisin päättää, niin sulkisin koko sivuston heti. Epäterve vaikutus, ja moderoimaton alusta mielenvikaisten sekä Kremlin projekteille on huono homma.
Eli siis teillekään ei saisi asiasta vastata? Mistä mä voin puhua? Enhän mä voi tehdä enää mitään tolla perusteella. Ihan sama mulle, vihatkoon mutta täältä lentää ulos.Itsekin uskon, että olisi sinulle helpompaa oikeasti antaa olla
Meille? No tämä viestien vaihto oikeastaan vahvisti pointtini, harmi vaan ettet ymmärrä. Tosiaan syy moneen asiaan löytyy peilistä, ehkä se joskus valkenee sinullekin. Mutta joka tapauksessa, hyvät joulut, I´m outEli siis teillekään ei saisi asiasta vastata? Mistä mä voin puhua? Enhän mä voi tehdä enää mitään tolla perusteella. Ihan sama mulle, vihatkoon mutta täältä lentää ulos.
Miten ihmeessä nyt tostakin suutuit? Siis annanko esim sun viestien olla vai mitä tarkoitat? Mihin saa vastata ja mihin ei, kerro ihmeessä. Missä kohtaa vastaaminen lietsoo vihaa ja missä kohtaa se on mulle hyväksyttävää? Mä kuule kysyn luvan jatkossa sulta mihin saa vastata ja mihin ei. Kun mä annoin Vanhan pantterin viestin olla ja poistin sen, niin mitäs sinä teit, aloit valittamaan siitä. Sitten kun vastasin sulle, niin valitat siitäkin. Katoppa sinne peiliin ihan itse.Meille? No tämä viestien vaihto oikeastaan vahvisti pointtini, harmi vaan ettet ymmärrä. Tosiaan syy moneen asiaan löytyy peilistä, ehkä se joskus valkenee sinullekin. Mutta joka tapauksessa, hyvät joulut, I´m out
Miten ihmeessä nyt tostakin suutuit? Siis annanko esim sun viestien olla vai mitä tarkoitat? Mihin saa vastata ja mihin ei, kerro ihmeessä. Missä kohtaa vastaaminen lietsoo vihaa ja missä kohtaa se on mulle hyväksyttävää? Mä kuule kysyn luvan jatkossa sulta mihin saa vastata ja mihin ei. Kun mä annoin Vanhan pantterin viestin olla ja poistin sen, niin mitäs sinä teit, aloit valittamaan siitä. Sitten kun vastasin sulle, niin valitat siitäkin. Katoppa sinne peiliin ihan itse.
Tää on ihan järjetöntä jo, ei tässä ole mitään logiikkaa.