OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kateuskortista en tiedä. Kyllä jotkut varmaan ovat kateellisia. Niin menestyneet kuin rappionettispurgut saavat lokaa niskaan joten eivät kaikki ole kateellisia
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä se yleensä on niin että jos joku jostain syystä on vittumainen, vihaa kaikkia ja kaikkea, kritisoi ja on muutenkin negatiivinen niin omassa elämässä ei ole kaikki hyvin. Ylilaudalla voi purkaa näitä. Jotkut taas pitävät sitä hauskana.
Kyllä, olen ihan samaa mieltä, että ei ole normaalia tehdä 10x threadia jostain pizzan syönnistä ylilaudalle. En vain henkilökohtaisesti kuitenkaan usko, että kateellisuus on se voima joka saa tämän aikaan..
 
Ainakin niiden kirjoitusten perusteella joita siellä on niin kirjoittaja kunta on melko nuorta, hyvin kateellista ja vielä enemmän sekaisin olevaa porukkaa.

Ei keskiverto ihmiset pelkästään hauku muita.
En pystynyt olemaan vastaamatta vielä tähän

Siis koko ylilaudalla, kehonrakennuksen puolella vai missä? Ja kuinka isoon otantaan tää perustuu niistä ~200 miljoonasta viestistä? Ylen jutun mukaan olisi 2.5 miljoonaa uniikkia kävijää (ylläpitäjien väite) kuussa, tästä voidaan ottaa konservatiivisesti vaikka puolet pois VPN-käyttäjien, liioittelun ym. takia. Jos rajataan vielä karkeasti niin, että kävijät ovat 15-50v niin väkisinkin siellä käy ainakin satunnaisesti aika moni, ellei jopa enemmistö, tuosta kohderyhmästä. Aktiivisena siellä näyttäisi olevan kymmeniä tuhansia ihmisiä kellon ja vuoden ympäri.

Edes Pakkotoiston kokoisella palstalla ei löydy aihetta, liittyi se sitten bodaukseen tai mihin vaan, johon saataisiin edes pääpiirteittäin yhteinen mielipide tai yhteisymmärrys. Samaan aikaan porukka epäironisesti ajattelee kymmeniä kertoja suuremman palstan olevan niin homogeeninen, että siellä kaikki tai edes merkittävä osa edustaisi jotain muussa yhteiskunnassa aivan marginaalista mielipidettä, ajatusmaailmaa jne.
 
Viimeksi muokattu:
Kateuskortista en tiedä. Kyllä jotkut varmaan ovat kateellisia. Niin menestyneet kuin rappionettispurgut saavat lokaa niskaan joten eivät kaikki ole kateellisia
Mun mielestä esim nyt siellä oli lanka Matiaksesta ja Mentulasta ja muusta Treen scenestä, ja kyllä siinä roustataan ihan yhtä säälittä kuin Mikeäkin tahollaan, enkä usko että läheskään kaikki oikeesti mitenkään vihaa näitä kenestä kirjoittelevat. Eikä ne oo kateellisiakaan. Aitoja vihaajia ja kaikenlaista konkreettista häiriköintiä ei monikaan edes näistä harrasta jotka kuitenkin roustaavat. Puhumattakaan muut kevyemmin tuolla kirjoittelevat. Julkisuuden henkilöistä vaan raavitaan huumoria irti aika rankastikkin ruotien, ja ihmiset on uteliaita. Vähä sama kuin jotkut tuolla foorumeilla sekä livenäkin aikoinaan jaksoivat spekuloida ja kytätä kauniiden ja rohkeiden tai salkkarien juonen käänteitä. Ehkä tässä ylilaudan punttisceneä ruotivassa kirjoittelussa yhdistyy paljon erilaisia motiiveja, hyvinkin hyväntahtoisista siihen toiseen epäterveeseen äärilaitaan.

Ylipäätään aiheeseen liittyen, niin kyllä tuolla yliksellä pyörii niin laidasta laitaan koko skaala ihmisiä kaikista yhteiskuntaluokista. Lisäks hyvä huomata että etusivu työntää heti esiin ne suosituimmat törkysimmät langat joissa osa selkeetä bottien höystämää härskiä ryssien agitoimaa mielipidevaikuttamista. Jossain esim autoihin liittyvässä alalaudassa voi ihan hyvin kysyä jotain teknistä neuvoa remonttiin liittyen ja saada asiallisen vastauksen. Ei siellä häiriköt ja botit pörrää pahemmin. Mutta jos saisin päättää, niin sulkisin koko sivuston heti. Epäterve vaikutus, ja moderoimaton alusta mielenvikaisten sekä Kremlin projekteille on huono homma.
 
Rikon(käytännössä tapan :D) keskustelun kuvalla salilta.

ma.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Sattumoisin sä et ole muiden tatuoinneista ollenkaan saanut iloa irti, mistähän se mahtaa johtua?
Veikkaan, et se johtuu siitä, että useimmat eivät tuo tatuointeja niin yksityiskohtaisesti esille kuin sinä teet. Sinähän suorastaan tyrkytät niitä esille! Kerrot niistä kaiken, kerrot fonteista joita niissä on, kerrot niiden merkityksestä. Ja jumalauta tää ei edes riitä, sä kerrot niistä jo etukäteen kuin, että millaiset tatuoinnit tulet seuraavaksi hankkimaan, milloin ja mihin . Jos kerran sulla on noin intohimo esitellä itseäsi ja elämääsi ja kaikkea sinuun kuuluvaa, olohuonetta, autoa, parisuhdetta, niin älä sitten vittu tule ihmettelemään, miksi sinua käsitellään ( valitettavasti kovin negatiivisestikin) enemmän kuin palstalla selaavaa Perus-Penttiä. Ja muista, että olet myös saanut kehuja tatuoinneistasi.

Sinä omalla käytökselläsi keräät huomiota ja sitä sinä saat. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Näin se vaan menee.
 
Tuossa sivu pari takaperin joku mainitsi kulttimenosta. No onhan tämä vähän 😀 Vanha pantteri kirjoitti täyttä asiaa ilman asiattomuuksia, mutta niin vaan viesti katosi. No, omistaja toki päättää palstan linjan, mutta ei se todellisuutta muuta. Eikä tämä todellakaan ole vihaamista, vaan monessa asiassa peukutan Miken menoa 👌
 
Tuossa sivu pari takaperin joku mainitsi kulttimenosta. No onhan tämä vähän 😀 Vanha pantteri kirjoitti täyttä asiaa ilman asiattomuuksia, mutta niin vaan viesti katosi. No, omistaja toki päättää palstan linjan, mutta ei se todellisuutta muuta. Eikä tämä todellakaan ole vihaamista, vaan monessa asiassa peukutan Miken menoa 👌
Ei ollut asiallista. Vanha pantteri on liian usein haukkumassa mua. Se, että mä kerron tatuoinneista, ei todellakaan voi olla mikään vihaamisen aihe kun kokoajan kaikki kysyy että mitä lukee. Mutta palautetaan sitten tuo viesti ja kaikki voi katsoa, onko toi jotenkin asiallista. Pantteri saa pysyä tosin muualla jatkossa.

Parisuhteista en ole puhunut kylläkän kun vaitonaisesti erosta, Teslasta ei taida olla kuvan kuvaa täällä tai somessa. Mutta silti on ihan ok noilla perusteilla käsitellä negatiivisesti.
 
Ei ollut asiallista. Vanha pantteri on liian usein haukkumassa mua. Se, että mä kerron tatuoinneista, ei todellakaan voi olla mikään vihaamisen aihe kun kokoajan kaikki kysyy että mitä lukee. Mutta palautetaan sitten tuo viesti ja kaikki voi katsoa, onko toi jotenkin asiallista. Pantteri saa pysyä tosin muualla jatkossa.
Jaa no ok! Itse en katsonut tässä laajempaa kehystä, vain tuon yhden viestin 👌 Totta, että nuo voimasanat toivat viestiin ikävän klangin, itse asian olisi voinut esittää fiksummin. Tosin aika värikästä kielenkäyttöä täällä on ihan omistajaa myöten, jota en itse pidä aina lainkaan huonona 😃
 
Tuossa sivu pari takaperin joku mainitsi kulttimenosta. No onhan tämä vähän 😀 Vanha pantteri kirjoitti täyttä asiaa ilman asiattomuuksia, mutta niin vaan viesti katosi. No, omistaja toki päättää palstan linjan, mutta ei se todellisuutta muuta. Eikä tämä todellakaan ole vihaamista, vaan monessa asiassa peukutan Miken menoa 👌
Screenshot 2023-12-15 at 21.11.37.jpg


Ja jos mä kerron vastauksen, niin ansaitsen negaa? Näinkö tää menee oikeesti?
 
Ja tatuointien esittelyhän on vain mun juttu, eikö niin? Joka jantteri joka ottaa kuvan, postaa sen someen mahdollisimman näkyvästi. Joka toinen laittelee pariskuntina pusukuvia someen, laittaa kuvia autoistaan jne. Mutta vain mun kohdalla se on syy vihaamiseen, oikeesti, ihan paskaa tommoinen selitys. Vanha pantteri on vaan vetänyt jostain porot kolviin ja saa vedellä jatkossa muualla.
Screenshot 2023-12-15 at 21.16.03.jpg
 
katso liitettä 260915

Ja jos mä kerron vastauksen, niin ansaitsen negaa? Näinkö tää menee oikeesti?

Itse ymmärsin Vanhan pantterin viestin siten, että tuothan sinä itseäsi esille paljon, joten tietysti se herättää reaktioita. Päälle sinunkin kärkevä kielenkäyttö ja trolleihin reagointi, niin soppa on valmis. Ei ole enää kyse kuka aloitti ja mikä on oikein. Todella typeräähän tuo nettikiusaaminen tietenkin on, siitä ei kahta sanaa.

Itsekin uskon, että olisi sinulle helpompaa oikeasti antaa olla. Ellei sitten tosiaan ole kyse palstan vilkkaana pitämisestä, niin sitten voi olla oikein hyvä strategia 😀
 
Mun mielestä esim nyt siellä oli lanka Matiaksesta ja Mentulasta ja muusta Treen scenestä, ja kyllä siinä roustataan ihan yhtä säälittä kuin Mikeäkin tahollaan, enkä usko että läheskään kaikki oikeesti mitenkään vihaa näitä kenestä kirjoittelevat. Eikä ne oo kateellisiakaan. Aitoja vihaajia ja kaikenlaista konkreettista häiriköintiä ei monikaan edes näistä harrasta jotka kuitenkin roustaavat. Puhumattakaan muut kevyemmin tuolla kirjoittelevat. Julkisuuden henkilöistä vaan raavitaan huumoria irti aika rankastikkin ruotien, ja ihmiset on uteliaita. Vähä sama kuin jotkut tuolla foorumeilla sekä livenäkin aikoinaan jaksoivat spekuloida ja kytätä kauniiden ja rohkeiden tai salkkarien juonen käänteitä. Ehkä tässä ylilaudan punttisceneä ruotivassa kirjoittelussa yhdistyy paljon erilaisia motiiveja, hyvinkin hyväntahtoisista siihen toiseen epäterveeseen äärilaitaan.

Ylipäätään aiheeseen liittyen, niin kyllä tuolla yliksellä pyörii niin laidasta laitaan koko skaala ihmisiä kaikista yhteiskuntaluokista. Lisäks hyvä huomata että etusivu työntää heti esiin ne suosituimmat törkysimmät langat joissa osa selkeetä bottien höystämää härskiä ryssien agitoimaa mielipidevaikuttamista. Jossain esim autoihin liittyvässä alalaudassa voi ihan hyvin kysyä jotain teknistä neuvoa remonttiin liittyen ja saada asiallisen vastauksen. Ei siellä häiriköt ja botit pörrää pahemmin. Mutta jos saisin päättää, niin sulkisin koko sivuston heti. Epäterve vaikutus, ja moderoimaton alusta mielenvikaisten sekä Kremlin projekteille on huono homma.
No harva oikeasti vihaa. Ennen kun joku kirjoitti jtn mänttiä juttua olisin ollut kommentoimassa mutta oikeasti ei ole mitään järkeä taistella ihmisten kanssa netissä. Joku raja pitää kuitenkin olla, ihmiset soittavat nykyään poliisit paikalle, tekevät kaiken maailman ilmoituksia, ihan älytöntä. Kukaan ei sitä ansaitse. Vedän hatusta mutta tyyliin 2/5 nuorista kärsii mielenterveysongelmista tai voi huonosti. Aikamoinen määrä. Aika moni näistä varmaan kirjoittaa paskaa nettiin.
 
Sinähän olet sitä kantria kuunnellut ni mites tämmönen vanha klassikko.



Alunperinhän tän esitti vanhat jäärät Willie Nelson ja Merle Haggard.


 
Itsekin uskon, että olisi sinulle helpompaa oikeasti antaa olla
Eli siis teillekään ei saisi asiasta vastata? Mistä mä voin puhua? Enhän mä voi tehdä enää mitään tolla perusteella. Ihan sama mulle, vihatkoon mutta täältä lentää ulos.
 
Eli siis teillekään ei saisi asiasta vastata? Mistä mä voin puhua? Enhän mä voi tehdä enää mitään tolla perusteella. Ihan sama mulle, vihatkoon mutta täältä lentää ulos.
Meille? No tämä viestien vaihto oikeastaan vahvisti pointtini, harmi vaan ettet ymmärrä. Tosiaan syy moneen asiaan löytyy peilistä, ehkä se joskus valkenee sinullekin. Mutta joka tapauksessa, hyvät joulut, I´m out 🎅
 
Meille? No tämä viestien vaihto oikeastaan vahvisti pointtini, harmi vaan ettet ymmärrä. Tosiaan syy moneen asiaan löytyy peilistä, ehkä se joskus valkenee sinullekin. Mutta joka tapauksessa, hyvät joulut, I´m out 🎅
Miten ihmeessä nyt tostakin suutuit? Siis annanko esim sun viestien olla vai mitä tarkoitat? Mihin saa vastata ja mihin ei, kerro ihmeessä. Missä kohtaa vastaaminen lietsoo vihaa ja missä kohtaa se on mulle hyväksyttävää? Mä kuule kysyn luvan jatkossa sulta mihin saa vastata ja mihin ei. Kun mä annoin Vanhan pantterin viestin olla ja poistin sen, niin mitäs sinä teit, aloit valittamaan siitä. Sitten kun vastasin sulle, niin valitat siitäkin. Katoppa sinne peiliin ihan itse.

Tää on ihan järjetöntä jo, ei tässä ole mitään logiikkaa.
 
Miten ihmeessä nyt tostakin suutuit? Siis annanko esim sun viestien olla vai mitä tarkoitat? Mihin saa vastata ja mihin ei, kerro ihmeessä. Missä kohtaa vastaaminen lietsoo vihaa ja missä kohtaa se on mulle hyväksyttävää? Mä kuule kysyn luvan jatkossa sulta mihin saa vastata ja mihin ei. Kun mä annoin Vanhan pantterin viestin olla ja poistin sen, niin mitäs sinä teit, aloit valittamaan siitä. Sitten kun vastasin sulle, niin valitat siitäkin. Katoppa sinne peiliin ihan itse.

Tää on ihan järjetöntä jo, ei tässä ole mitään logiikkaa.

Mitä ihmettä 😀 Jospa rauhoituttuasi luet viestit uudelleen. Olet rakentanut ihan ihme kuvion.

En todellakaan suuttunut, missään nimessä, vaan ihka-aidosti annoin olla ja toivotin hyvät joulut. Ei kaikkialla ole vihaa sinua kohtaan.
 
Back
Ylös Bottom