OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mitä ihmettä 😀 Jospa rauhoituttuasi luet viestit uudelleen. Olet rakentanut ihan ihme kuvion.

En todellakaan suuttunut, missään nimessä, vaan ihka-aidosti annoin olla ja toivotin hyvät joulut. Ei kaikkialla ole vihaa sinua kohtaan.
No mutta selitätkö mulle miten tässä pitäis toimia? Mitkä viestit täällä pitää ohittaa ja mihin pitää vastaa? Ohitin pantterin provon, niin sitten sekin oli huono juttu, mutta kun siihen ei saa vastatakaan. Ajattele nyt itse miten nurinkurinen tilanne ja sitten loppujen lopuksi mun pitäis katsoa vielä peiliin. Voi jestas.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut hei, homot ainakin fanittaa, Facebook on niiden kotipaikka, sinne kun laitat kuvan, niin sataa kaveripyyntöjä ja ne on tosi härskejä kehumaan. Sitten kun sanoo että kiitos, olen kyllä hetero, niin ne ei tahdo luovuttaa. "Heterot on mun heikkous", sitten tulee helvetisti ruusunkuvia sun muuta ja mä meinaan, ihan helvetisti :D

Eikä noita viitti bannaa kun hyväähän ne vaan tarkoittaa.

Screenshot 2023-12-15 at 22.54.53.jpg
 
No mutta selitätkö mulle miten tässä pitäis toimia? Mitkä viestit täällä pitää ohittaa ja mihin pitää vastaa? Ohitin pantterin provon, niin sitten sekin oli huono juttu, mutta kun siihen ei saa vastatakaan. Ajattele nyt itse miten nurinkurinen tilanne ja sitten loppujen lopuksi mun pitäis katsoa vielä peiliin. Voi jestas.

Aivan turha selittää, se tuli selväksi. Tuhlattaisiin molempien aikaa. Annetaan olla 👍
 
En tota facee tajuu, siellä on todella ihmeellistä porukkaa mitä saan viestejä. Toinen koittaa myydä jotain ja sitten joku eukko jostain pommittaa viikkotolkulla vaikka en vastaa ja homot on tosi aggressiivisia iskuissaaan. Kunnon sekasoppa koko mesta, ja ne tykkää viljellä siellä semmoisia giffejä kommenteissa, aloin poistaan niitä kun ne oli jo häiritseviä kun joka kuvassa 10 superman giffiä tai muuta.
 
Tämmöinen stoori muuten facesta mitä en tainnut tänne jakaa.

Screenshot 2023-12-15 at 23.02.35.jpg


Sami Taustila tykkää, pitää erityisesti arvostaa. Semmoista tarinaa menneisyydestä, että nuorena bodarinalkuna katoin leuka maassa kun Sami ja Niittymäen Jake meni penkkiin, aivan hirveen kokoisia äijiä, sama kun nyt katsoo ammattilaisia, yhtä iso kontrasti. No nää meni penkkiin ja pisti jotain 2 sinistä / puoli, pari minsaa ja siellä oli jo 4 sinistä / puoli ja mä ihmettelin että miten noi ei edes lämmittele ja vetelee tommoisilla malmeilla penkkiä.
Tota värikoodia noudatin nuorena poikana. Piti ekana saada 2 sinistä (60kg), sit punaiset, sitten sininen ja keltainen. 2 sinistä oli jo kova juttu, se tuli puolessa vuodessa. Sitten kattelin kun joku vanhempi kaveri teki sininen ja punainen päissä, 110kg, no se tuli sitten pieraisemalla seuraavalla viikolla. Sitten piti saada 3 sinistä / puoli. 4 sinistä mitä Sami ja Jake nosteli huvikseen, kesti hetken aikaa, jolla sitten loppujen lopuksi otin päälle 10 toistoa. Koko hulabaloo päättyi 4 punaiseen / puoli, eli salilla 220kg ja kisoissa raakana alle 110kg painoisena 217.5kg. 2016 sitten kumpikin rinta poikki 210 kilolla, 205kg tul 97 kiloisena jonka perään sitten tuo surullinen nosto.
Mut tässä sitä ollaan, onnellisena, hengissä ja vitun hyvässä kuosissa.
 
Miten ihmeessä nyt tostakin suutuit? Siis annanko esim sun viestien olla vai mitä tarkoitat? Mihin saa vastata ja mihin ei, kerro ihmeessä. Missä kohtaa vastaaminen lietsoo vihaa ja missä kohtaa se on mulle hyväksyttävää? Mä kuule kysyn luvan jatkossa sulta mihin saa vastata ja mihin ei. Kun mä annoin Vanhan pantterin viestin olla ja poistin sen, niin mitäs sinä teit, aloit valittamaan siitä. Sitten kun vastasin sulle, niin valitat siitäkin. Katoppa sinne peiliin ihan itse.

Tää on ihan järjetöntä jo, ei tässä ole mitään logiikkaa.

No siis täähän on nyt se klassinen et kun kumartaa länteen niin pyllistää itään. Ei semmosta toimintamallia ole missä joku ei mussuttais jostain asiasta jos se on näkyvää. Multivitan pointti nyt vaan lienee se että ei kaikkea tarvii ottaa henkilökohtasesti. Sakki nyt ylipäänsä internetissä heittää aika paljon jerryä. Ja se nyt on pääosin henkilökohtasesti helpompaa käsitellä asioita niin et ei ota niin vakavasti.

Mut se mikä nyt semisti ehkä menee ohi multivitalta täs väittäisin on se että se kuvittelee sun olevan tosissaan näiden asioiden kanssa mitä mä nyt ite en ainakaan henk koht usko.
 
Mut se mikä nyt semisti ehkä menee ohi multivitalta täs väittäisin on se että se kuvittelee sun olevan tosissaan näiden asioiden kanssa mitä mä nyt ite en ainakaan henk koht usko.
Kun tän moni selkeesti ottaa vakavammin kuin minä. Koska se nyt pitäis olla päivänselvää, itketään mun tatuoinneista ja mitä mä teen, otan lisää sen mitä haluun. Mun elämään ei vaikuta nää vihaajat, mä vain olen avoimesti puhunut niistä. Muut ei vaan puhu asiasta. Se sitten nähdään jollain vitun kierolla tapaa että mä olisin lataamoon menossa, voi kuinka kaukana mä sieltä olenkaan. Ne sinne joutaisi jotka tommoisia harhakuvitelmia rakentaa.
 
Itse ymmärsin Vanhan pantterin viestin siten, että tuothan sinä itseäsi esille paljon, joten tietysti se herättää reaktioita. Päälle sinunkin kärkevä kielenkäyttö ja trolleihin reagointi, niin soppa on valmis. Ei ole enää kyse kuka aloitti ja mikä on oikein. Todella typeräähän tuo nettikiusaaminen tietenkin on, siitä ei kahta sanaa.

Itsekin uskon, että olisi sinulle helpompaa oikeasti antaa olla. Ellei sitten tosiaan ole kyse palstan vilkkaana pitämisestä, niin sitten voi olla oikein hyvä strategia 😀
Täytyy kyl sanoo, et mun mielestä Mikellä on helvetin pitkä pinna ja kestää kyl aika pitkään lueskella tiettyjen asiattomia viestejä. Ajatelkaa joskus niinpäin asiaa.. Kyl valtaosalla palaa täällä käämi jo heti ekasta viestistä jos on eri mieltä taijos muuten vaan pahottaa mielensä. Mä ihmettelen suuresti miten hyvin Miken pää kestää tai on kestäny jo aikasen monta vuotta lukee kaikenlaista.. Mut kai siihen vaan oppii vaikkei varmaan koskaan kivalta tunnukaan. Arvostan! Itse en samaan pystyis.
 
Kyllä joillain on oikeasti aidosti mua vastaan. Tuossa nyt nimimerki johnrombou, me käytiin bannin jälkeen keskustelu mailitse siitä, että lopettaisi ainaisen kuittalun mulle, millon missäkin ketjussa. No se sovittiin sitten ja lupasin näin tehdä. Jo ei se silti kyennyt siihen, vaan aina kun joku sanoo jotain mua vastaan, niin arvatkaa kuka on tykkäämässä siitä viestistä, eli kyllä nämä jotkut ovat jotenkin ottaneet mut päänvaivakseen.
 
Pikku poikia vain tutisuttaa kun jollakin on oikeasti lihasta ja voimaa. Koettelee omaa miehisyyttä niin paljon että on pakko urputtaa ettei tunnu niin pieneltä :ROFLMAO:
Samanlain resonoi samoja tuntemuksia muihin muuallakin, ahdistelee naisia ja vähemmistöjä somessa. Niinkin usein ettei tarvi edes mainita ketkä ja mistä niin kaikki tietää jo😁
 
Ja samalla fiksut isot aikuiset kertoo kuinka ne lihakset on se miehisyyden mitta.
Ei kukaan oo väittäny niin. Niiden puute vaan tuntuu aiheuttavan ikäviä tuntemuksia lihaksikkaita kohtaan 🙂 Ihan samanlain kun ei oo naiskokemuksia, tulee näitä tuntemuksia naisia kohtaan ja niin ees päin. Oman itsetunnon terveellisyytttä pystyy tarkastelemaan muihin kohdistuvista reaktioista(y)

Edit: Ei siis ole vaikea päätellä kun jonkun on jatkuvasti dumattava bodareita netissä ilman syytä, niin sillonhan hän itse pitää lihaksia miehisyyden mittana. Kokee että oma miehisyys on uhattuna johonkin toiseen rinnastettuna niin pitää painaa toisin keinoin alas.
 
Mun mielestä lihakset ei osoita mitään muuta kuin sen, että se yksilö on sitoutuva ja suorittaa vakaumuksella ja tasaisesti. Muuten ei ne lihakset mitään miehisyyttä määritä ainakaan mun mielestä, eikä varsinkaan tee kenestäkään parempaa. Mutta joidenkin mielestä lihakset tekee toisista huonompia kuin muut.

Mä en kato mitenkään kieroon kadulla laihoja, enkä edes lihavia, enkä varsinkaan menis someen haukkumaan jotain laihaa siksi kun on laiha.
 
Mistähän sais stadista parhaat keksit? Siis erilaisia laadukkaita keksejä, semmoisia muhkeita cookie jne?
Tosta en tiedä mutta lidlin keksit paistopisteeltä on ihan uskomattoman hyviä. Suosittelen kokeilemaan jos löydät, eikä ole hinnalla pilattu.
 
Back
Ylös Bottom