OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Treenivideot nyt ei enää sillai suosiossa ole, mutta tehtiin Olmalan kanssa pätkä sst-treeniä ja tänään ulostuu.

Screenshot 2023-12-11 at 13.59.12.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut yksi todella ikävä kaava nyt on ilmennyt, tämä ei tunnu mukavalta enää. Ja ajatelkaa tää mun saappaissa. Kun laitan kuvan tai videon, se ei herätä mitään täällä, mutta generoi helvetisti negatiivista, elikä lähinnä mun tekemiset aiheuttaa näkyvästi vain negatiivista. Hyvä toki että herättää jotain, ettei kukaan puhuis, mutta toi on suorastaan inhorealistista miten massiivisesti negatiivista musta kirjoitetaan joka mediajulkaisun jälkeen. Omalla forumilla ei esim mitään kommenttia, mutta kyllä tossa oli heti kommenttia kun negatiivista pääsi jakamaan niin jo ketju laulaa. Sit taas muualla ihan saatanallista paskaa joka asiasta, oli se sitten miten harmiton tahansa. Ja kun tästä asiasta ei saa edes puhua, sekin herättää täällä sen negatiivisen vastineen, niin miten tässä pitäis toimia? Onko noista podcasteista ja instareelsseistä mitään iloa aidosti kellekään täällä? Ei näytä siltä ainakaan.
Mä en ole törmännyt negatiiviseen sua kohtaan, ni mistä sä ite löydät ne negatiiviset jutut?
Jos joku ylilauta tai vastaava ni kannattaako niitä lukea, tuskin siellä mitään järkevää mistään asiasta.
Tuntuis että sä ite jäänyt siihen että jokapaikassa negatiivista just susta, mikä ei pidä paikkaansa.
 
Onko sulla Mike omaa näkemystä siitä, että miksi saat sitä negaa enempi kuin muut? Itse en mitään suoraa vastausta tohon löydä, mutta jonkinlainen teoria mulla saattaa olla.

Oon sua seurannut pitkään ja huomannut, että olet mielipiteitä jakava persoona. Vähän jyrkkä, joillekin varmasti provosoiva, mutta sitä kautta myös kiinnostava henkilö. Ihmiset selvästi jaksavat käyttää poikkeuksellisen paljon aikaa sun seuraamiseen ja sun asioiden spekuloimiseen. Tulee nopeasti mieleen meidän presidenttiehdokas Jussi Halla-Aho, joka myös on jatkuvan syynäämisen ja vittuilun kohteena, vaikka mies ei varmasti paha ihminen olekaan ja tuntuu vieläpä olevan useimmiten oikeassa, pystyy perustelemaan vastauksena jne.

Tää nyt on tällasta spekulountia ja ajatusvirtaa, mut ehkä sain pointtini esille kuitenkin.
 
Mut yksi todella ikävä kaava nyt on ilmennyt, tämä ei tunnu mukavalta enää. Ja ajatelkaa tää mun saappaissa. Kun laitan kuvan tai videon, se ei herätä mitään täällä, mutta generoi helvetisti negatiivista, elikä lähinnä mun tekemiset aiheuttaa näkyvästi vain negatiivista. Hyvä toki että herättää jotain, ettei kukaan puhuis, mutta toi on suorastaan inhorealistista miten massiivisesti negatiivista musta kirjoitetaan joka mediajulkaisun jälkeen. Omalla forumilla ei esim mitään kommenttia, mutta kyllä tossa oli heti kommenttia kun negatiivista pääsi jakamaan niin jo ketju laulaa. Sit taas muualla ihan saatanallista paskaa joka asiasta, oli se sitten miten harmiton tahansa. Ja kun tästä asiasta ei saa edes puhua, sekin herättää täällä sen negatiivisen vastineen, niin miten tässä pitäis toimia? Onko noista podcasteista ja instareelsseistä mitään iloa aidosti kellekään täällä? Ei näytä siltä ainakaan.
Siis eikö esim. instatykkäys tai videon tykkäys merkkaa mitään?

Kuten jo sanottu, matskua tulee eri suunnista niin paljon että ei kaikille sisällöntuottajille aina jaksa raapustaa jokaisesta kuvasta tai päivityksestä kommenttia, yleensä se tykkäys kuvastaa että henkilö arvostaa.

Pysy pois sieltä ylilaudalta, varmaan radionkin laitat hiljemmalle tai pois jos siellä soi biisi mitä et voi sietää?
 
Onko sulla Mike omaa näkemystä siitä, että miksi saat sitä negaa enempi kuin muut? Itse en mitään suoraa vastausta tohon löydä, mutta jonkinlainen teoria mulla saattaa olla.

Oon sua seurannut pitkään ja huomannut, että olet mielipiteitä jakava persoona. Vähän jyrkkä, joillekin varmasti provosoiva, mutta sitä kautta myös kiinnostava henkilö. Ihmiset selvästi jaksavat käyttää poikkeuksellisen paljon aikaa sun seuraamiseen ja sun asioiden spekuloimiseen. Tulee nopeasti mieleen meidän presidenttiehdokas Jussi Halla-Aho, joka myös on jatkuvan syynäämisen ja vittuilun kohteena, vaikka mies ei varmasti paha ihminen olekaan ja tuntuu vieläpä olevan useimmiten oikeassa, pystyy perustelemaan vastauksena jne.

Tää nyt on tällasta spekulountia ja ajatusvirtaa, mut ehkä sain pointtini esille kuitenkin.
Mä taas en näe että sitä tulee sen enempää?

Jos katsotaan kaikkia alustoja eikä pelkkää ylilautaa kuten monilla tapana on niin luulen että testotimo saa eniten paskaa niskaan.

Halla-Aho saa tylytystä medialta mutta somessa ja keskustelupalstoilla varmaan vähiten näistä suosituimmista ehdokkaista.
Vaikka nyt tiktokissa Haavisto, Stubb ja Aaltola saa ihan uskomattomat määrät lokaa niskaan, Jussia taas 90% porukka kehuu mestariksi ja ylistää
 
Mä taas en näe että sitä tulee sen enempää?

Jos katsotaan kaikkia alustoja eikä pelkkää ylilautaa kuten monilla tapana on niin luulen että testotimo saa eniten paskaa niskaan.

Halla-Aho saa tylytystä medialta mutta somessa ja keskustelupalstoilla varmaan vähiten näistä suosituimmista ehdokkaista.
Vaikka nyt tiktokissa Haavisto, Stubb ja Aaltola saa ihan uskomattomat määrät lokaa niskaan, Jussia taas 90% porukka kehuu mestariksi ja ylistää
No joo, ihan totta. Ehkä toi mielikuva siitä, että mike saa paskaa niskaan poikkeuksellisen paljon, on tullut siitä kun Mike ehkä enempi tuo asiaa esille kuin muut. En niin paljoa seuraa ylilautaa tai somea muutenkaan niin en osaa sanoa. Ja toikin on kyllä totta, että toi valtamedia parjaa ja mustamaalaa Jussia, kun taas sitten somessa porukka enempi kehuu.
 
Moi kaikille, kiva olla täällä taas pienen some tauon jälkeen, mulla ois idea johon tarviten koko pakkiksen väen apua. Miken kunto on niin hyvä ollut nyt jo pitemmän aikaa että nyt adressi pystyyn, jos ei varsinaiseen kisaan niin Guestpose SKL SM kisoihin 24, jotka kannattaa niin ilmoittakaa tähän ketjuun oisko hyvä juttu? Mä toivosin että onnistuis....,ja sit kunnon shöy, musa,valot strobe, guestpose show, mä kannattaisin...entä muut.
 
No joo, ihan totta. Ehkä toi mielikuva siitä, että mike saa paskaa niskaan poikkeuksellisen paljon, on tullut siitä kun Mike ehkä enempi tuo asiaa esille kuin muut. En niin paljoa seuraa ylilautaa tai somea muutenkaan niin en osaa sanoa. Ja toikin on kyllä totta, että toi valtamedia parjaa ja mustamaalaa Jussia, kun taas sitten somessa porukka enempi kehuu.
Mee katsoon sinne. Sieltä on vaikea löytää lankaa jossa ei mua haukuttais ja kun katot ne otsikot, niin syy tuskin mun tekemisessä on.
 
Mee katsoon sinne. Sieltä on vaikea löytää lankaa jossa ei mua haukuttais ja kun katot ne otsikot, niin syy tuskin mun tekemisessä on.
Luulen että samat naamat niitä vain luo uudestaan ja uudestaan. Kai se määrä loppujen lopuksi on pienehkö mutta ne katkeroituneet yksilöt tekee sitä vaan volyymilla
 
Suoranaisen harmillisen kiusaamisen lisäksi näkisin että Mikeä ja sceneä seurataan sekä kommentoidaan yliksellä myös hyväntahtoisesti. Vähä samaa kuin aikoinaan oli teamhollola sivustolla, jossa väännettiin juttua värikynän kanssa Pekka Siitoimesta alkaen..sinne oli muodostunut tietyt aiheet ja henkilöt jotka oli saanut sellasen kultti aseman. Just Siitoin & Co, Tony Halme ja se nyrkkeilymatsi Kari Murikka Torniaista vastaan "Uusinta tulloo, emakko löi niskaan". Kaikki vapaaottelun sen aikainen Suomi scene oli siellä tapetilla kuten koko laji joka tuomittiin todelliselta motiiviltaan pyrkimyksestä piikata sekä kouria toista miestä 😂. Myös bodaus ja voimanosto sai huomiota, sekä karatepiirit. Monesta tyypistä siellä väännettiin ja se tais olla kunnia-asia jos pääsi sinne johonkin rooliin hahmoksi. Pitkälti kirjoittelijat ilmeisesti liittyi aiheisiin itsekkin.

Ymmärrän ettei kaikille maistunut se huumori, en tiedä esim lukiko Mike sitä aikoinaan itse tai näitkö siinä huumoriarvoa. Itse nauroin lähes kuset housussa niille jutuille ja seurasin sitä sivustoa aktiivisesti. Myös yliksellä välillä tunnistan samaa hauskuutusta sceneen ja myös Mikeen liittyen, joskin siellä paljon myös ilkeilyä ja suoraa kiusaamista mille en kyllä huutistele. Edesmennyt Ana on yks kulttihahmo, ja mun mielestä se nautti siitä huomiosta ja ruokki ylistä. Toki häneen ei kohdistunut suoranaista häirintää ja kiusaamista niin helpompi silloin ottaa huumorilla ne kevyemmät hauskuutukset.

Mulla paljon kavereita joiden mielestä ei oo mitään hauskaa niissä jutuissa mille mä repeilen. Ja en siis pilkallisesti naura ihmisille tai jutuille heistä. Mutta verbaalisesti nerokas huumori jossa osataan pienistä nyansseista saada hauskuutusta uppoaa minuun. Suhtaudun myös itseeni ja omiin mokiin ja kommelluksiin siten että tykkään tiettyyn rajaan saakka kertoa niistä ja saada siten hauskuutta ja kaikenlaista asioilla mehuttelua ja spekulointia aikaan.

Mun mielestä värittömät sulkeutuneet ihmiset ei nouse ikinä kulttihahmoiksi. Heitä ei seurata ja heistä ei jauheta hyvässä eikä pahassa. Ilmeisesti on mahdoton olla pelkästään suosittu, hyvän huomion kyljessä aina tulee lieveilmiöinä negaa. Mutta olisi suuri voitto jos pystyisi pitämään erillään selkeästä kiusaamisesta tuon kaiken hyväntahtoisemman huutistelun ja spekuloinnin ja tosi-tv tyyppisen uteliaan juoruilun ja tapahtumilla mehuttelun. Mike sulla kokonaisuudessaan valtava huomioarvo, se mahdollistaa paljon nykyisin ja tulevaisuudessa. 👍🙂
 
Jumankauta miten ärsyttävä vaiva R6 Canonissa, pohjan tripod ruuviröörin kierteet on mennyt pilalle eikä mikään kiinnity siihen. Se ehkäisee akkukahvasta asti kaiken muunkin käytön kuten jalustat. Ja arvatkaa paljonko tommoisen pohjaruuvin vaihtaminen maksaa, vitusti.
 
Ylilauta on softana niin jäätävän paska että eihän siellä edes jaksa käydä kukaan järjellinen

Käyn ylilaudalla vain jos on joku murhakeissi ja siihen liittyvää taustaselvitystä murha.infon ohella. Muuten eihän tosta ylilaudasta kukaan edes tiedä mitään. Nykyään sitä ei voi edes lukea kun pitäisi maksaa jotain eli aivan turha platta ja turhaa melua siitä.

Yst terv
Setä mies ja kehityksen kelkasta vissiin pudonnut
 
Jumankauta miten ärsyttävä vaiva R6 Canonissa, pohjan tripod ruuviröörin kierteet on mennyt pilalle eikä mikään kiinnity siihen. Se ehkäisee akkukahvasta asti kaiken muunkin käytön kuten jalustat. Ja arvatkaa paljonko tommoisen pohjaruuvin vaihtaminen maksaa, vitusti.
Onko ne kierteet menny silleen että pyörii niinku ruuvi tyhjää, vai onko kierre muusaantunut niin ettei ruuvi mene sinne? Kierretyökalulla voi ehkä korjata ja avata kierteen

Jos kierre korjannut, niin voisikohan joku näppärä asentaja pystyä laittamaan siihen sellasen ns irtokierteen. Elikkä siihen tehdään sellanen korjausjenga, ja siihen kierretään sellanen irtokierre, ja sen jälkeen siihen sopii alkuperäinen kiinnitysruuvi. Mitenkä lie pienessä koossa niitä irtokierteitä vaan on. Itsellä kokemusta prätkän öljypohjan tyhjennyspropun korjaamisesta tolleen. Tuli todella hyvä.

Joku aseseppä tai kelloseppä vois olla pätevä, ei oo minkään ihan tavallisen autoasentajan hommia tollasen kalliin kameran kierteen korjaus. 😊
 
Onko ne kierteet menny silleen että pyörii niinku ruuvi tyhjää, vai onko kierre muusaantunut niin ettei ruuvi mene sinne? Kierretyökalulla voi ehkä korjata ja avata kierteen

Jos kierre korjannut, niin voisikohan joku näppärä asentaja pystyä laittamaan siihen sellasen ns irtokierteen. Elikkä siihen tehdään sellanen korjausjenga, ja siihen kierretään sellanen irtokierre, ja sen jälkeen siihen sopii alkuperäinen kiinnitysruuvi. Mitenkä lie pienessä koossa niitä irtokierteitä vaan on. Itsellä kokemusta prätkän öljypohjan tyhjennyspropun korjaamisesta tolleen. Tuli todella hyvä.
Se on sillai, että kierteistä on mennyt osa sileeksi ja se ei nappaa kiinni. Kattelin että ne kierteet voi ikäänkuin ruuvata uudestaan sinne, mut ne kaikki oli tehty vehkeisiin jotka sitten kiinnitetään kameraan, ei itse kameran mounttiin. Sikäli tuuri, että jäi kamera käteen kotona ja jalusta putos, ettei kesken treenin pudonnut kamera jalustasta kun Olmalan kans heiluttiin.
 
Ylilauta on softana niin jäätävän paska että eihän siellä edes jaksa käydä kukaan järjellinen

Käyn ylilaudalla vain jos on joku murhakeissi ja siihen liittyvää taustaselvitystä murha.infon ohella. Muuten eihän tosta ylilaudasta kukaan edes tiedä mitään. Nykyään sitä ei voi edes lukea kun pitäisi maksaa jotain eli aivan turha platta ja turhaa melua siitä.

Yst terv
Setä mies ja kehityksen kelkasta vissiin pudonnut
Se on kyl melko ripulia, mutta on aivan hullua miten ne katsoo jokaisen sekunin mun tekeleistä ja sitten ihan työstä käy tuo niiden mielenvikainen raportointi mun tekemisestä. Ja vaikka en siellä kävis edes bongaamassa niitä laittomuuksia, niin ne sitten huomiotta jääneenä alkaa varaileen niitä tatska-aikoja sun muuta tyhmää. Siellä taitaa olla muutama aivan seko kuten Tegelberg, jotka sitten käyttää kaiken aikansa mun parjaamiseen. Aikaisemmin se oli Peterin kimpussa, mutta nyt mun.
 
Back
Ylös Bottom