Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinähän kysyit aiemmin, että mikä niissä juutalaisissa on vikana, niin himmlerhän vaan vastasi tuohon kysymykseen. Ja hyvin mielestäni vastasikin.Nouu, ei tehdä tästä mun ketjusta nyt mitään poliittista, jookos kookos.
Aina klusteridekstriiniä mutta tilasin tekstiksi nyt tota uutta intraakin jota otan muihin ku jalkatreeneihin.Mitä hiilaria käytitkään itse treenin aikana?
Ihan hirvee fiksaatio löytää semmonen Minas Tirith kuollut puu tonne vasempaan nurkkaan kun se vippais sitten villin varjon kattoon. Kaikkia terrariokauppoja selannut mut ei löydy.1 valo lisää ja telkkarin takaa vasemmalle ja oikealle.
katso liitettä 260790
Oot tosi hyvä salkkareissa@Mike Anteeks niistä päänaukomisista täällä, oot hyvä jätkä ja näin. Rakkautta ja rauhaa sinne <3
Kysäses Tropicalsilta. Tino Anttila tekee kyllä kaikennäköstä niin siltä saattais ehkä onnistuakin vastaava. En tosin uskalla arvailla hintaa.katso liitettä 260792
Tämmöstä tyyliä mut mitään tommoista parin metrin kokoista. Toikin maksaa 1800 egee.
Toi on kyllä yks paskimpia vaivoja heti polvikipujen jälkeenJa menee vähän vaikeaksi koska mun vasen kiertäjä on pahasti ärtynyt jatkuvasta vinopenkistä. Vaikee tehdä kunnolla selkääkään.
Joo, ei ole sillai vielä äitynyt pahaksi, ettei särje levossa tai öisin, mutta punnerrukset on nyt tauolla, lateraalisia voi tehdä kun tarkkaan tekee.Toi on kyllä yks paskimpia vaivoja heti polvikipujen jälkeen