OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Vitsi nyt on hieno kuva, kova kunto 💪
Mitä sä oot pitkä ja paljonko paino näyttää??
96kg ilta ja 94kg about aamu. 173cm pitkä. En pysty pitään painoo kurissa kun kerää lihasmassaa nyt reisiin ja rintaan. Positiivinen ongelma.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei Mike sähän olit hankkinut noita metallitauluja niin mistä olit hankkinutkaan niitä? Onko tullut vastaan tuollaista "Displate metal posters" sivua? Omaan silmään vaikutti pätevältä niin ajattelin että onko sinulla tuosta kokemusta ettämillaista tavaraa tulee?
 
Hei Mike sähän olit hankkinut noita metallitauluja niin mistä olit hankkinutkaan niitä? Onko tullut vastaan tuollaista "Displate metal posters" sivua? Omaan silmään vaikutti pätevältä niin ajattelin että onko sinulla tuosta kokemusta ettämillaista tavaraa tulee?
Juuri sieltä 2 tilannut, en suosittele, ne on sellaista peltipurkin matskua, halpaa ja isommat taulut tulee 4 osassa, joten joudut 4 magneettia kiinnittään seinään.

Kotimaasta tilatut oikeet alumiinitaulut on aivan toiselta planeetalta laadussaan.
 

Noita oon tilannut aikaisemmin ja meen takuuseen laadusta. Todella laadukkasti tehty ja käytännössä hyvin vaikeita tuhota ja hävittää vaikka yrittäis. Listat takaa ei lähde millään irti, ei voi taittaa jne. Rälläkällä pitää tuhota jos semmoista aikoo. Kokemusta on.
 
Striimi oli salilta taas, olis kiva kun vois striimaa järkkärillä, on meinaan luurilla aika kuraa. Ja menetinkö dieetillä massaa, LOL, no en.

Screenshot 2023-11-20 at 0.03.04.jpg
 
Ainakin sony kamera+sony puhelin yhdistelmällä ton pitäs onnistuu.

Tai sit tietty jos otat läppärin salille mukaan, ni sillä onnistuu, toki tän kombon mukana pitäminen voi jo häiritä itse treenaamista.
Joo, ei läppärin kanssa salille, olis ikävää 4500 euron läppärillä siellä seikkailla.
 
Rinta kasvaa kamalaa vauhtia, tää on jo kolmas rintatreeni perjantaista. Mä olen crackannyt itselleni oikean tavan treenata, älkää matkiko, tämä toimii vain mulla.

Mä treenaan melkein kaikki lihasryhmät niin usein kuin mahdollista, saatan tehdä monta peräkkäistä päivää samaa lihasryhmää toisessa treenissä ja saatan vetää kolmekin kovaa treeniä päivässä. Treenit nopeita ja intensiivisiä treenejä ja lähestulkoon kaikki sarjat failureen, paitsi rinnalle ei yksin uskalla failureen punnerruksia ottaa. Treenimäärät voi nousta jopa 16 treeniin viikkotasolla välillä.



View: https://www.instagram.com/reel/Cz3lv87IbSB/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=MzRlODBiNWFlZA==
 
Viimeksi muokattu:
Rinta kasvaa kamalaa vauhtia, tää on jo kolmas rintatreeni perjantaista. Mä olen crackannyt itselleni oikean tavan treenata, älkää matkiko, tämä toimii vain mulla.

Mä treenaan melkein kaikki lihasryhmät niin usein kuin mahdollista, saatan tehdä monta peräkkäistä päivää samaa lihasryhmää toisessa treenissä ja saatan vetää kolmekin kovaa treeniä päivässä. Treenit nopeita ja intensiivisiä treenejä ja lähestulkoon kaikki sarjat failureen, paitsi rinnalle ei yksin uskalla failureen punnerruksia ottaa. Treenimäärät voi nousta jopa 16 treeniin viikkotasolla välillä.

Et sinä ole ainoa jolla tiheä treeni frekvenssi, ja suuri treenien määrä toimii hyvin.

Monissa urheilu lajeissa tuota on käytetty jo vuosi kymmenien ajan, ja pikkuhiljaa alkanut yleistyä myös voimailussa.
Ehkä jossain kohtaa alkaa yleistyä myös bodailussa🤔
 
Back
Ylös Bottom