Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku ehdotti kartingia mut en ole ihan varma miten se toimis videona.Oli hyvä video Möykerön kanssa Mike vs Möykerö voisi toimia muissakin lajeissa. Samalla siinä rentoa höpöttelyä bodailusta ja kaikesta mikä mieleen tulee. Tack
Se ois tosi kiinnostava ja varmasti viihdyttävä video. Tarvis varmaan olla joku ihan varta vasten erikseen kuvaamassa vaan.Joku ehdotti kartingia mut en ole ihan varma miten se toimis videona.
Niin pitäis ja nyt ei ihan osaa tarkelleen kelaa miten mikit sais kiinni kun kypärä on niin ettei ne ota tuulesta häiriötä. Koska ajaessa puhuminen siitä hauskaa tekiskin.Se ois tosi kiinnostava ja varmasti viihdyttävä video. Tarvis varmaan olla joku ihan varta vasten erikseen kuvaamassa vaan.
Eikös niitä oo sellaisia kypäröitä että ne on mikitetty valmiiksi? En harrasta moottoriurheilua enkä kyllä kauheasti seuraakkaan, mutta eikös niissä ole silti mikit?Niin pitäis ja nyt ei ihan osaa tarkelleen kelaa miten mikit sais kiinni kun kypärä on niin ettei ne ota tuulesta häiriötä. Koska ajaessa puhuminen siitä hauskaa tekiskin.
No ne tuskin on tarkoitettu videokuvaukseen, vaan ne on tehty kommunikaatiota varten. Niitä ei ole laitettu sinne niin, että ne synkkais kameran kanssa.Eikös niitä oo sellaisia kypäröitä että ne on mikitetty valmiiksi? En harrasta moottoriurheilua enkä kyllä kauheasti seuraakkaan, mutta eikös niissä ole silti mikit?
Gopro kiinnike kypärään ja kamera siihen. Mikki sisään. Aika hyvin motoristit saa kuvattua videoita missä hyvä ääniNiin pitäis ja nyt ei ihan osaa tarkelleen kelaa miten mikit sais kiinni kun kypärä on niin ettei ne ota tuulesta häiriötä. Koska ajaessa puhuminen siitä hauskaa tekiskin.
Kyllä noi herkästi ottaa suhinaa.Jossain Mellunmäen pommarissa esim ei vauhdit paljon neljääkymppiä kovemmaksi nouse, niin tuskin on tuulikohinasta ainakaan haittaa.
Ei meillä nyt niin iso perse ole.Mahtuisittekohan te mikroautoon?
Selkä on se ongelma. Latsit ei mahdu jakkaraan.Ei meillä nyt niin iso perse ole.
Mutta mahtuuko leveä selkä kuppipenkkiin?Ei meillä nyt niin iso perse ole.
Myllikän kuitenkin?Jossain Mellunmäen pommarissa esim ei vauhdit paljon neljääkymppiä kovemmaksi nouse, niin tuskin on tuulikohinasta ainakaan haittaa.
Eikun niin just nimenomaan Myllikkää tarkoitin, kiitos oikaisusta.Myllikän kuitenkin?
Otin niskaan pentagrammin, pitkä tauko. Otin 4 tatskaa forkkuihin lyhyessä ajassa, pitkä tauko.Otin kämmenet ja sormet lyhyessä ajassa, vuoden parin tauko. Otin yläkerran lyhyessä ajassa, tauko, en tiedä miten pitkä. Tämä ei ole mulle mitään uutta, ei nää ekoja leimoja ollut.Oliko ihan spontaani idea alkaa yhtäkkiä ottamaan noin paljon leimaa? Vannon, että seuraava ei ole YHTÄÄN mitään vittuilua, mutta sulla ei ole ilmeisesti koskaan ollut aihetta epäillä itselläsi olleen mitään maanisia jaksoja elämässäsi?
Minä en tosiaan pitänyt sitä maniana, vaan halusin ihan korostetun asialliseen sävyyn asiasta kysyä, koska joskus maaninenkin ihminen kykenee vastaanottamaan ajatusta omasta tilanteestaan ja kykenee olemaan tekemättä enempää hallaa itselleen. Eli tuon viestin pointti ihan aidosti oli halu herätellä, JOS sulla olisi esimerkiksi joskus aiemmin tällaisia jaksoja ollut.Otin niskaan pentagrammin, pitkä tauko. Otin 4 tatskaa forkkuihin lyhyessä ajassa, pitkä tauko.Otin kämmenet ja sormet lyhyessä ajassa, vuoden parin tauko. Otin yläkerran lyhyessä ajassa, tauko, en tiedä miten pitkä. Tämä ei ole mulle mitään uutta, ei nää ekoja leimoja ollut.
Mä oon sellainen persoona, että innostun kaikesta kovaa, alan pelaan fribaa, yhtäkkiä on helvetisti kiekkoja ja bageja. Alan valokuvaamaan, hommaan lyhyessä ajassa hirveen määrän laitteita jne.
Jos se on jonkun mielestä maniaa, niin tämä ei ole YHTÄÄN mitään vittuilua, mua ei pysäytä vitunkaan vertaa se mitä mieltä joku asiasta on. Siinähän pitää maniana, aivan yksi vitun hailee mulle.
Ei kai tatuoinnit nyt hallaa tee? Ja mä sanoin, että ei minään vittuiluna, ei kaikkee mun sanomista tartte ottaa niin että olisin sua vastaan.tekemättä enempää hallaa itselleen