OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli hyvä video Möykerön kanssa👍 Mike vs Möykerö voisi toimia muissakin lajeissa. Samalla siinä rentoa höpöttelyä bodailusta ja kaikesta mikä mieleen tulee. Tack💪
Joku ehdotti kartingia mut en ole ihan varma miten se toimis videona.
 
Se ois tosi kiinnostava ja varmasti viihdyttävä video. Tarvis varmaan olla joku ihan varta vasten erikseen kuvaamassa vaan.
Niin pitäis ja nyt ei ihan osaa tarkelleen kelaa miten mikit sais kiinni kun kypärä on niin ettei ne ota tuulesta häiriötä. Koska ajaessa puhuminen siitä hauskaa tekiskin.
 
Niin pitäis ja nyt ei ihan osaa tarkelleen kelaa miten mikit sais kiinni kun kypärä on niin ettei ne ota tuulesta häiriötä. Koska ajaessa puhuminen siitä hauskaa tekiskin.
Eikös niitä oo sellaisia kypäröitä että ne on mikitetty valmiiksi? En harrasta moottoriurheilua enkä kyllä kauheasti seuraakkaan, mutta eikös niissä ole silti mikit?
 
Eikös niitä oo sellaisia kypäröitä että ne on mikitetty valmiiksi? En harrasta moottoriurheilua enkä kyllä kauheasti seuraakkaan, mutta eikös niissä ole silti mikit?
No ne tuskin on tarkoitettu videokuvaukseen, vaan ne on tehty kommunikaatiota varten. Niitä ei ole laitettu sinne niin, että ne synkkais kameran kanssa.
 
Niin pitäis ja nyt ei ihan osaa tarkelleen kelaa miten mikit sais kiinni kun kypärä on niin ettei ne ota tuulesta häiriötä. Koska ajaessa puhuminen siitä hauskaa tekiskin.
Gopro kiinnike kypärään ja kamera siihen. Mikki sisään. Aika hyvin motoristit saa kuvattua videoita missä hyvä ääni
 
Melkonen kirja alkaa äijä oleen. Rinnasta on nyt kuukausi ja sen tekstit vahvistetaan. Samoin kurkun teksti laitetaan kuntoon, koska se alkoi vuotaan tosi pahasti verta eikä tatskaaja enää nähnyt tehdä P kirjainta.

Screenshot 2023-11-17 at 21.04.55.jpg
 
Oliko ihan spontaani idea alkaa yhtäkkiä ottamaan noin paljon leimaa? Vannon, että seuraava ei ole YHTÄÄN mitään vittuilua, mutta sulla ei ole ilmeisesti koskaan ollut aihetta epäillä itselläsi olleen mitään maanisia jaksoja elämässäsi?
 
Oliko ihan spontaani idea alkaa yhtäkkiä ottamaan noin paljon leimaa? Vannon, että seuraava ei ole YHTÄÄN mitään vittuilua, mutta sulla ei ole ilmeisesti koskaan ollut aihetta epäillä itselläsi olleen mitään maanisia jaksoja elämässäsi?
Otin niskaan pentagrammin, pitkä tauko. Otin 4 tatskaa forkkuihin lyhyessä ajassa, pitkä tauko.Otin kämmenet ja sormet lyhyessä ajassa, vuoden parin tauko. Otin yläkerran lyhyessä ajassa, tauko, en tiedä miten pitkä. Tämä ei ole mulle mitään uutta, ei nää ekoja leimoja ollut.

Mä oon sellainen persoona, että innostun kaikesta kovaa, alan pelaan fribaa, yhtäkkiä on helvetisti kiekkoja ja bageja. Alan valokuvaamaan, hommaan lyhyessä ajassa hirveen määrän laitteita jne.

Jos se on jonkun mielestä maniaa, niin tämä ei ole YHTÄÄN mitään vittuilua, mua ei pysäytä vitunkaan vertaa se mitä mieltä joku asiasta on. Siinähän pitää maniana, aivan yksi vitun hailee mulle.
 
Otin niskaan pentagrammin, pitkä tauko. Otin 4 tatskaa forkkuihin lyhyessä ajassa, pitkä tauko.Otin kämmenet ja sormet lyhyessä ajassa, vuoden parin tauko. Otin yläkerran lyhyessä ajassa, tauko, en tiedä miten pitkä. Tämä ei ole mulle mitään uutta, ei nää ekoja leimoja ollut.

Mä oon sellainen persoona, että innostun kaikesta kovaa, alan pelaan fribaa, yhtäkkiä on helvetisti kiekkoja ja bageja. Alan valokuvaamaan, hommaan lyhyessä ajassa hirveen määrän laitteita jne.

Jos se on jonkun mielestä maniaa, niin tämä ei ole YHTÄÄN mitään vittuilua, mua ei pysäytä vitunkaan vertaa se mitä mieltä joku asiasta on. Siinähän pitää maniana, aivan yksi vitun hailee mulle.
Minä en tosiaan pitänyt sitä maniana, vaan halusin ihan korostetun asialliseen sävyyn asiasta kysyä, koska joskus maaninenkin ihminen kykenee vastaanottamaan ajatusta omasta tilanteestaan ja kykenee olemaan tekemättä enempää hallaa itselleen. Eli tuon viestin pointti ihan aidosti oli halu herätellä, JOS sulla olisi esimerkiksi joskus aiemmin tällaisia jaksoja ollut.

Mutta kaipa tämäkin oli pakko tulkita vittuiluna tai ikävään sävyyn kirjoitettuna viestinä. Kaikilla ei Mike ole mitään sua vastaan.

Ja noissa leimoissa ei tietenkään ole mitään vikaa, enkä mä tätä ajatustani pelkästään leimojen perusteella tietenkään tehnyt.
 
Back
Ylös Bottom