OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ei kai tatuoinnit nyt hallaa tee? Ja mä sanoin, että ei minään vittuiluna, ei kaikkee mun sanomista tartte ottaa niin että olisin sua vastaan.
Jälkikäteen voi vituttaa, jos tuollainen mainittu tila päällänsä. Mutta en siis lähtökohtaisesti ajattele/ole ajatellut, että sun leimat sua mitenkään kaduttaisi tai tekisi hallaa. Mutta tuollainen mania tai hypomania voi vaan olla itselle täysin tunnistamaton tila, ja muutamista jutuista on vaan tullut pieni huoli sua koskien.

Mutta ei aiheesta enempää, nyt vaan ottamaan lisää leimaa, sillä omintakeinen kokonaisuushan sulla ehdottomasti löytyy! 👍Mutta ei asiasta enempää 🫶
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta ei aiheesta enempää, nyt vaan ottamaan lisää leimaa, sillä omintakeinen kokonaisuushan sulla ehdottomasti löytyy!
Ja tää on itsellä ollut pointtikin että oma tyyli ja ei niin perinteisesti randomeja kuvia vaan oma maailmankatsomus teksteinä. Mitään maniaa tässä ei ole, vaan inspiraatio ja itsensä erottaminen entisestään porukasta.

Mä voin todella hyvin, en vaan voi puhua kaikista jutuistani enää julkisesti. Tulevaisuus näyttää aivan vitun siistiltä.
 
Otin niskaan pentagrammin, pitkä tauko. Otin 4 tatskaa forkkuihin lyhyessä ajassa, pitkä tauko.Otin kämmenet ja sormet lyhyessä ajassa, vuoden parin tauko. Otin yläkerran lyhyessä ajassa, tauko, en tiedä miten pitkä. Tämä ei ole mulle mitään uutta, ei nää ekoja leimoja ollut.

Mä oon sellainen persoona, että innostun kaikesta kovaa, alan pelaan fribaa, yhtäkkiä on helvetisti kiekkoja ja bageja. Alan valokuvaamaan, hommaan lyhyessä ajassa hirveen määrän laitteita jne.

Jos se on jonkun mielestä maniaa, niin tämä ei ole YHTÄÄN mitään vittuilua, mua ei pysäytä vitunkaan vertaa se mitä mieltä joku asiasta on. Siinähän pitää maniana, aivan yksi vitun hailee mulle.
Toi on must vaan erittäin hyvä juttu, jos pystyy innostuun asioista. Ei oo todellakaan itsestäänselvää, ja monilla ei riitä intohimo yhtään mihkään elämässä. Kunhan toi ei oo sellasta, että masennut ja lopetat sen jutun, koska et kehittynytkään niin paljo siinä jutussa ku halusit. Se on kyllä ihan paskaa luuseriasennetta, ja myös helvetin yleistä. Lannistutaan ihan sika aikasin. Ja vaikkei olis sen suurempaa kunnianhimoa ees siinä virikkeessä, ni jatkais silti ihan vaan rakkaudesta lajiin 🤷‍♂️.
 
Jälkikäteen voi vituttaa, jos tuollainen mainittu tila päällänsä. Mutta en siis lähtökohtaisesti ajattele/ole ajatellut, että sun leimat sua mitenkään kaduttaisi tai tekisi hallaa. Mutta tuollainen mania tai hypomania voi vaan olla itselle täysin tunnistamaton tila, ja muutamista jutuista on vaan tullut pieni huoli sua koskien.

Mutta ei aiheesta enempää, nyt vaan ottamaan lisää leimaa, sillä omintakeinen kokonaisuushan sulla ehdottomasti löytyy! 👍Mutta ei asiasta enempää 🫶
Toi on muutenki vähä hankala juttu, mania on helppo nähdä ulkopuoleltakin mutta hypomania on hankala. Vaikea erottaa mikä on vaan luonteenomaista innostuneisuutta ja mikä ei.
 
Mä olen sitä mieltä, että ihmisiä diagnosoidaan nykyään liian herkästi. Kaikkien pitäisi olla tasaisesti samasta muotista. Jos olet vilkkaampi yksilö sinulla on varmasti ADHD ja jos innostut paljon kiinnostumistasi asioista on sinulla mania vaihe. Maniaanhan kuuluu itsetuhoisuus ja toisia kohtaan haitallinen käytös...

Jos ihmiset ei olisi erilaisia ja osa innokkaampia ja suorittavampia ei täällä maailmassa tapahtuisi yhtään mitään kehitystä. Tarvitaan yksilöitä, jotka tekevät täysillä jotain juttua. Se juttu voi toisesta tuntua järjettömältä, mutta ei tee toisesta välttämättä sairasta.

Jos henkilö on vaikka koko ikänsä ajatellut ottavansa leimoja paljon ja jossain vaiheessa tulee tilanne, että sitä pääsee toteuttamaan kunnolla, niin tekeekö se siitä maniaa... täysin ulkopuolisesta niin voi tuntua, mutta vain henkilö itse ja hänen lähimmäisensä tietävät taustat ja sen, että nyt on vaan se oikea aika toteuttaa.

Tää oli vaan tällaista ääneen ajattelua, eikä ketään kohtaan.
 
Otetaan esimerkiksi tämä dieetti ja erittäin korkeat treenimäärät. Ei nää oikein parisuhteessa onnistuisi, kovin on itsekeskeistä toimintaa. Nyt vain sattui tulemaan normaalin kiristelyn päälle aikaa itselle kaikki aika maailmassa. Voi vaikuttaa manialta toiselle, mulle se vaan on tilanne vetää itseni elämäni kuntoon kun ei ole velvotteita mihinkään suuntaan.
 
Otetaan esimerkiksi tämä dieetti ja erittäin korkeat treenimäärät. Ei nää oikein parisuhteessa onnistuisi, kovin on itsekeskeistä toimintaa. Nyt vain sattui tulemaan normaalin kiristelyn päälle aikaa itselle kaikki aika maailmassa. Voi vaikuttaa manialta toiselle, mulle se vaan on tilanne vetää itseni elämäni kuntoon kun ei ole velvotteita mihinkään suuntaan.
Eihän tuo maniasta oikein mitenkään mene, hypomaniasta ehkä voisi, mutta aika irrelevanttia ja mahdoton ulkopuolisen sanoa juuta eikä jaata. Itse samanlaine innostujaluonne.
 
Maniaanhan kuuluu itsetuhoisuus ja toisia kohtaan haitallinen käytös...
No ei todellakaan välttämättä kuulu.

Muuten ylidiagnosoinnista olen kyllä täysin samaa mieltä kanssasi.

Mutta mitään Miken diagnosointia ei täällä ole tapahtunut, vaan hyvällä tarkoituksella halusin kysäistä. Sillä ihminen, jolla on ollut maanisia vaiheita elämässään aiemmin, VOI tunnistaa sellaisen olevan meneillään. Usein toki ei tunnista.

Kyllä asioista innostumisella ja maanisuudella on tietysti valtavia eroja, mutta netin välityksellä kun näkee vain hyvin hyvin pienen osan toisen ihmisen elämästä.
 
Mä olen sitä mieltä, että ihmisiä diagnosoidaan nykyään liian herkästi. Kaikkien pitäisi olla tasaisesti samasta muotista. Jos olet vilkkaampi yksilö sinulla on varmasti ADHD ja jos innostut paljon kiinnostumistasi asioista on sinulla mania vaihe. Maniaanhan kuuluu itsetuhoisuus ja toisia kohtaan haitallinen käytös...

Jos ihmiset ei olisi erilaisia ja osa innokkaampia ja suorittavampia ei täällä maailmassa tapahtuisi yhtään mitään kehitystä. Tarvitaan yksilöitä, jotka tekevät täysillä jotain juttua. Se juttu voi toisesta tuntua järjettömältä, mutta ei tee toisesta välttämättä sairasta.

Jos henkilö on vaikka koko ikänsä ajatellut ottavansa leimoja paljon ja jossain vaiheessa tulee tilanne, että sitä pääsee toteuttamaan kunnolla, niin tekeekö se siitä maniaa... täysin ulkopuolisesta niin voi tuntua, mutta vain henkilö itse ja hänen lähimmäisensä tietävät taustat ja sen, että nyt on vaan se oikea aika toteuttaa.

Tää oli vaan tällaista ääneen ajattelua, eikä ketään kohtaan.

Juuri näin. Jokainen ihminen voidaan nykyisin lokeroida käytöksensä mukaan johonkin lokerikkoon. Jos vähän vituttaa niin heti on masennus / ahdistus. Vähän hiljaisempi tapaus on vähintäänkin jollain autismin kirjoilla. Tykkäät tehdä jotain kovalla panostuksella niin olet riippuvainen ihminen. Jne.

Sitten kaikkea näitä varten löytyy lääkkeitä ja terapioita joilla voitaisiin saada kyseiselle ihmiselle "apua". Normaalia ei kuulemma enää ole mutta silti löytyy keinot puskea ihmisiä samaan muottiin.
 
No ei todellakaan välttämättä kuulu.
No ei pakosti kuulu, mutta millä sitten manian erottaa yksilön normaalista käytöksestä? Jos yksilö tekee maanisesti hyvää vaikka tieteen eteen, aiheuttamatta pahaa muille ja itselle, niin onko se silloin maanista vai vain sitoutunutta ja innostunutta toimintaa 🤔 sehän riippuu täysin katsantakulmasta. Saman henkisten mielestä se on ihailtavaa innostuneisuutta ja sitoutumista, joka jopa palkitaan, kun taas he jotka eivät kyseisestä asiasta vähääkään piittaa pitävät yksilöä maanisena tai muuten vaan tärähtäneenä🤷🏼‍♂️
 
Juuri näin. Jokainen ihminen voidaan nykyisin lokeroida käytöksensä mukaan johonkin lokerikkoon. Jos vähän vituttaa niin heti on masennus / ahdistus. Vähän hiljaisempi tapaus on vähintäänkin jollain autismin kirjoilla. Tykkäät tehdä jotain kovalla panostuksella niin olet riippuvainen ihminen. Jne.

Sitten kaikkea näitä varten löytyy lääkkeitä ja terapioita joilla voitaisiin saada kyseiselle ihmiselle "apua". Normaalia ei kuulemma enää ole mutta silti löytyy keinot puskea ihmisiä samaan muottiin.
Varmaan internet auttaa, tehdään vähä oma diagnoosi ja sit käydään opittujen asioiden perusteella vastaileen kysymyksiin oikein, sit onkin lääkitys ja tekosyy maata kelan rahoilla.
 
Oletko Mike ajatellut implantteja päähäsi, sellaisia sarventapaisia ulokkeita nahan alle? Ne on aika siistejä ja erottuisit vielä enemmän lössistä. Ihan mielenkiintoista seurata tota sun projektia.
No mitä helvettii nyt. Jotain rajaa.
 
No ei pakosti kuulu, mutta millä sitten manian erottaa yksilön normaalista käytöksestä? Jos yksilö tekee maanisesti hyvää vaikka tieteen eteen, aiheuttamatta pahaa muille ja itselle, niin onko se silloin maanista vai vain sitoutunutta ja innostunutta toimintaa 🤔 sehän riippuu täysin katsantakulmasta. Saman henkisten mielestä se on ihailtavaa innostuneisuutta ja sitoutumista, joka jopa palkitaan, kun taas he jotka eivät kyseisestä asiasta vähääkään piittaa pitävät yksilöä maanisena tai muuten vaan tärähtäneenä🤷🏼‍♂️
Noh, paljon on eroja, mutta koska Mike vastasi jo omasta puolestaan tähän asiaan, niin lienee jonkun muun ketjun keskusteluita nämä ✌️
 
Rintaan saatu massaa takas ja voi pojat, lisää tulee.

IMG_3890.JPG
 
Back
Ylös Bottom