OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En oo kyllä munia ajellu. Siihen on höylä
Munien ja muutenkin kaikkien muiden paitsi naama/pää karvojen ajeluun ihan ylivoimainen tuote on semmonen sprei vaahto joka tavallaan "polttaa" karvat pois.
Ei jää ajamattomia kohtia eikä ärsytä ihoa.

 
Anteeksi, mutta mua oikeesti vähän naurattaa jo kaikki kritiikki osaanko mä dieettaa, treenata sun muuta. Kovia tekijöitä ovat kun voivat arvostella. Ei muutaku laittaan perässä vaan tässä iässä.

850A9165.jpg
 
Viimeksi muokattu:

850A9150.jpg
 
Onko noi popup mainokset tullu jäädäkseen?

Yleisesti ottaen ei netti sivuilla olevat mainokset juuri häiritse ja tiedostan kyllä että niitä on pakko olla että sivuston ylläpitämiseen saa jostakin rahaa.
Ja välillä niistä tulee vastaan ihan hyviä tarjouksiakin joita tulee sitten ostettuakin.

Mutta noi popupit alkaa kyl olla melko ärsyttäviä.
 
Täytyy myöntää että ei itsekään hypi ilosta aina kun jostain tulee pop up ruudulle mutta tällä foorumilla en ala kyllä asiasta napisee. Se ei kovin paljoa aikaa vie klikata sitä pois mutta mies joka pyörittää tätä foorumia ja tuottaa tasaiseen tahtiin hyvää materiaalia saattaa saada siitä kuitenkin jotain itselleen. Ja siitä jostain saattaa osa ohjautua esimerkiksi foorumin ylläpitämiseen tai sellaisen elämän mahdollistamiseen joka edesauttaa laadukkaan materiaalin tuottoa. Joten mitäs jos joka ikisestä uudesta muutoksesta ja mainoksesta ei aina aloiteta uutta mikä vittu tämä on kampanjaa. Niitä ei varmaan laiteta vittuillakseen.

Palaute on toki aina kultaakin kalliimpaa, mutta niin..Ei mulla muuta tähän aamun. Rauhaa ja rakkautta.

PS. Utin podcast oli kyllä hyvä
 
Täytyy myöntää että ei itsekään hypi ilosta aina kun jostain tulee pop up ruudulle mutta tällä foorumilla en ala kyllä asiasta napisee. Se ei kovin paljoa aikaa vie klikata sitä pois mutta mies joka pyörittää tätä foorumia ja tuottaa tasaiseen tahtiin hyvää materiaalia saattaa saada siitä kuitenkin jotain itselleen. Ja siitä jostain saattaa osa ohjautua esimerkiksi foorumin ylläpitämiseen tai sellaisen elämän mahdollistamiseen joka edesauttaa laadukkaan materiaalin tuottoa. Joten mitäs jos joka ikisestä uudesta muutoksesta ja mainoksesta ei aina aloiteta uutta mikä vittu tämä on kampanjaa. Niitä ei varmaan laiteta vittuillakseen.

Palaute on toki aina kultaakin kalliimpaa, mutta niin..Ei mulla muuta tähän aamun. Rauhaa ja rakkautta.

PS. Utin podcast oli kyllä hyvä

Toi on ihan totta että popuppin pois klikkaus ei ole "normaali tilanteessa" mikään iso homma, mutta nämä täällä pari päivää sitten alkaneet popupit ainakin itselläni skaalautuvat välillä jostain syystä niin isona että se X josta ikkuna suljetaan ei mahdu näytölle jolloin sulkeminen ei onnistu.
 
Toi on ihan totta että popuppin pois klikkaus ei ole "normaali tilanteessa" mikään iso homma, mutta nämä täällä pari päivää sitten alkaneet popupit ainakin itselläni skaalautuvat välillä jostain syystä niin isona että se X josta ikkuna suljetaan ei mahdu näytölle jolloin sulkeminen ei onnistu.
Onnistuu se kun vierität ruutua oikealle niin oikean yläkulman X tulee näkyviin.

Vai pitääkö se sanoa, että vieritä vasemmalle jos haluaa oikean yläkulman näkyviin :unsure:
 
Tossa lukee, että laittoivat automaattisen 12 päivän kokeen, joten annetaan sen mennä loppuun ja ne sitten summaa mikä sen tuotto on. Jos se on tarpeeksi, niin olkoot harvakseltaan, mut ei tuota tarpeeksi, niin pois.

Screenshot 2023-11-07 at 9.11.54.jpg
Screenshot 2023-11-07 at 9.12.56.jpg
 
Onnistuu se kun vierität ruutua oikealle niin oikean yläkulman X tulee näkyviin.

Vai pitääkö se sanoa, että vieritä vasemmalle jos haluaa oikean yläkulman näkyviin :unsure:
En tiedä miten kuuluu virallisesti sanoa😂
Mutta eipä sillä väliå ymmärsin kyllä mitå tarkoitat.

Ei ei auta vieritys mihinkään suuntaan X ei löydy.
Takaisin painikkeella onneks saa mainoksen pois.
 
Täytyy myöntää että ei itsekään hypi ilosta aina kun jostain tulee pop up ruudulle mutta tällä foorumilla en ala kyllä asiasta napisee. Se ei kovin paljoa aikaa vie klikata sitä pois mutta mies joka pyörittää tätä foorumia ja tuottaa tasaiseen tahtiin hyvää materiaalia saattaa saada siitä kuitenkin jotain itselleen. Ja siitä jostain saattaa osa ohjautua esimerkiksi foorumin ylläpitämiseen tai sellaisen elämän mahdollistamiseen joka edesauttaa laadukkaan materiaalin tuottoa. Joten mitäs jos joka ikisestä uudesta muutoksesta ja mainoksesta ei aina aloiteta uutta mikä vittu tämä on kampanjaa. Niitä ei varmaan laiteta vittuillakseen.

Palaute on toki aina kultaakin kalliimpaa, mutta niin..Ei mulla muuta tähän aamun. Rauhaa ja rakkautta.

PS. Utin podcast oli kyllä hyvä

Yks ihminen kysyy asiallisesti pop-up mainoksista ja vastaat kuin tässä nyt olisi Mikeä kohtaan vittuiltu ja haukuttu :--D tuohan oli ihan asiallinen palaute eikä mikään "vittu ku Mike on perseestä"- palaute. Tuskin täällä nyt Mikeä tarttee pelätä jos antaa asiallisesti palautetta.
 
Tolla mitä toi pop nyt näyttäis tuottavan, saadaan kuitattua just serverin kulut, mä poistin Improve median kokonaan mediamyynnistä ja jättäydyin kokonaan googlen varaan.

Saatte tuettua parhaiten kuitenkin tilaamalla Fitnesstukun kautta ja saatte samalla ton alennuskoodin 15% pakkotoisto15. Kuhan nyt vaan muistatte mennä mun linkkien kautta.
 
Täällä mä olen sitä kuule saanut kuulla. Ei kandee sun sinne kirjoitella kun en lue. Tänne vaan kaikki avautumiset rohkeesti.
En edes muista millon taalla olisi kukaan tuollaista sanonut. Mutta itse laittelet viestia siihen liittyen paivittain, sita en rehellisesti sanoen ymmarra. Urpokin nakee etta kuntosi on jaatavan kova, ala anna muutaman trollin hairita suhteettomasti.
 
En edes muista millon taalla olisi kukaan tuollaista sanonut. Mutta itse laittelet viestia siihen liittyen paivittain, sita en rehellisesti sanoen ymmarra. Urpokin nakee etta kuntosi on jaatavan kova, ala anna muutaman trollin hairita suhteettomasti.
Juu jos mietitään vaikka viimeistä paria kuukautta niin varmaan yksi tai kaksi on Nyyssölän lisäksi ehkä?
Se että joistain asioista on eri mieltä, ei tarkoita että vihaa tai väittää ettei osaa dieetata.
 
Aa okei ei vaan ole sattunut sitten minun silmään. Vai tarkoitatko sitä pizza -keskustelua täällä?
No pizzakeskustelu on vain yksi esimerkki, siellähän mut haukuttiin ihan pystyyn, saati sitten penkkipunneruksesta jos meen keskusteleen ja pahin, kyykky, ihan turhaa mennä niihin ketjuihin.
 
Back
Ylös Bottom