OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Kyl kaljun siistinä pitäminen on ainakin omasta mielestä paljon iso töisempi kun hiusten.

Sillon joskus kun vielä hiukset kasvo niin riitti et ne pesi tarpeeks usein ja kävi muutaman kuukauden välein parturissa.

Kalju taas täytyy vähintään 2krt viikossa höylätä et pysyy siistinä.

Miks sitä pitää höylätä ku siihen kaljun pitämiseen on konekkin. Remington xr1500. Ei kauaa ota surauttaa vaikka joka toinen päivä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon vähän pettynyt tohon Philips one bladeen jossa siis vekotin joka toimii sähköllä ja siinä on trimmeri. Ne terät maksaa helvetisti eikä kestä kyllä juuri mitään. 0.4mm sänkee koitan naamassa pitää ja se on melkein heti parin kerran jälkeen semmoista sahaamista.
 
Mä oon vähän pettynyt tohon Philips one bladeen jossa siis vekotin joka toimii sähköllä ja siinä on trimmeri. Ne terät maksaa helvetisti eikä kestä kyllä juuri mitään. 0.4mm sänkee koitan naamassa pitää ja se on melkein heti parin kerran jälkeen semmoista sahaamista.
One blade on kyllä käsittämättömän huono parran ajamiseen. Onneksi on perinteinen partahöylä olemassa.
 
Miks sitä pitää höylätä ku siihen kaljun pitämiseen on konekkin. Remington xr1500. Ei kauaa ota surauttaa vaikka joka toinen päivä
Nyt alko kiinnostella. Onko oikeesti, näyttää lelulle. Mulla on semmone perinteinen mutta laadukas hiustenleikkuukone jolla jää kyl vähän turhan pitkäks
 
Nyt alko kiinnostella. Onko oikeesti, näyttää lelulle. Mulla on semmone perinteinen mutta laadukas hiustenleikkuukone jolla jää kyl vähän turhan pitkäks

Siis on hyvä laite. Varsinki jos vaivautuu parin vrk välein ajelemaa. Samalla laitteella lähtee käsi ja selkäkarvatkin
 
Siis on hyvä laite. Varsinki jos vaivautuu parin vrk välein ajelemaa. Samalla laitteella lähtee käsi ja selkäkarvatkin
Ite oon tolla nyt noin puolitoista vuotta suristellut max. kahden päivän välein, eikä vielä ainakaan terät ole näyttänyt tylsymisen merkkejä. Laatukoje.
 
Toisella on vähän isommat posket, arvaatko kummalla?
Ei kyllä millään erota.
Tykkään onebladesta mutta pitäisi kyllä terät vaihtaa usein. Olen yrittänyt käyttää 0.4mm muttasiitä ei tule mitään
Sama homma, kovin vaikee saada sillä 0.4 tasaisesti. Pitäis parempi vekotin hommaa joka olis esim 0-0.5mm säätö alussa.
 
Ei kyllä millään erota.

Sama homma, kovin vaikee saada sillä 0.4 tasaisesti. Pitäis parempi vekotin hommaa joka olis esim 0-0.5mm säätö alussa.
Posket menee suht hyvin mutta sitten kun tulee kulmia ja muuta vastaan niin ei enää onnistu. Uudella terällä voi jopa onnistua mutta kahden kolmen kerran jälkeen ei enää. Ei kuitenkaan haluaisi jatkuvasti vaihtaa, maksaa yli 10e/kpl
 
Posket menee suht hyvin mutta sitten kun tulee kulmia ja muuta vastaan niin ei enää onnistu. Uudella terällä voi jopa onnistua mutta kahden kolmen kerran jälkeen ei enää. Ei kuitenkaan haluaisi jatkuvasti vaihtaa, maksaa yli 10e/kpl
En ymmärrä yhtään mitä valitatte. Tuo OneBlade on paras keksintö herkkäihoiselle ja tolla ajaa 2kk helposti ihan tasaista jälkeä. Ei tule verenvuotoa eikä patteja. Toki aikaa vie enemmän kuin höylä ja normi partakone ja karvat lentää ympäriinsä, mutta ilman muita haittoja. Itellä parta on kuin piikkilankaa ja Gilletten terät tylsyy hetkessä, OneBlade on pelastanut mun leukaperät ja ajaa tarkasti!
 
Back
Ylös Bottom