OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko varmaan sijoitella noi mainokset ite, toi automaattinen vetää ne kyllä niin perseelleen, tai sitten vähennän vaan määrää automaattisissa. 2 päivää pitää vielä katsoa tota pop-up kokeilua ja saada siitä raportti jonka jälkeen pääsen fiksaamaan sitten globaalia mainosmäärää.
 
850A9216.jpg
 
On se varmaan hirveä elämä,kun vituttaa toisen kaljuksi ajaminen vaikkei edes tunne kaveria. Eli kun näet jossain kaljun miehen niin sulla alkaa vituttaan samantien ja olet pian raivon partaalla,kupla otsassa mietit kyseistä kaveria,että pitäs tintata hengiltä moinen?
Mahtaa mm. sinun kauppareissutki on karmeaa aikaa,aina vitutus päällä,mennen tulleen aivan raivona. Ihan vaan siksi kun näki kaljun miehen.Ei muuta syytä.Et edes tunne kyseisiä henkilöitä mitenkään.
Ootko hakenu apua,tai saatko jo sellaista?

Vian ei tarvi olla iso jos se on päässä, niin se näkyy heti.

Mähän tarkotin tota täysin kirjaimellisesti ja tälläkin hetkellä mun makuuhuoneen seinusta on täynnä mun kaljujen vihamiesten kuvia (Turkissa käyneille on oma sektori). Ajattelen heitä ensimmäisenä aamulla ja viimeisenä illalla. Laitan sun kuvan sinne seuraavaks!
 
Mun siskoa voi seurata instagrammissa.

Screenshot 2023-11-09 at 10.16.48.jpg
 
Kova on kyllä kondis siskolla. En nyt osaa ikää arvata mutta tuskin enää ihan parikymppinen. Hattu kyllä nousee päästä yleisesti vähä varttuneemmille naisille ketkä jaksaa läpi elämän pysyä kondiksessa myös muutenkin kuin pelkästään ulkonäöllisesti vaan myös tulokset puhuu puolestaan.
 
Kova on kyllä kondis siskolla. En nyt osaa ikää arvata mutta tuskin enää ihan parikymppinen. Hattu kyllä nousee päästä yleisesti vähä varttuneemmille naisille ketkä jaksaa läpi elämän pysyä kondiksessa myös muutenkin kuin pelkästään ulkonäöllisesti vaan myös tulokset puhuu puolestaan.
Pikkusisko, yli 40v.
Mikäs Hopolle?
Se ei koskaan luonteeltaan sopeutunut kaupunkiin ja isommat ongelmat alkoi kun Hessun tassu amputoitiin ja sitten erossa koirat jäi mulle. Menee kasvattajalle takas Hopo ja Hessu saa viettää eläkepäiviään rauhassa, se kun ei jaksa olla leikkikaveri enää.
 
Back
Ylös Bottom