OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

No pizzakeskustelu on vain yksi esimerkki, siellähän mut haukuttiin ihan pystyyn, saati sitten penkkipunneruksesta jos meen keskusteleen ja pahin, kyykky, ihan turhaa mennä niihin ketjuihin.

Ymmärrän. Tarkoitatko tuolla voimailulajit -puolella? Siellä voi olla hieman erilaisia näkemyksiä kyykyn ja penkkipunnerruksen lähestymiseen kuin bodarilla. Olisko heittää jotain esimerkkiä?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No pizzakeskustelu on vain yksi esimerkki, siellähän mut haukuttiin ihan pystyyn, saati sitten penkkipunneruksesta jos meen keskusteleen ja pahin, kyykky, ihan turhaa mennä niihin ketjuihin.
Kukahan sinut oikeasti "haukkui pystyyn"? Minä en muista että kukaan muu kuin yksi humalassa ollut moderaattori sekä mahdollisesti muutama trolli. Minä en sitä ainakaan tehnyt. Olin eri mieltä ja perustelin mielipidettäni mielestäni huomattavasti asiallisemmin kuin sinä.
 
Kukahan sinut oikeasti "haukkui pystyyn"? Minä en muista että kukaan muu kuin yksi humalassa ollut moderaattori sekä mahdollisesti muutama trolli. Minä en sitä ainakaan tehnyt. Olin eri mieltä ja perustelin mielipidettäni mielestäni huomattavasti asiallisemmin kuin sinä.
Ei varmaan kukaan sitten ja kuvittelen vaan. No anyways, en nykyään enää osallistu treenikeskusteluihin kokemuksieni perusteella. Videoista saa sitten porukka ottaa mun oppeja jos katsoo niiden olevan tarpeen.
 
Tommoinen jäsenille tänään ja muille huomenna.


Screenshot-2023-11-04-at-22.10.43.jpg
 
Superkiva konsepti videolle kyllä Bettinan kanssa toi, että kamera on paikallaan ja mikit meissä kiinni, kaikki vittuilut ja muut hauskat jutut nauhalle ja näätte sitten minkälaista toi meidän kyykkyprogen grindaaminen on. Ehkä sunnuntaille julkaisu, pari pätkää on instassa mistä storyssä näätte minkälaista toi lässytys tossa on.


Screenshot 2023-11-07 at 23.17.51.jpg
 
Ei mutta vitusti mainoksia. Melkein niinku murha.infoa lukis puhelimella.
Joo, eiköhän toi ole jo kaikille selvä, tarviiko tota sanoa joka kerta? Tää ei rullaa ilman mainoksia, aika simppeliä. Tuetko muuten Pakkotoistoa millä tapaa? Jos nä vedän minimiin mainokset, oletko valmis tukemaan jollain tapaa? Ja miten se murha.info silti kelpaa? Sanotko sielläkin mainoksista? Tuskin.
 
Mulla tulee sama näkymä myös etusivulle mennessä🤔. Foorumi näkyy normaalisti.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231108_132628_Chrome.jpg
    Screenshot_20231108_132628_Chrome.jpg
    105,6 KB · Katsottu: 69
Piti tulla Googlen kautta uusiksi pakkis, en tiedä mikä mätti vanhassa linkissä luurissa minkä kautta aina tullut. Mainokset ei ainakaan itseäni haittaa ollenkaan, ei ole millään tavalla edes häiritseviä/pahimmasta päästä.
 
Joo, eiköhän toi ole jo kaikille selvä, tarviiko tota sanoa joka kerta? Tää ei rullaa ilman mainoksia, aika simppeliä. Tuetko muuten Pakkotoistoa millä tapaa? Jos nä vedän minimiin mainokset, oletko valmis tukemaan jollain tapaa? Ja miten se murha.info silti kelpaa? Sanotko sielläkin mainoksista? Tuskin.
Voin ostaa pierupulverit Fitnesstukusta, tietysti bannerin kautta 👍

Missä vaiheessa viestiä sanoin, että luen murha.infoa ja se kelpaa??
 
Joo, eiköhän toi ole jo kaikille selvä, tarviiko tota sanoa joka kerta? Tää ei rullaa ilman mainoksia, aika simppeliä. Tuetko muuten Pakkotoistoa millä tapaa? Jos nä vedän minimiin mainokset, oletko valmis tukemaan jollain tapaa? Ja miten se murha.info silti kelpaa? Sanotko sielläkin mainoksista? Tuskin.

Mainoksista puheen ollen se popuppien yliskaalautuminen näyttää nyt olevan korjaantunut ja tånään ovat olleet sen kokoisia että ne saa kiinni👍👍
 
Back
Ylös Bottom