OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

En ymmärrä yhtään mitä valitatte. Tuo OneBlade on paras keksintö herkkäihoiselle ja tolla ajaa 2kk helposti ihan tasaista jälkeä. Ei tule verenvuotoa eikä patteja. Toki aikaa vie enemmän kuin höylä ja normi partakone ja karvat lentää ympäriinsä, mutta ilman muita haittoja. Itellä parta on kuin piikkilankaa ja Gilletten terät tylsyy hetkessä, OneBlade on pelastanut mun leukaperät ja ajaa tarkasti!
Hyvä laite on, höylällä sama ongelma että pitäisi vaihtaa jatkuvasti. Höylä parempi jos haluaa naaman sileäksi mutta oma herkkä naama ei tykännyt siitä. Kuinka monta kertaa ajat 2 kk aikana? Minulla se kestää noin 3-4 ajoa sitten menee sahaamiseksi. Jos ajaisin joka päivä niin ottaisin partakoneen
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilatkaa Temusta tai muusta kiinalaisesta paikasta niitä one bladen teriä, on nimittäin halpoja.

Ja itselläkin one blade käytössä, on pirun hyvä
 
Hyvä laite on, höylällä sama ongelma että pitäisi vaihtaa jatkuvasti. Höylä parempi jos haluaa naaman sileäksi mutta oma herkkä naama ei tykännyt siitä. Kuinka monta kertaa ajat 2 kk aikana? Minulla se kestää noin 3-4 ajoa sitten menee sahaamiseksi. Jos ajaisin joka päivä niin ottaisin partakoneen
Joo eihän tolla Onebladella ole järkeä ajaa ihan joka toinen päivä, en ite voisikaan kun iho on niin herkkä tulehtumaan. Pari kertaa viikossa tahdilla kestää terä useamman kuukauden hyvänä. Tietynlainen tekniikka tuossa täytyy hallita eikä passaa kiirehtiä.
 
Joo eihän tolla Onebladella ole järkeä ajaa ihan joka toinen päivä, en ite voisikaan kun iho on niin herkkä tulehtumaan. Pari kertaa viikossa tahdilla kestää terä useamman kuukauden hyvänä. Tietynlainen tekniikka tuossa täytyy hallita eikä passaa kiirehtiä.
2 kertaa viikossa riittää mulle että pysyy siistinä.
 
Mä oon vähän pettynyt tohon Philips one bladeen jossa siis vekotin joka toimii sähköllä ja siinä on trimmeri. Ne terät maksaa helvetisti eikä kestä kyllä juuri mitään. 0.4mm sänkee koitan naamassa pitää ja se on melkein heti parin kerran jälkeen semmoista sahaamista.
Itsellä sama laite. Terät kesti todella vähän aikaa, kunnes aloin käyttämään partavaahtoa. Jo 1,5 vuotta samalla terällä ja nyt vasta tuntuu, että voisi vaihtaa.
 
Joo eihän tolla Onebladella ole järkeä ajaa ihan joka toinen päivä, en ite voisikaan kun iho on niin herkkä tulehtumaan. Pari kertaa viikossa tahdilla kestää terä useamman kuukauden hyvänä. Tietynlainen tekniikka tuossa täytyy hallita eikä passaa kiirehtiä.
Herkälle iholle oikeasti se perinteinen höylä ja kunnon terä toimii oikeesti parhaiten. 10 ekaa vuotta itsekkin trimmasin vain parran koneella, koska iho ei muka kestänyt ajamista. Kunnon höylä ja omalle iholle sopiva terä on parasta mitä herkkäihoinen voi itselleen tehdä. Ja nyt ei puhuta mistään gilletestä yms turhuuksista. + Terät maksaa joku 0,3e/kpl~ niin ei mene konkurssiin vaikka vaihtais joka ajoon terän.

Tietysti jos tarkoitus pitää sänkeä niin ei ole vaihtoehto.
 
Juuri näin. Itse kun 15v aloitin salitreenit niin oma äiti jaksoi valittaa aina siitä että aloin syödä raejuustoa ja tonnikalaa. Kuulemma ihme etten voinut syödä "normaalisti". Samanlainen valitus ja ihmettely jatkui vähän joka asian suhteen yli 20 ikävuoden yli aina kun kävin kylässä koska en elä elämää normaalisti. Koska salitreeniin liittyvä elämäntapa.

Kyllä se vitusta nostaa kun haukutaan ja ihmetellään oman lapsen raejuuston syöntiä kun muiden vanhemmat eivät juurikaan valita edes siitä että omat lapset ryyppää joka viikonloppu. Itse aina ollut absolutisti. Kumpikin toki jokaisen oma valinta mutta aivan älytöntä valittaa raejuuston syömisestä. Yksi älyttömimpiä.
Ihan sama tapahtui mulle. Ja normaalisafka oli nakkikeittoa, makaronilaatikkoa jne. joilla saavutettu reilu ylipaino.
Itselläni myös sama. Perhe tutulla oltiin joskus yli 10v sitten syömässä perheen kanssa, hän on entinen huippu-urheilija sekä poliisi joten kysyin omista bodysafkoista että mitä mieltä. Oli ihan ruokalista mukana mitä kaikkea syön.
No totesi että tämähän on ihan hyvää perusruokaa ja proteiini saanti vain taattu lihasten kasvatusta ajatellen.
Tämän jälkeen on äiti antanut minun syödä omia eväitä rauhassa. Nykyään kun menen kotona käymään, löytyy jääkaapista rahkaa ja raejuustoa 😄
 
Herkälle iholle oikeasti se perinteinen höylä ja kunnon terä toimii oikeesti parhaiten. 10 ekaa vuotta itsekkin trimmasin vain parran koneella, koska iho ei muka kestänyt ajamista. Kunnon höylä ja omalle iholle sopiva terä on parasta mitä herkkäihoinen voi itselleen tehdä. Ja nyt ei puhuta mistään gilletestä yms turhuuksista. + Terät maksaa joku 0,3e/kpl~ niin ei mene konkurssiin vaikka vaihtais joka ajoon terän.

Tietysti jos tarkoitus pitää sänkeä niin ei ole vaihtoehto.

Ite käytän naaman ajeluun noita gillette fusion 5 teriä. 8kpl makso viimeks alle 30euroa ja ne kestää useamman kk. Heti ku alkaa tuntumaa et joutuu vetää useamman kerran ni roskiin ni ei ihokaan ota itteesä
 
Ite käytän naaman ajeluun noita gillette fusion 5 teriä. 8kpl makso viimeks alle 30euroa ja ne kestää useamman kk. Heti ku alkaa tuntumaa et joutuu vetää useamman kerran ni roskiin ni ei ihokaan ota itteesä
Varmasti gillettekin ajaa asiansa, jos naama kestää ja haluaa maksaa ylihintaa hyvin brändätystä(ja huonosta) tuotteesta.
 
Keskeytän hetkeksi partakonekeskustelun tykkikuvalla. Sit voidaan taas jatkaa. Voisin sano että en ole menettänyt massaa dieetillä, päinvastoin melkonen rebound kun ottanut kaloreita nyt vähän enemmän. Joulukuun alusta taas kireelle ruuvi 21 päivää. Sitten viikko korkeempaa kaloria. Oon tällä hetkellä by far kovimmassa kunnossa mitä ikinä. Paineet salilla on ihan vitulliset, ne jotka tänään livenä näki, tajuaa.

IMG_3140.jpeg
 
Varmasti gillettekin ajaa asiansa, jos naama kestää ja haluaa maksaa ylihintaa hyvin brändätystä(ja huonosta) tuotteesta.

Laita linkki parempiin teriin mitkä ei raavi naamaan vekkejä edullisemmin niin kokeilen. Eikä mitää parin terän vehkeitä vaa missä on se 4-5 et kans ajaa eikä mene samantien tukkoon
 
Laita linkki parempiin teriin mitkä ei raavi naamaan vekkejä edullisemmin niin kokeilen. Eikä mitää parin terän vehkeitä vaa missä on se 4-5 et kans ajaa eikä mene samantien tukkoon

 


Pitää yrittää muistaa kuhan ensin käytän nuo vanhat pois 👍
 
Herkälle iholle oikeasti se perinteinen höylä ja kunnon terä toimii oikeesti parhaiten. 10 ekaa vuotta itsekkin trimmasin vain parran koneella, koska iho ei muka kestänyt ajamista. Kunnon höylä ja omalle iholle sopiva terä on parasta mitä herkkäihoinen voi itselleen tehdä. Ja nyt ei puhuta mistään gilletestä yms turhuuksista. + Terät maksaa joku 0,3e/kpl~ niin ei mene konkurssiin vaikka vaihtais joka ajoon terän.

Tietysti jos tarkoitus pitää sänkeä niin ei ole vaihtoehto.
Onko nää ratkaisu, jos tulee herkästi karvatupen tulehduksia parranajon ansiosta?
 
Herkälle iholle oikeasti se perinteinen höylä ja kunnon terä toimii oikeesti parhaiten. 10 ekaa vuotta itsekkin trimmasin vain parran koneella, koska iho ei muka kestänyt ajamista. Kunnon höylä ja omalle iholle sopiva terä on parasta mitä herkkäihoinen voi itselleen tehdä. Ja nyt ei puhuta mistään gilletestä yms turhuuksista. + Terät maksaa joku 0,3e/kpl~ niin ei mene konkurssiin vaikka vaihtais joka ajoon terän.

Tietysti jos tarkoitus pitää sänkeä niin ei ole vaihtoehto.
Ongelma on se raju karvatupentulehdus mikä tulee kun ajetaan pintaa myöten niin kuin höylällä ajetaan. Se tuli aina seuraavana päivänä ja siitä kesti viikko toipua. Vasta OneBlade toi helpotuksen.
 
Back
Ylös Bottom