OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tätä mä oon kyl monesti ihmetellyt, sä oot valokuvaaja, ja varsinaisen menestynyt siinä, miks tälläisiä perunakuvia mitkä on kuvattu jollain 25 vuotta vanhoilla kännyköillä?
Vai onks tää joku trendi mistä mä en tiedä?
 
Tätä mä oon kyl monesti ihmetellyt, sä oot valokuvaaja, ja varsinaisen menestynyt siinä, miks tälläisiä perunakuvia mitkä on kuvattu jollain 25 vuotta vanhoilla kännyköillä?
Vai onks tää joku trendi mistä mä en tiedä?
Olisiko screenshotti striimistä?
 
Joo ja nauhotetusta lähetyksestä, joka on kompressoitu. Mut poistetaan ettei Japin unet mee. Nyt voi Japi etsiä muuta valitettavaa kun toi poistettu. Hyvin kuvaa nykymeininkiä, kun laitan laadukkaan kuvan, niin Japi pitää turpansa kiinni.
Ei oo kyllä ollut mikään yksittäinen kuva tässä threadissa, itsekkin välillä ihmetellyt samaa. Suurin osa kuvista siis napattu streemeistä?
 
Ei oo kyllä ollut mikään yksittäinen kuva tässä threadissa, itsekkin välillä ihmetellyt samaa. Suurin osa kuvista siis napattu streemeistä?
Ei todellakaan ole. En ymmärrä edes tätä kommenttia, melkolailla kaikki viimeaikaiset kuvat, niissähän näkyy kamerakin vielä, miten ne voi luulla striimin screenshoteiksi :D
 
Tää on viimeisin screeenin screenshot, jonka jälkeen on tullut järkkärillä yli 10 kuvaa, en tajua aina kommentteja täällä, noissa kuvissahan näkyy kamerakin, niin miten joku voi luulla striimin kuvaksi? Suurin osa? Ehkä promille tämän ketjun kuvista otettu striimistä.
 
Mä olen kans.
Kaljuun ei oikein ole vaihtoehtoja ja partaa on kun ei jaksa koko aikaa höylätä.

Oli aika jolloin tää oli toisin… 🥹

Se on muuten just näin. Turkkiin en lähe hakee mitään siirrännäisiä, se olis lapsellista.

Vituttaa joka jätkä, joka leikkaa kaljun, vaikka olis hiuksia. Vähän ku liikuntakykyinen menis pyörätuolilla (tai sähköskuutilla...) siirtymiä. :offtopic:
 
Vituttaa joka jätkä, joka leikkaa kaljun, vaikka olis hiuksia. Vähän ku liikuntakykyinen menis pyörätuolilla (tai sähköskuutilla...) siirtymiä. :offtopic:
Itsellä oli 18v kalju(lyhyt sänki) ja kasvatin pitkät hiukset parissa vuodessa sen jälkeen sitten, kaljussa plussaa oli juuri helppo hoitoisuus, nyt toki pitkät hiukset ihan kivat(saa palmikot/mies pullan/vaikka auki tuulessa liehumaan). Samapa toi millainen pehko jengillä on, "pakon sanelemana" toki kalju varmaan paras jollekkin. Toki ei mulla itselläni ole mitään vastaan George Costanza lookkia. Eikä mulla ole mitään myöskään Turkissa kävijöitä vastaan, saman tyylisillä tavoilla mimmit ehostaa itseään ja kundit myös(tatuoinnit/bodailu/pukeutuminen). Ihan off topic tää munkin heitto. Antaa jengin olla mitä on.
 
Ei siinä mitään väärää ole jos Turkkiin menee siirrännäisiä hakemaan, samoin tossa kuten todettiin, hakeehan tytötkin silareita jos omat rinnat katoaa ja niin haluaa. Osa vetää kaljun, toiset ei. Pääasia että jokainen tekee itsellensä mitä haluaa ja minä nyt en kaljua vetäis missään nimessä kun on omat komeet kikkurat vielä.
 
Se on muuten just näin. Turkkiin en lähe hakee mitään siirrännäisiä, se olis lapsellista.

Vituttaa joka jätkä, joka leikkaa kaljun, vaikka olis hiuksia. Vähän ku liikuntakykyinen menis pyörätuolilla (tai sähköskuutilla...) siirtymiä. :offtopic:
On se varmaan hirveä elämä,kun vituttaa toisen kaljuksi ajaminen vaikkei edes tunne kaveria. Eli kun näet jossain kaljun miehen niin sulla alkaa vituttaan samantien ja olet pian raivon partaalla,kupla otsassa mietit kyseistä kaveria,että pitäs tintata hengiltä moinen?
Mahtaa mm. sinun kauppareissutki on karmeaa aikaa,aina vitutus päällä,mennen tulleen aivan raivona. Ihan vaan siksi kun näki kaljun miehen.Ei muuta syytä.Et edes tunne kyseisiä henkilöitä mitenkään.
Ootko hakenu apua,tai saatko jo sellaista?

Vian ei tarvi olla iso jos se on päässä, niin se näkyy heti.
 
Ei siinä mitään väärää ole jos Turkkiin menee siirrännäisiä hakemaan, samoin tossa kuten todettiin, hakeehan tytötkin silareita jos omat rinnat katoaa ja niin haluaa. Osa vetää kaljun, toiset ei. Pääasia että jokainen tekee itsellensä mitä haluaa ja minä nyt en kaljua vetäis missään nimessä kun on omat komeet kikkurat vielä.
No en minä kyllä komeiksi sanois. Olen monesti ihmetelly että miksi sulla on tuollanen sivukalju tuhero. Samanlainen ku aleksi herlevillä. Miksi noi sivut ajetaan vähän kaljuksi,niinkö päältä ajettavalla tylsäteräisellä ruohonleikkurilla nyljetty?

Tulee mieleen joku vanha perverssi joka yrittää olla cool kahden euron kampaajalla.

Tämmöset tukat jätkillä? Komia?

LQIDBEc.jpg
 
No en minä kyllä komeiksi sanois. Olen monesti ihmetelly että miksi sulla on tuollanen sivukalju tuhero. Samanlainen ku aleksi herlevillä. Miksi noi sivut ajetaan vähän kaljuksi,niinkö päältä ajettavalla tylsäteräisellä ruohonleikkurilla nyljetty?

Tulee mieleen joku vanha perverssi joka yrittää olla cool kahden euron kampaajalla.

Tämmöset tukat jätkillä? Komia?

LQIDBEc.jpg
Nää sun peräkkäiset viestit menee nyt hieman ristiin.

Ensin ihmettelet kun joku hieman huumorilla höystettynä kertoo ettei ymmärrä kaljuksi leikkaamista.

Seuraavaksi itse samaan tyyliin arvostelet sivukaljua?

Oletko siis itse kaljuuntunut vai mistä näin voimaannuttavan miehinen purkautuminen 🤣
 
kaljussa plussaa oli juuri helppo hoitoisuus

Kyl kaljun siistinä pitäminen on ainakin omasta mielestä paljon iso töisempi kun hiusten.

Sillon joskus kun vielä hiukset kasvo niin riitti et ne pesi tarpeeks usein ja kävi muutaman kuukauden välein parturissa.

Kalju taas täytyy vähintään 2krt viikossa höylätä et pysyy siistinä.
 
No en minä kyllä komeiksi sanois
Kikkarat on komeet, kampaus on sitten eri asia miten ne laittaa. Mä tarkoitin siis, että en mä nyt ala kaljuksi kun mulla on komeet kiharat, joista toki sitten saa pitkää vai mitä nyt haluukaan. Tajusitko?
 
Kyl kaljun siistinä pitäminen on ainakin omasta mielestä paljon iso töisempi kun hiusten.

Sillon joskus kun vielä hiukset kasvo niin riitti et ne pesi tarpeeks usein ja kävi muutaman kuukauden välein parturissa.

Kalju taas täytyy vähintään 2krt viikossa höylätä et pysyy siistinä.
Itsellä oli hyvinkin nopea projekti kun tuli selkärangasta ja myös vuosien varrella olleet mimmit, jota roikkunut mukana siinä oli isoksi avuksi. Siili tuli sillä kun veti hyvällä koneella itse muutamassa minsassa sen aamuisin, sillä samalla saakelin koneella meni turpa samalla. Nyt jos haluaa hiukset leteille/palmikolle se on itse hankalaa ja kovan työn takana, perus ponnarin pito ei iske ollenkaan. Mutta joo, makuasioita nämä. Itsellä viimeisin projekti oli "braids" ja siinä vasta hetki menikin istuessa kun niitä tehtiin.
 
Täytyy kyl sanoa että ollaan kyllä ku 2 marjaa. Mehän voitais olla veljeksiä, käytettäis toistemme henkareita, hiuksetkin identtiset. Ei ihan identtisiä olla, koska Aleksi on mua 11 vuotta nuorempi ja sen kyllä näkee kumpi tässä on se vanhempi isoveli.

marjat.jpg
 
Back
Ylös Bottom