OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Onk nää popup mainokset ihan tarkoituksella vai joku bugi vai vaan tää mun android


katso liitettä 260107
Näköjään taas joku google oma testi joka näkyy joillekin välillä.

Screenshot 2023-11-04 at 18.30.59.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tosta vihaamisesta, hesarissa oli Katja Ståhlin haastattelu ja kysyivät saako hän viha/törky postia verokkina oli Vappu Pimiä jolle nähtävästi tulee yllinkyllin. Ståhl sano ettei tule lainkaan.
Joku ominaisuus ihmisessä sen raivon saa aikaan, vaikee siihen on itse vaikuttaa jos joutuu työn vuoksi julkisuudessa olemaan. Olis muuten kiva jos joku pääsis käsiksi kaikkiin Sanna Marinille lähetettyihin viesteihin, se olis varmaan maailman paksuin väitöskirja ja tohtorin titteli tulis jo ku pläjäyttäis opuksen pöytään.
 
Siis enhän minäkään suoranaisesti viesteillä vihaa kohtaa, randomisti joku privatili ilman postia kuvia itkee johonkin storyyn, muuten se vihaaminen on sellainen rinkirunkku, jossa kasa luusereita itkee ihan joka asiasta. Ne porukassa kiihottaa itsensä semmoiseen kliimaksiin, jossa eivät huomaa hokevansa samoja asioita monettakohan vuotta putkeen.
 
Kävin kanssa tsiigaamassa ylistä ja ei nyt tarkoitus jauhaa tätä samaa, mutta nyt haluan vähän haukkua noita idiootteja. Haauska nähdä että Nyyssis on ihan fiilareissa, kun viestejä tulee (ja ei ymmärrä?), että tottakai kun on valmiit pohjat siellä vuosien ajalta vihaamassa Mikeä, niin nyt alentui samalle tasolle ja aika nopeasti se hiipui. Varmaan näki mahdollisuuden saada huomiota ja tehdä bisnestä, tuskin nuo kaverit sitä lentoon nostavat, kun on kaikki jotain syrjäytyneitä luusereita, eihän kukaan terve ihminen käyttäydy noin. Sitten vielä tuo Takamaa muna ojossa, siinä on oikea kunnon perämies :ROFLMAO: "Mike on varastanut forumin!". Juu u, on tainnut olla sillä niitä yrityksiä, joita kukaan ei tiedä tai muista. Kyllä olis kontentti Suomen bodyscenessä aika saatanan vähäistä ilman Mikeä ja montaa hahmoa ei tunnettaisi.
 
Symppis aiti Mikella ❤️

Kunpa useampi meista osaisi ottaa asiat noin iisisti

Juuri näin. Itse kun 15v aloitin salitreenit niin oma äiti jaksoi valittaa aina siitä että aloin syödä raejuustoa ja tonnikalaa. Kuulemma ihme etten voinut syödä "normaalisti". Samanlainen valitus ja ihmettely jatkui vähän joka asian suhteen yli 20 ikävuoden yli aina kun kävin kylässä koska en elä elämää normaalisti. Koska salitreeniin liittyvä elämäntapa.

Kyllä se vitusta nostaa kun haukutaan ja ihmetellään oman lapsen raejuuston syöntiä kun muiden vanhemmat eivät juurikaan valita edes siitä että omat lapset ryyppää joka viikonloppu. Itse aina ollut absolutisti. Kumpikin toki jokaisen oma valinta mutta aivan älytöntä valittaa raejuuston syömisestä. Yksi älyttömimpiä.
 
Juuri näin. Itse kun 15v aloitin salitreenit niin oma äiti jaksoi valittaa aina siitä että aloin syödä raejuustoa ja tonnikalaa. Kuulemma ihme etten voinut syödä "normaalisti". Samanlainen valitus ja ihmettely jatkui vähän joka asian suhteen yli 20 ikävuoden yli aina kun kävin kylässä koska en elä elämää normaalisti. Koska salitreeniin liittyvä elämäntapa.

Kyllä se vitusta nostaa kun haukutaan ja ihmetellään oman lapsen raejuuston syöntiä kun muiden vanhemmat eivät juurikaan valita edes siitä että omat lapset ryyppää joka viikonloppu. Itse aina ollut absolutisti. Kumpikin toki jokaisen oma valinta mutta aivan älytöntä valittaa raejuuston syömisestä. Yksi älyttömimpiä.
Ei ehkä äiteelle tarvii sanoo, mut läskit & epäterveethän kaikesta tollasesta lähinnä vinkuu. Tai osteoporoottiset lasiselät, jotka ei käy salilla "itseään rikkomassa". Jos ei oo äitee kyseessä, ni sanot vaan että ole läski hiljaa, ja mene röhkimään karsinaas!
 
Juuri näin. Itse kun 15v aloitin salitreenit niin oma äiti jaksoi valittaa aina siitä että aloin syödä raejuustoa ja tonnikalaa. Kuulemma ihme etten voinut syödä "normaalisti". Samanlainen valitus ja ihmettely jatkui vähän joka asian suhteen yli 20 ikävuoden yli aina kun kävin kylässä koska en elä elämää normaalisti. Koska salitreeniin liittyvä elämäntapa.

Kyllä se vitusta nostaa kun haukutaan ja ihmetellään oman lapsen raejuuston syöntiä kun muiden vanhemmat eivät juurikaan valita edes siitä että omat lapset ryyppää joka viikonloppu. Itse aina ollut absolutisti. Kumpikin toki jokaisen oma valinta mutta aivan älytöntä valittaa raejuuston syömisestä. Yksi älyttömimpiä.

Itsehän oon saanu äidiltä useamman kerran valitusta siitä kun en juo alkoholia, olen kuulemma hankala kun en esim. Jossain juhlissa juo samoja juomia kun muut.
 
Juuri näin. Itse kun 15v aloitin salitreenit niin oma äiti jaksoi valittaa aina siitä että aloin syödä raejuustoa ja tonnikalaa. Kuulemma ihme etten voinut syödä "normaalisti". Samanlainen valitus ja ihmettely jatkui vähän joka asian suhteen yli 20 ikävuoden yli aina kun kävin kylässä koska en elä elämää normaalisti. Koska salitreeniin liittyvä elämäntapa.

Kyllä se vitusta nostaa kun haukutaan ja ihmetellään oman lapsen raejuuston syöntiä kun muiden vanhemmat eivät juurikaan valita edes siitä että omat lapset ryyppää joka viikonloppu. Itse aina ollut absolutisti. Kumpikin toki jokaisen oma valinta mutta aivan älytöntä valittaa raejuuston syömisestä. Yksi älyttömimpiä.
Oletko keskustellut asiasta äitisi kanssa ja kertonut ettei hänen kommentit tunnu hyvältä?
 
Back
Ylös Bottom