Näköjään taas joku google oma testi joka näkyy joillekin välillä.Onk nää popup mainokset ihan tarkoituksella vai joku bugi vai vaan tää mun android
katso liitettä 260107
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näköjään taas joku google oma testi joka näkyy joillekin välillä.Onk nää popup mainokset ihan tarkoituksella vai joku bugi vai vaan tää mun android
katso liitettä 260107
Ai vittu suoraan tunteisiin. Saatan olla parrakas & kalju, mut paljua en karta! RÄYH!LOL, joo!
Parta ja kalju. Ihanan omaperäistä.
Joo niin näkyy
Mä olen kans.Ai vittu suoraan tunteisiin. Saatan olla parrakas & kalju, mut paljua en karta! RÄYH!
Symppis aiti Mikella
Kunpa useampi meista osaisi ottaa asiat noin iisisti
Ihan sama tapahtui mulle. Ja normaalisafka oli nakkikeittoa, makaronilaatikkoa jne. joilla saavutettu reilu ylipaino.ihme etten voinut syödä "normaalisti".
Semmottii. Rinta ja olkapäät samassa treenissä, jää mulle vakioksi, niin hyvältä tuntui tehdä.
katso liitettä 260117
Ei ehkä äiteelle tarvii sanoo, mut läskit & epäterveethän kaikesta tollasesta lähinnä vinkuu. Tai osteoporoottiset lasiselät, jotka ei käy salilla "itseään rikkomassa". Jos ei oo äitee kyseessä, ni sanot vaan että ole läski hiljaa, ja mene röhkimään karsinaas!Juuri näin. Itse kun 15v aloitin salitreenit niin oma äiti jaksoi valittaa aina siitä että aloin syödä raejuustoa ja tonnikalaa. Kuulemma ihme etten voinut syödä "normaalisti". Samanlainen valitus ja ihmettely jatkui vähän joka asian suhteen yli 20 ikävuoden yli aina kun kävin kylässä koska en elä elämää normaalisti. Koska salitreeniin liittyvä elämäntapa.
Kyllä se vitusta nostaa kun haukutaan ja ihmetellään oman lapsen raejuuston syöntiä kun muiden vanhemmat eivät juurikaan valita edes siitä että omat lapset ryyppää joka viikonloppu. Itse aina ollut absolutisti. Kumpikin toki jokaisen oma valinta mutta aivan älytöntä valittaa raejuuston syömisestä. Yksi älyttömimpiä.
Juuri näin. Itse kun 15v aloitin salitreenit niin oma äiti jaksoi valittaa aina siitä että aloin syödä raejuustoa ja tonnikalaa. Kuulemma ihme etten voinut syödä "normaalisti". Samanlainen valitus ja ihmettely jatkui vähän joka asian suhteen yli 20 ikävuoden yli aina kun kävin kylässä koska en elä elämää normaalisti. Koska salitreeniin liittyvä elämäntapa.
Kyllä se vitusta nostaa kun haukutaan ja ihmetellään oman lapsen raejuuston syöntiä kun muiden vanhemmat eivät juurikaan valita edes siitä että omat lapset ryyppää joka viikonloppu. Itse aina ollut absolutisti. Kumpikin toki jokaisen oma valinta mutta aivan älytöntä valittaa raejuuston syömisestä. Yksi älyttömimpiä.
Tän on pakko olla jtn käytännönpilaa. Muilla jo silmänaluset täynnä liilaa, sinä karpalomehun tilaat!Itsehän oon saanu äidiltä useamman kerran valitusta siitä kun en juo alkoholia, olen kuulemma hankala kun en esim. Jossain juhlissa juo samoja juomia kun muut.
Oletko keskustellut asiasta äitisi kanssa ja kertonut ettei hänen kommentit tunnu hyvältä?Juuri näin. Itse kun 15v aloitin salitreenit niin oma äiti jaksoi valittaa aina siitä että aloin syödä raejuustoa ja tonnikalaa. Kuulemma ihme etten voinut syödä "normaalisti". Samanlainen valitus ja ihmettely jatkui vähän joka asian suhteen yli 20 ikävuoden yli aina kun kävin kylässä koska en elä elämää normaalisti. Koska salitreeniin liittyvä elämäntapa.