Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehkä joku uskonnollinen kultti jahtaa sinua...varsinkaan kun mitään törkeyksiä en ole itseeni laittanut.
Onhan tuo itsestään selvää, että tollanen vihaaminen ei oo vihaamisen kohteen vika. Ei ehkä kaikille oo selvää, mutta kaikille joilla korvien välissä vielä jotain eloa on.Iso kiitos teille kun ymmärrätte että kyllä se alkaa olemaan syy jossain muualla kuin minussa. Ironisinta tässä koko ihmispaskojen oksentamisessa on se, että mä olen tällä hetkellä onnellisempi mies kuin koskaan ennen, nautin pienistä asioista ja niistä mitä mulla on.
Mä en usko että olisin tässä ilman tota vihaa mitä olen saanut, olen vain vahvistunut siitä, en heikentynyt. Toki nyt sen verran voisivat omata jotain perustervettä ajatusta, ettei noita laittomuuksia tehtäis, muuten toi lasten kaltainen samojen asioiden hokeminen päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen on aivan peruslässytystä mulle netissä joka ei mun elämää liikuta. Ja se, että asiasta mainitsen, on enemmän ehkäisevää, ettei nyt uudet ihmiset menis uskomaan noita mielenvikaisia juttuja. Näkeehän sen kyllä sokeakin, ettei toisen ihmisen tatuoinnit voi missään maailmassa herättää noin valtavaa vihaa, ei varsinkaan kun mitään törkeyksiä en ole itseeni laittanut.
No niiden olis kuulunut sillon aloittaa jo kun 2000-luvun alussa otin pentagrammin niskaan, ei mut joo, eivät ne olleet vielä syntyneet :DEhkä joku uskonnollinen kultti jahtaa sinua
Joo, on jo niin ylitsevuotavan läpinäkyvää toi, ettei enää selitetä kohteen tekemisillä. Tuo kun nykyään liittyy lähinnä ulkonäön arvosteluun. Eka olin aina huonossa kunnossa, sitten kun oon kunnossa, niin tatuoinnit on se itkun aihe, jos niitä ei ole, niin lippalakki tai pipo :DOnhan tuo itsestään selvää, että tollanen vihaaminen ei oo vihaamisen kohteen vika. Ei ehkä kaikille oo selvää, mutta kaikille joilla korvien välissä vielä jotain eloa on.
Miksi ihmeessä kun mulla on kiharat jotka ei mikään vallitseva ominaisuus ole? En helvetissä ikinä niin kauan kun on hiukset päässä. Parta taas vaan vanhentaa, no thanks. Musta parta, lol, mä välttelen just sitä mitä muut tekee, en haluu missään nimessä olla samanlainen mitä muut.Ootko harkinnu parran kasvatusta ja kaljua päätä? Vois sopia aika hyvinkin.
En osaa ehkä pukee omia ajatuksia näin tekstillä, mut tässä hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu.LOL, joo!
Parta ja kalju. Ihanan omaperäistä.
Miksi ihmeessä kun mulla on kiharat jotka ei mikään vallitseva ominaisuus ole? En helvetissä ikinä niin kauan kun on hiukset päässä. Parta taas vaan vanhentaa, no thanks. Musta parta, lol, mä välttelen just sitä mitä muut tekee, en haluu missään nimessä olla samanlainen mitä muut.
Kulmakarvat pitäis oikeesti ainakin sävyttää koska kun taas pitkästä aikaa laitoin hiukset mustaksi, niin tatskojen kanssa nyt oma väri ei ihan sovi kulmakarvoissa. Parta pysyy vain max 0.4mm sänkenä.Entä jos muista poiketen värjäät parran ja kulmakarvat mustaksi ?
Viikset puuttuu.Kyllä mä sanon että tässä ois se lookki jota voitais lähteä hakemaan:
Pussillinen nuudeleita pään päälläKyllä mä sanon että tässä ois se lookki jota voitais lähteä hakemaan: