OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo Ylilauta nyt kaikkinensa on todella pimeä ja häiriintyneen nettikirjoittelun "arkkityyppiä" edustava foorumi. Joskus olen jotain alamaailman yms juttuja koskevaa materiaalia etsiessäni ajautunut tuonne, niin on kyllä joku kollektiivinen mielenhäiriö tuolla valloillaan. Ei kai nyt ihan näin voi sanoa, mutta varmasti tullaan ilmiönä tuota tulevaisuudessa enemmänkin tutkimaan ja havainnoimaan, sillä veikkaan hämmentävän suuren osan noista kirjoittelijoista olevan yllättävän tavallisia ihmisiä, jotka taantuvat tuolla todella käsittämättömälle tasolle.

Tulee jotenkin Stanfordin vankilakoe mieleen, jossa nyt sinänsä täysin eri asiasta kyse, mutta siinäkin ihmiset joukossa vajoavat pahuudessa suorastaan epäuskottavalle tasolle. Nettikirjoittelu ei tietysti ole verrattavissa noihin tapahtumiin sisällöltään, mutta ilmiönä kylläkin. Aivan todella harvoja poikkeuksia lukuunottamatta kukaan ei jaksaisi yksinään Mikeä tai ketään muutakaan tuolla tavoin vainota ja dissata. Mutta tuollainen kollektiivinen touhu vain voi viedä mennessään...
 
Mä en oikeasti ollut uskoa, että se on noin sairasta. Täysin klassista koulukiusaamista aikuisilta ihmisiltä. Mutta toivottavasti nyt asiat sovittu.
 
Iso kiitos teille kun ymmärrätte että kyllä se alkaa olemaan syy jossain muualla kuin minussa. Ironisinta tässä koko ihmispaskojen oksentamisessa on se, että mä olen tällä hetkellä onnellisempi mies kuin koskaan ennen, nautin pienistä asioista ja niistä mitä mulla on.

Mä en usko että olisin tässä ilman tota vihaa mitä olen saanut, olen vain vahvistunut siitä, en heikentynyt. Toki nyt sen verran voisivat omata jotain perustervettä ajatusta, ettei noita laittomuuksia tehtäis, muuten toi lasten kaltainen samojen asioiden hokeminen päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen on aivan peruslässytystä mulle netissä joka ei mun elämää liikuta. Ja se, että asiasta mainitsen, on enemmän ehkäisevää, ettei nyt uudet ihmiset menis uskomaan noita mielenvikaisia juttuja. Näkeehän sen kyllä sokeakin, ettei toisen ihmisen tatuoinnit voi missään maailmassa herättää noin valtavaa vihaa, ei varsinkaan kun mitään törkeyksiä en ole itseeni laittanut.
 
Iso kiitos teille kun ymmärrätte että kyllä se alkaa olemaan syy jossain muualla kuin minussa. Ironisinta tässä koko ihmispaskojen oksentamisessa on se, että mä olen tällä hetkellä onnellisempi mies kuin koskaan ennen, nautin pienistä asioista ja niistä mitä mulla on.

Mä en usko että olisin tässä ilman tota vihaa mitä olen saanut, olen vain vahvistunut siitä, en heikentynyt. Toki nyt sen verran voisivat omata jotain perustervettä ajatusta, ettei noita laittomuuksia tehtäis, muuten toi lasten kaltainen samojen asioiden hokeminen päivästä toiseen, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen on aivan peruslässytystä mulle netissä joka ei mun elämää liikuta. Ja se, että asiasta mainitsen, on enemmän ehkäisevää, ettei nyt uudet ihmiset menis uskomaan noita mielenvikaisia juttuja. Näkeehän sen kyllä sokeakin, ettei toisen ihmisen tatuoinnit voi missään maailmassa herättää noin valtavaa vihaa, ei varsinkaan kun mitään törkeyksiä en ole itseeni laittanut.
Onhan tuo itsestään selvää, että tollanen vihaaminen ei oo vihaamisen kohteen vika. Ei ehkä kaikille oo selvää, mutta kaikille joilla korvien välissä vielä jotain eloa on.
 
Onhan tuo itsestään selvää, että tollanen vihaaminen ei oo vihaamisen kohteen vika. Ei ehkä kaikille oo selvää, mutta kaikille joilla korvien välissä vielä jotain eloa on.
Joo, on jo niin ylitsevuotavan läpinäkyvää toi, ettei enää selitetä kohteen tekemisillä. Tuo kun nykyään liittyy lähinnä ulkonäön arvosteluun. Eka olin aina huonossa kunnossa, sitten kun oon kunnossa, niin tatuoinnit on se itkun aihe, jos niitä ei ole, niin lippalakki tai pipo :D
 
Ootko harkinnu parran kasvatusta ja kaljua päätä? Vois sopia aika hyvinkin.
Miksi ihmeessä kun mulla on kiharat jotka ei mikään vallitseva ominaisuus ole? En helvetissä ikinä niin kauan kun on hiukset päässä. Parta taas vaan vanhentaa, no thanks. Musta parta, lol, mä välttelen just sitä mitä muut tekee, en haluu missään nimessä olla samanlainen mitä muut.
 
LOL, joo!
Parta ja kalju. Ihanan omaperäistä.
En osaa ehkä pukee omia ajatuksia näin tekstillä, mut tässä hyvin lyhyesti ja ytimekkäästi sanottu.

Osaan ajatella miten Jakekin osaa arvostaa omaa uniikkia minäänsä ja olla rohkeesti se mikä itse haluaa olla.

Me kaikki synnytään erilaisena, eri kokoisena, eri ääni, eri ihonväri, pysytään kaikki erilaisina ja uniikkeina.
 
Miksi ihmeessä kun mulla on kiharat jotka ei mikään vallitseva ominaisuus ole? En helvetissä ikinä niin kauan kun on hiukset päässä. Parta taas vaan vanhentaa, no thanks. Musta parta, lol, mä välttelen just sitä mitä muut tekee, en haluu missään nimessä olla samanlainen mitä muut.

Entä jos muista poiketen värjäät parran ja kulmakarvat mustaksi ?
 
Entä jos muista poiketen värjäät parran ja kulmakarvat mustaksi ?
Kulmakarvat pitäis oikeesti ainakin sävyttää koska kun taas pitkästä aikaa laitoin hiukset mustaksi, niin tatskojen kanssa nyt oma väri ei ihan sovi kulmakarvoissa. Parta pysyy vain max 0.4mm sänkenä.
 
Kyllä mä sanon että tässä ois se lookki jota voitais lähteä hakemaan:
 

Liitteet

  • IMG_0025.jpeg
    IMG_0025.jpeg
    90 KB · Katsottu: 334
Back
Ylös Bottom