OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Siellä on nyt vihaajat varailleet mulle tatska-aikoja pitkin stadin liikkeitä. Yhdessä paikassa toiveena SHABOOM tatutointi penikseen. No sain aikaistettua seuraavaa tatuointia kun huomiselle oli varattu aika toiseen paikkaan, niin mennään sinne sitten nyt :D

Tein kytille tosta kyllä ilmon kun Timman kautta varaavat, niin siitä jää aina jälkiä.
Sairasta touhua,ei voi kuin ihmetellä miten sekaisin pitää olla että jaksaa tollasta tehdä...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sairasta touhua,ei voi kuin ihmetellä miten sekaisin pitää olla että jaksaa tollasta tehdä...
Ainakin tää yksi Antti Jumppainen on aivan avohoitopoltilas, soittelee, laittaa textaria, mailailee, kävi salin ovella jne. Siis aivan sekopäistä juttua miten hän alfa ja kaikki on häntä vastaan ja Bettina ja Mike on pahimmat. Saanut bannit joka ikiselle salille. Tommoisia lahoja yksilöitä ne on. Kytät soitteli sille ja kertoivat että se oli vaan siellä nauhotellut puhelua. Oli 3kk hiljaa ja aloitti taas.

Suurin osa noista nyt vain on aivan reppaoita joita elämä on kohdellut huonosti, eikä niihin pure edes laki, menetettyjä yksilöitä joilla ei elämässä ole kuin omat kuvitelmat.
 
On kyllä huonoa ajankäyttöä tollanen muiden elämän hankaloittaminen. Vaikka saahan siinä omaankin elämään vähän haastetta jos välillä joutuu vaikka poliisien kanssa tekemisiin
 
Uus NOX-pwo testiin, mielenkiintoine toi 2 gramman NOX-exraxt.

850A8997 2.JPG
 
On kyllä huonoa ajankäyttöä tollanen muiden elämän hankaloittaminen. Vaikka saahan siinä omaankin elämään vähän haastetta jos välillä joutuu vaikka poliisien kanssa tekemisiin
Joo, mutta onhan tuo nyt aivan vitusta että koska oma elämä on mennyt perseelleen niin yritetään levittää oma paha olo maksimaalisen laajalle ja laittaa mahdollisimman moni sivullinen kärsimään siitä myös.
Mikä tietysti johtunee siitä kun vainoajan oma pää on niin pipi, mutta silti, itteäni rasauttaa tuollaiset vajakit aika vitusti.
 
Ainakin tää yksi Antti Jumppainen on aivan avohoitopoltilas, soittelee, laittaa textaria, mailailee, kävi salin ovella jne. Siis aivan sekopäistä juttua miten hän alfa ja kaikki on häntä vastaan ja Bettina ja Mike on pahimmat. Saanut bannit joka ikiselle salille. Tommoisia lahoja yksilöitä ne on. Kytät soitteli sille ja kertoivat että se oli vaan siellä nauhotellut puhelua. Oli 3kk hiljaa ja aloitti taas.

Suurin osa noista nyt vain on aivan reppaoita joita elämä on kohdellut huonosti, eikä niihin pure edes laki, menetettyjä yksilöitä joilla ei elämässä ole kuin omat kuvitelmat.
Kyllä niitä vainoajia on ihan töissäkäyviä toimihenkilöitäkin. Ehkä kiima helpottaisi, jos jäisivät työttömiksi, ja pääsisivät hoidon ja lääkityksen piiriin. Mutta niin ei käy, kun itse sairauden tunnottomina luulevat olevansa terveitä ja oikealla asialla.
 
Kyllä niitä vainoajia on ihan töissäkäyviä toimihenkilöitäkin. Ehkä kiima helpottaisi, jos jäisivät työttömiksi, ja pääsisivät hoidon ja lääkityksen piiriin. Mutta niin ei käy, kun itse sairauden tunnottomina luulevat olevansa terveitä ja oikealla asialla.
100% noista kiinni jääneistä on ollut jollain tapaa syrjäytyneitä, myös ne fitnessmimmiä huoritelleet oli 30 vuotiaita työttömiä reppanoita. Ei kai tosta voi päätellä mitään muuta kuin että syy on oman elämän epäonnistuminen ja randomien rankaiseminen siitä.

Mä taidan tosin olla niin ikuisesti vihattu että olen jo meemin tasolla. Osa jotka ei edes tiedä kuka mä olen, hokee niitä samoja lapsellisia marmalot juttuja kuin lapset teletappeja.

Voisko jo viimeisimmätkin myöntää ettei tää vihaaminen ja haitanteko ole missään suhteessa mun tekemisiin ja sanomisiin. Ei kai herranjumala kukaan mene noin pitkälle siksi että olen esim 10 vuotta sitten sanonut jotain jostain joka ei häntä edes kosketa? Ja tatuoinnin ottaminen ei kyllä ole syy vihata ja syyttää sitten mua siitä että vihataan. Sitä vihaa vain ylläpidetään tolla verukkeella että itse aiheuttanut.

Esimerkki, tämä viesti oikeuttaa monet nyt varaamaan aikoja minne sattuu. Onko se enää mun vika?
 
Viimeksi muokattu:
On kyl aivan perseestä tollanen toiminta sua tai yhtään ketään kohtaan.

Onko sulla @Mike tietoa ootko näiden kiinnijääneiden kiusaajien ainut kohde?
Onko millekkään oikeusasteelle asti menny mikään juttu? Tuli vaan mieleen kun täällä Suomessa jos menet vaikka sanomaan tummaa kaveria neekeriksi, ni tuntuu ett oot melkein poikkeuksetta oikeudessa siitä, mut sit taas tollaselle kiusaamiselle ja haitanteolle ei tunnu pystyvän tekee mitään.

E: unohtu mainita ett ihan törkeen hieno kunto!
 
On kyl aivan perseestä tollanen toiminta sua tai yhtään ketään kohtaan.

Onko sulla @Mike tietoa ootko näiden kiinnijääneiden kiusaajien ainut kohde?
Onko millekkään oikeusasteelle asti menny mikään juttu? Tuli vaan mieleen kun täällä Suomessa jos menet vaikka sanomaan tummaa kaveria neekeriksi, ni tuntuu ett oot melkein poikkeuksetta oikeudessa siitä, mut sit taas tollaselle kiusaamiselle ja haitanteolle ei tunnu pystyvän tekee mitään.

E: unohtu mainita ett ihan törkeen hieno kunto!
No kaksi on mennyt poliisille asti, sitten siitä sovittelusta on puhuttu, mutta kummatkin sit jossain vaiheessa. Elikä kyttiä ei oikeesti kiinnosta, naamakertoimella mennään. Kyllä se fitnesstyttö sai kaksi tuomiota ja mua on herjattu vuosia helvetisi pahemmin joka ikinen päivä.
 
Erittäin hyvä tuo podcasti Utin kanssa. Sulla Mike oli tuossa jo sellaista Joe Roganmaista otetta. Eli silloin kun Rogani haastattelee jotain asiantuntijaa niin osaa kysyä hyviä kysymyksiä ja johdatella keskustelua + siihen päälle sun oma mittava kokemus bodaamisesta.
 
Kävin ekaa kertaa ylilaudalla. Aivan uskomatonta ripulipaskaa. Nyt se jotenkin konkretisoitu kuinka sairaasti Mikeä kohtaan hyökätään. Ei mitään tolkkua. Herää kysymys, että miksi. Mitä Mike on tehnyt tuntemattomille anonyymeille? Ei tuota kyllä moni tosiaan pitkään jaksaisi. Voimia Mikelle. On sulla kestämistä. Koetetaan täällä muistaa antaa positiivista palautetta Miken työstä bodyskenessä.
 
Kävin ekaa kertaa ylilaudalla. Aivan uskomatonta ripulipaskaa. Nyt se jotenkin konkretisoitu kuinka sairaasti Mikeä kohtaan hyökätään. Ei mitään tolkkua. Herää kysymys, että miksi. Mitä Mike on tehnyt tuntemattomille anonyymeille? Ei tuota kyllä moni tosiaan pitkään jaksaisi. Voimia Mikelle. On sulla kestämistä. Koetetaan täällä muistaa antaa positiivista palautetta Miken työstä bodyskenessä.
Eikö ookin aivan sairasta toi ajojahti, aivan sama mitä tekee. Nyt joku vajaa on tehnyt täysin valheeseen perustuvan videon musta, jossa mä muka olen ojentanut Voimapuodin Harria, vaikka mä sanoin että 15 vuotta sitten se tuli messuilla sanomaan että haluatko tapella kun olin epäillyt sen 300kg natupenkkiä. Se tuli ojentamaan mua mä vastasin että kuka tässä nyt tapella haluaa. Siis ne keksii kaikenlaista ja kun valhe on heitetty sitten sillä vihataan mua entistä enemmän. Alkaa oleen ihan vitun sairasta touhua jo.

Ohan tää nyt ihan mielenvikaista, tommoisia mun nimissä lähetellään. Tosta tein rikosilmon.

Screenshot 2023-11-03 at 18.20.58.jpg
 
Eikö ookin aivan sairasta toi ajojahti, aivan sama mitä tekee. Nyt joku vajaa on tehnyt täysin valheeseen perustuvan videon musta, jossa mä muka olen ojentanut Voimapuodin Harria, vaikka mä sanoin että 15 vuotta sitten se tuli messuilla sanomaan että haluatko tapella kun olin epäillyt sen 300kg natupenkkiä. Se tuli ojentamaan mua mä vastasin että kuka tässä nyt tapella haluaa. Siis ne keksii kaikenlaista ja kun valhe on heitetty sitten sillä vihataan mua entistä enemmän. Alkaa oleen ihan vitun sairasta touhua jo.

Ohan tää nyt ihan mielenvikaista, tommoisia mun nimissä lähetellään. Tosta tein rikosilmon.

katso liitettä 260079
Jep. Maailman onnellisimman kansan syvät rivit kipuilevat ja syyttömät kärsivät.
 
Kävin ekaa kertaa ylilaudalla. Aivan uskomatonta ripulipaskaa. Nyt se jotenkin konkretisoitu kuinka sairaasti Mikeä kohtaan hyökätään. Ei mitään tolkkua. Herää kysymys, että miksi. Mitä Mike on tehnyt tuntemattomille anonyymeille? Ei tuota kyllä moni tosiaan pitkään jaksaisi. Voimia Mikelle. On sulla kestämistä. Koetetaan täällä muistaa antaa positiivista palautetta Miken työstä bodyskenessä.
Kaikenlisäksi sinne on mennyt nyyssölä vittuilemaan mikelle. Naurettavaa touhua ja jos meikä olis Mike, niin poistaisin kaikki kuvat ja gymlogit jne. Vittuako niitä säilyttää jos toinen käyttäytyy kuin kehitysvammainen tonttu. Siinähän miettii ku hiipuu se vähäinenkin tieto ihmisiltä kuka nyyssölä on.
 
Kaikenlisäksi sinne on mennyt nyyssölä vittuilemaan mikelle. Naurettavaa touhua ja jos meikä olis Mike, niin poistaisin kaikki kuvat ja gymlogit jne. Vittuako niitä säilyttää jos toinen käyttäytyy kuin kehitysvammainen tonttu. Siinähän miettii ku hiipuu se vähäinenkin tieto ihmisiltä kuka nyyssölä on.
No tää. Nyyssölää arvostanut myös paljon mutta yllätyksenä tuli se miten se oksensi mielipiteensä. Mutta nyt ilmeisesti haudannut ”sotakirveet”. Hyvä niin👍 Mutta ei miehestä kehtaa mitään muuta negatiivistä sanoa. Toivotaan vaan, että miehet saa sovittua pienet erimielisyydet🤘
 
Back
Ylös Bottom