OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mitä ketjujen X paskamyrskyjä kuukausia sitte joutu lukeen, kärsiin, ni aika confirmed keissi kyllä tais olla. Pakko oli joka tapauksessa tarttua, koska hirveetä kärjistämistä, ja jos oikeesti iso mies kyykkää satkun roinat koneessa, ni en mä kyllä mitenkään "kehtais" neuvoa noin paljon itteäni vahvempaa. Ainakaan tollaseen sävyyn("ette tiiä mitään kyykkäämisestä").

Mut hei! Tässähän herää se kysymys, että täytyykö olla ite pätevä jossain, että voi päteä 🤔. Mun mielestä täytyy olla vähintään 6/10 siinä jutussa, tai en pysty ottaan vakavissaan. Aika monet pätee ihan sikana, ja vaan lainailee idoliensa ajatuksia, teoretisoi jtn mihin eivät tuu ikinä kykeneen käytännössä. Validit argumentit on toki silti valideja. Videon kyykkääjän polvet pukkas vähän sisään, jota ei voi kieltää.

Netti tuntien btw, oon nyt Isopohkeen tappolistalla, & olemme vihollisia ✊🤣. Too bad... itelle te ootte kaikki ihan randomeja, enkä lähe moiseen lokerointiin mukaan.
Sun kannattas lopettaa se huumausaineiden käyttä, kun se aiheuttaa noin vakavaa vainoharhaisuutta:cautious: Psykoosi ilmeisestikin päällä kun kuvittelee jonkun olevan jpoku ihan toinen henkilö, juuri tyypillistä huumeiden käyttäjälle. Apua on kyllä saatavilla jos haluaa... Ihme hyökkäys mua kohtaan. Ei se ole mun vika jos SÄ et ymmärrä treenauksesta mitään. Turhaan sä muhun purat kiukkuas.
 
850A3297.jpg

Cliff Burtonin pipo.
 
Sun kannattas lopettaa se huumausaineiden käyttä, kun se aiheuttaa noin vakavaa vainoharhaisuutta:cautious: Psykoosi ilmeisestikin päällä kun kuvittelee jonkun olevan jpoku ihan toinen henkilö, juuri tyypillistä huumeiden käyttäjälle. Apua on kyllä saatavilla jos haluaa... Ihme hyökkäys mua kohtaan. Ei se ole mun vika jos SÄ et ymmärrä treenauksesta mitään. Turhaan sä muhun purat kiukkuas.
Ei kestä kantti ilman:/. Onks heittää jtn tipsejä, miten pääsen irti näistä kaurajuomista & vauvanruoista? Oon kokeillut maitoa, & hedelmiä, mut ei anna samaa ylivoimaisuuden tunnetta. On jäytävä addiktio :(.
 
Tuli nostalgiamielessä katsottua vanhoja Wlogeja — oli kyllä kaikin puolin bodyskenen mediasisällön kulta-aikaa Suomessa. Ikävänä muistona nousi Wileniuksen frozen shoulder, joka rajoitti kyllä merkittävästi muuten suurta potentiaali…
 
Pysyy kuosi ihan hyvänä kun ylläpidolla vaan ettei koita enempää kiristää. Animal cuts kun loppui, niin keräs heti sellaiset normaalit nesteet, en tykkää, niin tilasin sitä lisää, loistava tuote vilkastuttamaan nestekiertoa, illallakin aina suht kuiva.

850A3347.jpg
 
Siellä on nyt vihaajat varailleet mulle tatska-aikoja pitkin stadin liikkeitä. Yhdessä paikassa toiveena SHABOOM tatutointi penikseen. No sain aikaistettua seuraavaa tatuointia kun huomiselle oli varattu aika toiseen paikkaan, niin mennään sinne sitten nyt :D

Tein kytille tosta kyllä ilmon kun Timman kautta varaavat, niin siitä jää aina jälkiä.
 
Siellä on nyt vihaajat varailleet mulle tatska-aikoja pitkin stadin liikkeitä. Yhdessä paikassa toiveena SHABOOM tatutointi penikseen. No sain aikaistettua seuraavaa tatuointia kun huomiselle oli varattu aika toiseen paikkaan, niin mennään sinne sitten nyt :D

Tein kytille tosta kyllä ilmon kun Timman kautta varaavat, niin siitä jää aina jälkiä.
"Sun ei kannata vaa välittää.."
 
Back
Ylös Bottom