Kauankohan cittari sen pitää valikoimissaan kun näyttää vähenevän vaan sitä mukaa mitä mä ostan?
Luulis pitävän jos hylly tyhjenee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kauankohan cittari sen pitää valikoimissaan kun näyttää vähenevän vaan sitä mukaa mitä mä ostan?
Sun kannattas lopettaa se huumausaineiden käyttä, kun se aiheuttaa noin vakavaa vainoharhaisuutta Psykoosi ilmeisestikin päällä kun kuvittelee jonkun olevan jpoku ihan toinen henkilö, juuri tyypillistä huumeiden käyttäjälle. Apua on kyllä saatavilla jos haluaa... Ihme hyökkäys mua kohtaan. Ei se ole mun vika jos SÄ et ymmärrä treenauksesta mitään. Turhaan sä muhun purat kiukkuas.No mitä ketjujen X paskamyrskyjä kuukausia sitte joutu lukeen, kärsiin, ni aika confirmed keissi kyllä tais olla. Pakko oli joka tapauksessa tarttua, koska hirveetä kärjistämistä, ja jos oikeesti iso mies kyykkää satkun roinat koneessa, ni en mä kyllä mitenkään "kehtais" neuvoa noin paljon itteäni vahvempaa. Ainakaan tollaseen sävyyn("ette tiiä mitään kyykkäämisestä").
Mut hei! Tässähän herää se kysymys, että täytyykö olla ite pätevä jossain, että voi päteä . Mun mielestä täytyy olla vähintään 6/10 siinä jutussa, tai en pysty ottaan vakavissaan. Aika monet pätee ihan sikana, ja vaan lainailee idoliensa ajatuksia, teoretisoi jtn mihin eivät tuu ikinä kykeneen käytännössä. Validit argumentit on toki silti valideja. Videon kyykkääjän polvet pukkas vähän sisään, jota ei voi kieltää.
Netti tuntien btw, oon nyt Isopohkeen tappolistalla, & olemme vihollisia ️. Too bad... itelle te ootte kaikki ihan randomeja, enkä lähe moiseen lokerointiin mukaan.
Jos et itse sitä ymmärrä, niin turha sulle on sitä alkaa selittämään..Miksi se oli täysin typerä tai toisin turha?
Ei kestä kantti ilman:/. Onks heittää jtn tipsejä, miten pääsen irti näistä kaurajuomista & vauvanruoista? Oon kokeillut maitoa, & hedelmiä, mut ei anna samaa ylivoimaisuuden tunnetta. On jäytävä addiktio :(.Sun kannattas lopettaa se huumausaineiden käyttä, kun se aiheuttaa noin vakavaa vainoharhaisuutta Psykoosi ilmeisestikin päällä kun kuvittelee jonkun olevan jpoku ihan toinen henkilö, juuri tyypillistä huumeiden käyttäjälle. Apua on kyllä saatavilla jos haluaa... Ihme hyökkäys mua kohtaan. Ei se ole mun vika jos SÄ et ymmärrä treenauksesta mitään. Turhaan sä muhun purat kiukkuas.
Miksi kysymykseen ei voi vastata normaalisti?Jos et itse sitä ymmärrä, niin turha sulle on sitä alkaa selittämään..
Eiköhän minun mielipide oo tullu jo aika selväksi, niin parempi lopettaa tää jankkaaminen, kun aiheuttaa vaan kiukkua puolin ja toisin... myös minulle näköjään. Ja mielestäni vastasin samassa lauseessa jo tuohon kysymykseen.Miksi kysymykseen ei voi vastata normaalisti?
Saabbia ajellessa varmaan hieman hankala.Miksi kysymykseen ei voi vastata normaalisti?
En ole.Oletko Mike ollut Wileniuksen kanssa viime vuosina yhteyksissä?
"Sun ei kannata vaa välittää.."Siellä on nyt vihaajat varailleet mulle tatska-aikoja pitkin stadin liikkeitä. Yhdessä paikassa toiveena SHABOOM tatutointi penikseen. No sain aikaistettua seuraavaa tatuointia kun huomiselle oli varattu aika toiseen paikkaan, niin mennään sinne sitten nyt :D
Tein kytille tosta kyllä ilmon kun Timman kautta varaavat, niin siitä jää aina jälkiä.
Kun en välitä, niin niiden kiima vain kasvaa ja tekee kaikkee tämmöistä. Fakta on se, että se on ikuista, ei siihen voi vaikuttaa omalla tekemisellään. Olkoot."Sun ei kannata vaa välittää.."