OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ei ole tällästä tullu vastaan aikasemmin
Ei oo mullakaan, aina ne on ollut sellaista tummempaa siirappimaista hyvin perinteistä vahvaa makua, ei tollaista oudon yksityiskohtaisen makeaan vivahtavaa makua. Ei tuo suotta ole palkintoja voittanut.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onpas rajua kritiikkiä taas jostain tuntemattomasta ihmisestä täällä. Paskamyrskynkin uhalla, niin sähän ite kirjotit aikoinaan että pääsit vuosien & vuosien treenaamisella vaan johki 100kg kyykkyyn, vaikka roinatki tais olla koneessa. Koetko olevasi ekspertti tollasella taustalla?
Taidat sekottaa mut nyt johonki toiseen. Tollasta en oo kyl koskaan kirjottanu että lopetappa tuo paskanpuhuminen ja mulla on pikkusen kuitenkin kovemmat raudat ollu kyykyssä kun esim. kyseisen videon jantterilla ja tekniikkakin pikkusen erilainen😉 Ja mitäs rajua kritiikkiä tässä on? Ihan asiaa kirjotin. Mä veikkaan et sulla on vähintään yhtä hyvä tekniikka kyykyssä kun tolla videon kaverillakin😜
 
Imo kuvakulma saattais vääristää kuinka paljo noi polvet oikeesti tossa elää. Haluisin sanoo et noi oli vajaita koska syväkyykky 4 life, mut oikeesti noi oli syvempiä ku 88.4584% mitä saleilla näkee 😌. Ysikymppiin ellei vähän allekki. Jos toi pieni tankolinjan muutos tossa on jonkun mielestä hirvee moka, ni täytyy kyllä olla lasista tehtyä porukkaa. Väärä ketju tälle, mut mikä siinä muuten on, että low bar kyykyt elämääkin suuremmalla etukenolla on ihan ok monelle, mut sit taas jos asento kippaa vaikka ton verran(kärpäsen paskan verran) mitä tossa videolla, ni sut nimitetään välittömästi Snapcityn pormestariksi? Koska liike muuttuu, ja teorisoidaan ettei ihmiskeho kykene sopeutumaan siihen ''äkilliseen'' muutokseen? Ei kyl useinkaan riitä ymmärrys tällaselle formnazismille.
Sä et kyl kyykkäämisestä ymmärrä yhtään mitään...
 
Onpas rajua kritiikkiä taas jostain tuntemattomasta ihmisestä täällä. Paskamyrskynkin uhalla, niin sähän ite kirjotit aikoinaan että pääsit vuosien & vuosien treenaamisella vaan johki 100kg kyykkyyn, vaikka roinatki tais olla koneessa. Koetko olevasi ekspertti tollasella taustalla?
Taidat sekottaa siihen predatoriinko vai mikä oli..?
 
Ei kai se sekottamista ole kun samasta henkilöstä kyse? Exit predis, enter pohjis.
On vainoharhaista porukkaa kyl:unsure: Antaa olla mun puolesta kun ei mielipiteeni kelpaa. Sovitaan niin, että oli erinomaisen hyviä kyykkyjä, senhän moni haluis kuulla. Kaikilla hyvä mieli. Tää ei ollu sulle tarkoitettu, koska et oo ottanu osaa koko aiheeseen, mut ottaa nuppiin kun mua luullaan jokskuks toiseks ☹️ Eihän mun mielipidettä alunperin edes kysytty, vaan Miken, niin ei luulis herättävän tunteita niin paljon...
 
C49612DA-9A65-4FB8-8193-6912B31589D0 2.jpg
 
Ei kai se sekottamista ole kun samasta henkilöstä kyse? Exit predis, enter pohjis.
Taidat sekottaa siihen predatoriinko vai mikä oli..?
No mitä ketjujen X paskamyrskyjä kuukausia sitte joutu lukeen, kärsiin, ni aika confirmed keissi kyllä tais olla. Pakko oli joka tapauksessa tarttua, koska hirveetä kärjistämistä, ja jos oikeesti iso mies kyykkää satkun roinat koneessa, ni en mä kyllä mitenkään "kehtais" neuvoa noin paljon itteäni vahvempaa. Ainakaan tollaseen sävyyn("ette tiiä mitään kyykkäämisestä").

Mut hei! Tässähän herää se kysymys, että täytyykö olla ite pätevä jossain, että voi päteä 🤔. Mun mielestä täytyy olla vähintään 6/10 siinä jutussa, tai en pysty ottaan vakavissaan. Aika monet pätee ihan sikana, ja vaan lainailee idoliensa ajatuksia, teoretisoi jtn mihin eivät tuu ikinä kykeneen käytännössä. Validit argumentit on toki silti valideja. Videon kyykkääjän polvet pukkas vähän sisään, jota ei voi kieltää.

Netti tuntien btw, oon nyt Isopohkeen tappolistalla, & olemme vihollisia ✊🤣. Too bad... itelle te ootte kaikki ihan randomeja, enkä lähe moiseen lokerointiin mukaan.
 
Ei oo mullakaan, aina ne on ollut sellaista tummempaa siirappimaista hyvin perinteistä vahvaa makua, ei tollaista oudon yksityiskohtaisen makeaan vivahtavaa makua. Ei tuo suotta ole palkintoja voittanut.
Mikäs soossi nyt oli kyseessä kun ei osunut silmään ? Oisko kuvaa / linkkiä ?
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom