OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Pitää paikkansa, luontaisista testoista ressaavien ei kannata kamalasti asialla päätään vaivata, sillä marginaliset heitot suuntaan jos toiseen ei paljoa kääytännössä merkitse. Arvojen pitäis mennä reippaasti suprafysiologiselle tasolle tai aivan tonttiin,että käytännössä olis merkitystä. Keho kun kempensoi kaikenlaista ja toimii edelleen ihan normaalisti vaikka testot vähän nousis tai laskis.

Sikäli luontaisista testoista ressaavien ihmisten, jotka tekee ihan hulluja juttuja teston mahdollisen minimaalisen noston takia, kannattais miettiä, että jos ne luontaisesti saisit vaikka jääpalalla nänniä hieromalla ylös, niin meidän keho kompensois sen hyvin nopeaan SHBG.n tai estrogeenikonversion kautta takaisin linjaan.

Älkää siis ihan kamalasti ottako paineita niistä testoista, siellä on tosi alhaisilla tasoilla verrattain hyvässä kunnossa classic kavereita natuna lavalla joka vuos, joka osoittaa että ei ne matalatkaan tasot lihasta niin kovasti ehkäise, olotiloihin ne toki vaikuttaa kullakin yksilöllisesti.

Ja olotilat on täysin riippuu ja roikkuu tasolla. Joku jolla on tontissa arvot, voi voida ihan hyvin ja kaikki pelaa, mutta joku jolla ne on viitteiden yläpäässä, saattaa oireilla alhaisten tasojen tapaan. Ja lääkäritkän tuijottaa vain arvoja siellä yläpäässä välittämättä mitkä olotilat ihmisellä on, jos ne taas on alhaalla, siellä kyllä sitten löytyy miljoona kikkaa, jotka nyt vaan ei toimi kuten edellä. Toki mielialalääkkeitä saat tosta vaan, siihen ei arvoja mittailla, mut testo on kyllä niin kiven alla.
Juu ei nuo aina suoraviivaisia ole, että labroista voisi vaan kaiken päätellä. Itse kanssa viittäkymppiä lähestyvä keski-ikäinen ukko. Treenit kulkee hyvin. Palautuminen aivan yhtä hyvää ellei parempaa kuin nuorena. Vaikka kesäisin teen lähinnä aerobista mikä tietty punttihommia haittaa. Vaimon kanssa touhut ovat aivan yhtä aktiivisia kuin ennenkin. Seksi änkee uniin koko ajan ja aamustondikset aina. Ulkona liikkuessakin vastaantulevat naiset ovat ensisijaisesti tissejä ja perseitä ja vasta toissijaisesti henkilöitä. Ihan kuin oli 20-vuotiaanakin. Olo on energinen, uni hyvää ja työt jaksaa. Tämä kaikki S-testo 9-tasolla. Huvikseni sen mittasin muiden labrojen ohessa. Varmaan testoreseptorit mulla sitten hyvin koodaa dna:ta pienelläkin testomäärällä. Välillä sitä miettii, että olisiko itse ollut sellainen doping-superresponderi. Koskaan en ole siis ulkoisia käyttänyt.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ylivoimasesti paras tohon korvaushoitoon olis testo enanthaatti tai cypionaatti, mitä jenkeissä esim. yleisesti määrätään, mut en ymmärrä miksei sitä saa täällä. Oikeella pistovälillä olis ylivoimasesti paras..
 
Korvaushoidossa on se etu ettei kovasta dieetistä tai treenaamisesta huolimatta tasot kyykkää ollenkaan. Tietysti osa saa alkuun korvaushoidosta lihaskasvullisia hyötyjä yms kun umpisurkeista tasoista lähetään liikenteeseen mut pelkkä testo ei ole mikään super. Testoa saa lätkiä isojakin määriä ja silti anabolisilla mennään ohi oikealta ja vasemmalta. Mut niinku mikekin on maininnu minkä moni tuntuu ohittavan et hän on joskus ollu isoissa massoissa ja sitä kautta lihasmuistilla on iso osuus tässä paletissa vaikka määrät on marginaalinen osa aikasemmista. Sitä ku on panostettu enemmän treeni/ravinto akseliin ni niitä lääkemääriäkin on mahdollista pudotella ettei yritetä vaan kompensoida kehitystä niillä mitä aika moni tekee. Ja tietysti jossei lahjoja ole niin se ei auta vaikka työntäs rekkalastillisen tavaraa koneeseen, haitat ylittää hyödyt
Ja korvaus laskee SHBG tasoja, joten se määrä mitä lyödään, on vähän tehokkaampaa.
 
@Mike Mitä mieltä olet videon kyykkytekniikasta?
En mä viitti ottaa kantaa treenitekniikoihin kuin vain omalta osalta. Ei mua uskota kuitenkaan.
 
En mä viitti ottaa kantaa treenitekniikoihin kuin vain omalta osalta. Ei mua uskota kuitenkaan.
Vastaan sun puolesta:giggle: Tossa on lähes kaikki päin persettä... Ja suurin syy siihen on liikaa painoa! Jos joku muu on toista mieltä, niin ei tajua kyykkäämisestä yhtään mitään. Rupes oikeesti vähän vituttamaan kun katto... Mut se johtuu siitä ku edellisestä nebidosta on ihan liian pitkä aika jo saatana!:ROFLMAO:
 
Vastaan sun puolesta:giggle: Tossa on lähes kaikki päin persettä... Ja suurin syy siihen on liikaa painoa! Jos joku muu on toista mieltä, niin ei tajua kyykkäämisestä yhtään mitään. Rupes oikeesti vähän vituttamaan kun katto... Mut se johtuu siitä ku edellisestä nebidosta on ihan liian pitkä aika jo saatana!:ROFLMAO:
Sua tuskin kukaan nyt maalittaa pitkin somea seuraavaa 4 kuukautta tosta lausunnnosta.
 
Sua tuskin kukaan nyt maalittaa pitkin somea seuraavaa 4 kuukautta tosta lausunnnosta.
Oli tossa jotain hyvääkin. Paketti pysyy kasassa ihan hyvin melkein puoleenväliin kun lähtee alaspäin :LOL:

Pitää korjata sen verran, että paketti pysyy ihan hyvin kasassa siihen asti kun lähdetään nousemaan ylöspäin... Ehkä oli vähän liian jyrkästi sanottu, että kaikki päin persettä. Potentiaalia olisi varmasti tulla hyväksi kyykkääjäksi kun malttaisi vähän pienentää painoja ja korjata tekniikkaa. Anteeksi siis kaikille jyrkkä kommentti jos joku ehti pahoittaa mielensä!
 
Viimeksi muokattu:
Oli tossa jotain hyvääkin. Paketti pysyy kasassa ihan hyvin melkein puoleenväliin kun lähtee alaspäin :LOL:

Pitää korjata sen verran, että paketti pysyy ihan hyvin kasassa siihen asti kun lähdetään nousemaan ylöspäin... Ehkä oli vähän liian jyrkästi sanottu, että kaikki päin persettä. Potentiaalia olisi varmasti tulla hyväksi kyykkääjäksi kun malttaisi vähän pienentää painoja ja korjata tekniikkaa. Anteeksi siis kaikille jyrkkä kommentti jos joku ehti pahoittaa mielensä!
Juu ei tuo nyt mikään paska tekniikka ollut, isommilla romuilla tuollaiseksi se tekniikka helposti menee.

Polvien sisäänpäin kääntyminen hieman hirvitti mutta siitäkin on kovat painonnostajat sitä mieltä ettei vitunkaan väliä 😄
 
Juma kun mulla meni ihan sentin verran polvet sisäänpäin ja kyykkäsin sen t-nationin päälle 3500 kyykkyä, josta 1800 kyykkyä tehtiin 120 kilolla, niin jestas mitkä rasitusvammat tensoreihin. Sen jälkeen oon kyllä kovin tarkkana ollut ettei polvet mee sisään, oli meinaan ikävät ne kivut, mahdotonta esim kyykätä edes 10cm yhdellä jalalla. Kyykkypäivistä seuraavana päivänä aivan kamalaa kävellä ja nukkuessa ei tiennyt miten päin olis.
 
Juma kun mulla meni ihan sentin verran polvet sisäänpäin ja kyykkäsin sen t-nationin päälle 3500 kyykkyä, josta 1800 kyykkyä tehtiin 120 kilolla, niin jestas mitkä rasitusvammat tensoreihin. Sen jälkeen oon kyllä kovin tarkkana ollut ettei polvet mee sisään, oli meinaan ikävät ne kivut, mahdotonta esim kyykätä edes 10cm yhdellä jalalla. Kyykkypäivistä seuraavana päivänä aivan kamalaa kävellä ja nukkuessa ei tiennyt miten päin olis.
Sama mulla, pyrin viimeiseen asti välttämään sitä
 
Juu ei tuo nyt mikään paska tekniikka ollut, isommilla romuilla tuollaiseksi se tekniikka helposti menee.

Polvien sisäänpäin kääntyminen hieman hirvitti mutta siitäkin on kovat painonnostajat sitä mieltä ettei vitunkaan väliä 😄

Juu ei tuo nyt mikään paska tekniikka ollut, isommilla romuilla tuollaiseksi se tekniikka helposti menee.

Polvien sisäänpäin kääntyminen hieman hirvitti mutta siitäkin on kovat painonnostajat sitä mieltä ettei vitunkaan väliä 😄
Oli tuossa muutakin pielessä kun vaan se, että polvet kääntyi sisäänpäin.. Sanoisin, että selässä riittää paukkuja, mut reisien osalta ihan liikaa painoja. Nuo oli ensinnäkin niin vajaita, että jos tolla kuormalla ois menny ihan pohjaan asti, niin ruma ykkönen olis ehkä tullu. Selkäkin pysyi kasassa ihan suht hyvin ainoastaan sen takia, ettei menny kovin syvälle. Kokonaisuudessaan mun mittapuulla aika hirveen näkösiä! Ihan hallitusti menee alas, mut en tiedä jos ois oikeestri syvälle menny et oisko sit jo selkäkin antautunu. Mut selkeesti ei ole vielä potkua reisissä boihin painoihin. On helvetin typerää tehä välkisin yli-isoilla kuormilla huonolla tekniikalla. Ainoastaan eka toisto oli ihan ok, tosin tais olla vajain myös...
 
Oli tuossa muutakin pielessä kun vaan se, että polvet kääntyi sisäänpäin.. Sanoisin, että selässä riittää paukkuja, mut reisien osalta ihan liikaa painoja. Nuo oli ensinnäkin niin vajaita, että jos tolla kuormalla ois menny ihan pohjaan asti, niin ruma ykkönen olis ehkä tullu. Selkäkin pysyi kasassa ihan suht hyvin ainoastaan sen takia, ettei menny kovin syvälle. Kokonaisuudessaan mun mittapuulla aika hirveen näkösiä! Ihan hallitusti menee alas, mut en tiedä jos ois oikeestri syvälle menny et oisko sit jo selkäkin antautunu. Mut selkeesti ei ole vielä potkua reisissä boihin painoihin. On helvetin typerää tehä välkisin yli-isoilla kuormilla huonolla tekniikalla. Ainoastaan eka toisto oli ihan ok, tosin tais olla vajain myös...
No ei ne mitään vajaita ollut 😅
 
Eikö? Mun mielestä oli aika vajaita. Ne oli vajaita ja siitä huolimatta tossa selkä teki enemmän töitä kun reidet, mikä on jo saavutus yksinään.. Ehkä sunkin kannattaa tarkastella omaa kyykkytekniikkaa sun kommenteista päätellen...
Saat olla tuota mieltä.

Omasta mielestä ne oli hieman rumia mutta etenkin voimailumielessä hyvin tyypillinen tapa. En juurikaan tiedä kuka kyseinen herra on mutta tiktokissa joskus tullut vastaan ja muistelen voimailun olleen laji?

Mut hei, tää menee jo huimaksi kun sanomalla eri mielipiteen asiasta, toinen olettaa että kommentoijan kyykkytekniikka on todennäköisesti pielessä 😅 Pakkis ei yllätä
 
Saat olla tuota mieltä.

Omasta mielestä ne oli hieman rumia mutta etenkin voimailumielessä hyvin tyypillinen tapa. En juurikaan tiedä kuka kyseinen herra on mutta tiktokissa joskus tullut vastaan ja muistelen voimailun olleen laji?

Mut hei, tää menee jo huimaksi kun sanomalla eri mielipiteen asiasta, toinen olettaa että kommentoijan kyykkytekniikka on todennäköisesti pielessä 😅 Pakkis ei yllätä
Mä nyt oletan niin, koska oot sitä mieltä, että nuo kyykyt on ihan ok. Jos nuori jannu kyseessä, niin tuossa kyllä olisi potentiaalia niiku sanoin. Olis huomattavasti järkevämpi ottaa vähän painoa pois ja tehdä hyvällä tekniikalla nuutama toisto syvemmältä noin niinkuin kehityksen kannalta. Tai tuossa sarjassa noilla painoilla se hyvä 1-2 toistoa, koska siinä se max suurinpiirtein olisi niin et just pysyis paketti kasassa...
 
Mä nyt oletan niin, koska oot sitä mieltä, että nuo kyykyt on ihan ok. Jos nuori jannu kyseessä, niin tuossa kyllä olisi potentiaalia niiku sanoin. Olis huomattavasti järkevämpi ottaa vähän painoa pois ja tehdä hyvällä tekniikalla nuutama toisto syvemmältä noin niinkuin kehityksen kannalta. Tai tuossa sarjassa noilla painoilla se hyvä 1-2 toistoa, koska siinä se max suurinpiirtein olisi niin et just pysyis paketti kasassa...
Joo painoa kannattaisi pois ottaa, olen aivan samaa mieltä mutta pitäisikö selvittää että tekeekö kaveri joka treenin noin vai oliko tämä ainutkertainen tilanne?
 
Back
Ylös Bottom