OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Monikohan on sanonu kuolinvuoteella että olisimpa tehnyt enemmän töitä.


Ei ykskään.Moni on sitä kyllä katunu jo eläessään.
Itse ainakin annan niin minimimäärän aikaa työlle kuin pystyn ja käytän kaiken ajan lapsiin ja omaan treeniin. Sit kun lapset on teinejä niin lisään hieman työntekoa. Ehdottomasti paras päätös koskaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meitsi on ihan alkanut fanittaan näitä female country laulajia, upeita biisejä ja upea ääni monella. Olis niin jees muuttaa jonnekin Texasiin asumaan. Jos tiiätte hyviä tuoreempia artisteja, niin saa linkkaa.


View: https://youtu.be/SHG7C6JnYxY?si=tP7cHl7nuLqhceOj
 
Moni tupla treeniä jne. Kritisoivista ihmisistä ei ymmärrä sitå että sen lisäksi että palautumis kapasiteetti on yksilöllinen ja kehitettävissä oleva ominaisuus, se mimmosista treeni määristå palautuu riippuu myös paljon muun elämän kuormituksesta.

Esimerkki Erkki.
Erkki tekee töitä10h päivässä, fyysisesti tai henkisesti raskasta työtä, herää joka aamu väsyneenä herätys kelloon, kotona on 3lasta ja nalkuttava vaimo jotka kuormittaa Erkkiä, Erkillå on huoli rahan riittämisestä ja hintojen noususta.
Erkki pystyy palautumaan 4 treenistä viikossa.

Esimerkki Paula tai Mike.
Molemmilla työ on ainakin fyysisesti kevyttä, sitå voi tehdä siihen aikaan päivästä ja sen verran kun haluaa, molemmat herää aamulla kun kroppa luonnostaan herää, kummallakaan ei ole lapsia eikä miestä/vaimoa jotka kuormittaisi.
Myös raha asiat ovat sillä mallilla että sen riittävyyttä ei tarvitse jatkuvasti stressata.

Molemmat pystyy palautumaan 14treenistä viikossa.


Muun elämän kuormittavuudella on valtava merkitys palautumis kapasiteettiin, ja se että jos Erkki ei palaudu isosta treeni määrästä, ei tarkoita sitå etteikö joku muu siitå palautuisi.
 
Moni tupla treeniä jne. Kritisoivista ihmisistä ei ymmärrä sitå että sen lisäksi että palautumis kapasiteetti on yksilöllinen ja kehitettävissä oleva ominaisuus, se mimmosista treeni määristå palautuu riippuu myös paljon muun elämän kuormituksesta.

Esimerkki Erkki.
Erkki tekee töitä10h päivässä, fyysisesti tai henkisesti raskasta työtä, herää joka aamu väsyneenä herätys kelloon, kotona on 3lasta ja nalkuttava vaimo jotka kuormittaa Erkkiä, Erkillå on huoli rahan riittämisestä ja hintojen noususta.
Erkki pystyy palautumaan 4 treenistä viikossa.

Esimerkki Paula tai Mike.
Molemmilla työ on ainakin fyysisesti kevyttä, sitå voi tehdä siihen aikaan päivästä ja sen verran kun haluaa, molemmat herää aamulla kun kroppa luonnostaan herää, kummallakaan ei ole lapsia eikä miestä/vaimoa jotka kuormittaisi.
Myös raha asiat ovat sillä mallilla että sen riittävyyttä ei tarvitse jatkuvasti stressata.

Molemmat pystyy palautumaan 14treenistä viikossa.


Muun elämän kuormittavuudella on valtava merkitys palautumis kapasiteettiin, ja se että jos Erkki ei palaudu isosta treeni määrästä, ei tarkoita sitå etteikö joku muu siitå palautuisi.

Tuo on totta, mutta jätit yhden hyvin merkittävän palautumiskapasiteettiin vaikuttavan muuttujan mainitsematta 😀
 
Tuo on totta, mutta jätit yhden hyvin merkittävän palautumiskapasiteettiin vaikuttavan muuttujan mainitsematta 😀
Jolla yleensä selitetään sitten loppujen lopuksi kaikki, oli miten vähän tahansa.
 
Ne selittää joilla ei oo omaa kokemusta, ne joilla on yleensä ymmärtää että kaikella muulla on suurempi merkitys.
Kyllä, se valtava suuri kokonaisuus jonka mukana voisilmä on, on se isoin tekijä, ne auttaa aina, mutta voi pojat kun mä voisin paljastaa teille asioita, niin monen silmät avautusivat. Ehkä joskus, mutta sitten se on kyllä jo myöhäistä monelle. Mä teen ihan törkeen optimaalisesti kaiken tällä hetkellä nestrekiertoa myöten, mä koitan terveys edellä tehdä kaiken niin hyvin kun tehdä voin, että pystyn tätä jatkamaan pitkään.

Mä katon täällä noiden nuorten kuureja ja ihmettelen, onko niiden muu tekeminen sitten sillä tasolla, koska jumalauta mä turpoisin niillä seteiilä.
 
Pitääkö olla nainen? Devin Townsend on julkaissut hyvän melko country levyn joskus
Jostain syystä nainen pitäis olla just, Devin on toki aivan helvetin lahjakas ja monipuolinen artisti, ehkä vähän liikaakin menee minne sattuu.
 
Höpö höpö. Jotkut urpot liioittelee ja käyttäjät selvästikin vähättelee. Ja oli miten oli, niin kuten sanoin, merkittävä muuttuja.
No sit me voidaan suoralta kädeltä lopettaa keskustelu tästä, 4 treeniä viikossa vaan kaikille. Jatketaan vaikka countrystä.

2 kivaa vierasta muuten tulossa podastiin viikon sisään. Tykkäätte ihan varmaan.
 
Kyllä, se valtava suuri kokonaisuus jonka mukana voisilmä on, on se isoin tekijä, ne auttaa aina, mutta voi pojat kun mä voisin paljastaa teille asioita, niin monen silmät avautusivat. Ehkä joskus, mutta sitten se on kyllä jo myöhäistä monelle. Mä teen ihan törkeen optimaalisesti kaiken tällä hetkellä nestrekiertoa myöten, mä koitan terveys edellä tehdä kaiken niin hyvin kun tehdä voin, että pystyn tätä jatkamaan pitkään.

Mä katon täällä noiden nuorten kuureja ja ihmettelen, onko niiden muu tekeminen sitten sillä tasolla, koska jumalauta mä turpoisin niillä seteiilä.
Mutta palautumiseen se on yksi merkittävin tekijä. Siis jos puhutaan vain ja ainoastaan palautumisesta, ei mistään muusta, kuten kommentoija sanoi.
 
Back
Ylös Bottom