OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mistä sä tiedät mitä mä otan vastaan ja mitä en? Melkoinen olettamus, kun et tiedä kuka edes olen.
No et kyselis jos olisit samassa tilanteessa, siksi oletin. En usko että jos sä nyt vaikka eroot naisestasi, niin se on kovinkaan isoa asia muille, mun kohdalla se on netissä todellinen spektaakkeli.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kofeiiniton kahvi on vähän kuin kotikalja, itse ei oikein pysty.
Ootko maistanu? En ite ainakaan pysty sanoon et kummassa on kofeiinia jos 2 kuppia vierekkäin. En sit tiiä miten paljon eroja näissä, mut tää mitä ite juonu (costa rica relax) ainaki ihan ehtalle kahville maistuu... No, myönnän et ite suhtauduin ihan samalla tavalla ennenku maistoin😄
 
Ootko maistanu? En ite ainakaan pysty sanoon et kummassa on kofeiinia jos 2 kuppia vierekkäin. En sit tiiä miten paljon eroja näissä, mut tää mitä ite juonu (costa rica relax) ainaki ihan ehtalle kahville maistuu... No, myönnän et ite suhtauduin ihan samalla tavalla ennenku maistoin😄
Ainakin colassa se kofeiini tuo semmoisen oudon potkun siihen suutuntumaan.
 
Ootko maistanu? En ite ainakaan pysty sanoon et kummassa on kofeiinia jos 2 kuppia vierekkäin. En sit tiiä miten paljon eroja näissä, mut tää mitä ite juonu (costa rica relax) ainaki ihan ehtalle kahville maistuu... No, myönnän et ite suhtauduin ihan samalla tavalla ennenku maistoin😄
Eli juot kahvia maun vuoks. Mitään efektiä et tietenkään saa noilla aikaseks. Alkoholittomat juomat lähinnä ex-alkkiksille, ja masokisteille. Ei niiden mausta kukaan oikeesti pidä ;=).
 
Tankkauksen jälkeen aamulla rentona tässä.


IMG_2145.jpeg
 
Ootko maistanu? En ite ainakaan pysty sanoon et kummassa on kofeiinia jos 2 kuppia vierekkäin. En sit tiiä miten paljon eroja näissä, mut tää mitä ite juonu (costa rica relax) ainaki ihan ehtalle kahville maistuu... No, myönnän et ite suhtauduin ihan samalla tavalla ennenku maistoin😄

Miksi ihmeessä edes alunperin juot kahvia Jos et huomaa eroa onko siinä kofeiinia vai ei?

Juurikin sama asia kun juoda alkoholitonta olutta/viiniä, tai polttaa nikotiinitonta tupakkaa, tai "roinata" pistämällä itseensä pelkkää öljyä.
 
Kahvista vierottumiseen varmaan kofeiiniton on tehty.
Mulla on välillä närästystä,mistä lie työ stressistä ym johtuvaa niin muutaman viikon juon kofeiinitonta ehkä 80% päivän kahveista.Siitä se sit helpottaa närästyskin,tietty colatkin pois siksi aikaa.Maku on ihan ok mut ei siitä saa sitä tujausta mitä normisti.
 
Kyllä sille paikkansa on ja hyvä että on olemassa niille, jotka sitä katsoo tarvitsevansa. Mä en kato pahalla, että on light versioita, karsittuja herkkuja, feikkijätskejä jne. Hyvä vaan että on erilaista tavaraa.
 
Miksi ihmeessä edes alunperin juot kahvia Jos et huomaa eroa onko siinä kofeiinia vai ei?

Juurikin sama asia kun juoda alkoholitonta olutta/viiniä, tai polttaa nikotiinitonta tupakkaa, tai "roinata" pistämällä itseensä pelkkää öljyä.
Kirjoitin kyllä jo aikasemmin, että tykkään kahvin mausta. Ja tykkään juoda myös iltaisin usein kahvia. Juon siis kofeiinitonta vain myöhään iltapäivisin tai illalla, muutoin tavallista. Varmaan siinä on se tapariippuvuus myös vahvana, joten se sopii mulle jos haluun juoda vielä myöhään kahvia. Sehän on ihan samaa kahvia edelleen, mistä vain yksi ainesosa poistettu. Tykkäätkö itse juoda kahvia iltaisin siksi että piristyisit?
Ja jos tää maistuis ihan paskalta ni en todellakaan jois...
 
Back
Ylös Bottom