OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tiedän, ettei kuulu sun tyyliin bannata ketään, mutta voisko ton @Kesä-Börje heittää menemään täältä? Kyseisellä henkilöllä ei ole Pakkiksella mitään muuta funktiota, kun heittää räkänauruhymiöitä asiallisiin postauksiin. Jotenkin vaan yllättävän raivostuttava tapa 🙄

Tykki kondis on! 💪

Mulla kävi sama mielessä jo viime viikolla 😀
 
Huonosti, tosin nyt heti kun sai kaloreita, niin 2h päikkärit tosta vaan. Eli kyllä se dieetti ne unet vaan vie, ei mikään kofeiini tai muukaan.
Kyllä sillä ruualla on aika iso merkitys nukkumiseen. Ei varmaan kukaan saa kunnolla nukuttua nälkäsenä. Vähänkin jos saa viimesellä aterialla ennen nukkumaan menoo hiilaria ni auttaa. On varmaan hyvinkin yksilöllistä, mut mulla ainakin kofeiinin vähentäminen on auttanu. Toki kaikki piristeet vaikuttaa, mut itellä ainut piriste on kofeiini. Oon kuiteski jo 3 vuotiaasta asti juonu kahvia ja aikuisiällä aika hitosti ja oon aina olettanu ettei se mulla unettomuuteen oo vaikuttanu, mut sit vähän lueskelin asiasta ja päätin kuitenkin kokeilla et vaihdoin iltapäivä/iltakahvit kofeiinittomaan kahviin. Koska tykkään juoda kahvia sillon kun tekee mieli ja usein viimeset kahvit menee sinne jopa klo 19 illalla. Olin aika skeptinen siihen kofeiinittomaan et varmaan ihan oudon makusta tai jotenki laimeeta mut itseasiassa se maistuu paremmalle kun tavallinen kahvi. Kofeiini poistaa siitä sen kitkeryyden koska se on kahvissa varmaan se paskimman makuinen ainesosa ja ihan turha jos makua ajatellaan. Itse juon kuitenkin enimmäkseen maun takia kahvia. Aamuisin tietysti ihan normikahvia. Mut tosiaan. Itellä vaikutti kyllä uniin se. sais olla vaan enemmän valikoimaa niissä, koska esim cittrista en oo löytänyt kun yhtä laatua, mut onneks se on tosi hyvää. Ja jos ei tietäs et on kofeiinitonta ni kukaan ei pystyis sanomaan jos sais maistaa molempia et kumpi on kofeiinitonta.
 
Itellä vaikutti kyllä uniin se. sais olla vaan enemmän valikoimaa niissä, koska esim cittrista en oo löytänyt kun yhtä laatua, mut onneks se on tosi hyvää. Ja jos ei tietäs et on kofeiinitonta ni kukaan ei pystyis sanomaan jos sais maistaa molempia et kumpi on kofeiinitonta.
sieltä,pelkästän kofeiinittomia 66 laatua,sit on vielä pari muuta kahvin verkkokauppaa,mutta crema on ykkönen kaikinpuolin.
 
Tiedän, ettei kuulu sun tyyliin bannata ketään, mutta voisko ton @Kesä-Börje heittää menemään täältä? Kyseisellä henkilöllä ei ole Pakkiksella mitään muuta funktiota, kun heittää räkänauruhymiöitä asiallisiin postauksiin. Jotenkin vaan yllättävän raivostuttava tapa 🙄

Tykki kondis on! 💪
Teki tota varmaan 2 vuotta, mitä näitä lukenu. Vanha kunnon passiivis-aggressiviisuus. Ultraväkivalta>
 
Tossa vähän tuoretta kuvaa niille guruille jotka sanoo etten mä tiedä mitään tankkailuista. Huomenna video miten mä tankkasin ja miten mä lopetin hyvissä ajoin ettei mee yli, eikä kerää vettä ja miten mä sitten imasin ne ihon alla olevat nesteet lihaksiin.

katso liitettä 259832
Huhhu mikä kunto! Voidaan varmaan pikkuhiljaa antaa Mikellekin gurun arvonimi ja oikeus antaa dieetti/viimeistelyneuvoja.
 
Huhhu mikä kunto! Voidaan varmaan pikkuhiljaa antaa Mikellekin gurun arvonimi ja oikeus antaa dieetti/viimeistelyneuvoja.
No jos nyt vaan ihan painoarvoa mun sanomisille dieetistä ja nyt sitten siitä miten siellä sitten tankataan järkevästi.
 
Se ei ole mitään massiivia määriä mitä mun kokoinen varastoi glykogeeniä lihaksiin ja maksaan, veikkaisin jotain 500-800g lihaksiin ja alle 200g maksaan. Joten ei sinne kannata hirveesti yli 5000kcal hiilaripainotteista ruokaa puskee sisään. Siksi monen päivän armoton tankkaaminen vaan kerää sitä vettä sinne.
 
Kyllä sillä ruualla on aika iso merkitys nukkumiseen. Ei varmaan kukaan saa kunnolla nukuttua nälkäsenä. Vähänkin jos saa viimesellä aterialla ennen nukkumaan menoo hiilaria ni auttaa. On varmaan hyvinkin yksilöllistä, mut mulla ainakin kofeiinin vähentäminen on auttanu. Toki kaikki piristeet vaikuttaa, mut itellä ainut piriste on kofeiini. Oon kuiteski jo 3 vuotiaasta asti juonu kahvia ja aikuisiällä aika hitosti ja oon aina olettanu ettei se mulla unettomuuteen oo vaikuttanu, mut sit vähän lueskelin asiasta ja päätin kuitenkin kokeilla et vaihdoin iltapäivä/iltakahvit kofeiinittomaan kahviin.
Kofeiinin pitistävä vaikutus on yksi seikka, ja toinen on, että se aktivoi lisämunuaista, ja sitä kautta nostaa kortisolitasoja. Tällä voi olla merkittävä vaikutus leposykkeeseen ja yöuniin, etenkin kun dietillä kortisolitasot voi muutenkin olla kohoamaan päin.

Kofeiini myös kiinnittyy aivoissa adenosiinireseptoreihin, ja näin ollen vie paikan adesoniinilta, jotka luontaisesti aiheuttaisi väsymyksen riittävän valveillaolon jälkeen.

Kofeiinin myös häiritsee käpyrauhasta, jolloin melatoniin eritys vähenee. Melatoniin on taas tärkeää vuorkausirytmille, ja ennen kaikkea kehon voimakkain antioksidantti.

Nämä kaikki joko korostuu tai ei korostu, riippuen kuinka vastaanottavainen on kofeiinille. Siinä on suuri hajonta ihmisten kesken. Itse en huomaa kofeiinista yhtään mitään, mutta jotkut kokee että se ei sovi heille yhtään. Pyrin silti välttämään suurta määrää kofeiinia, sillä ei kaikki vaikutuksia huomaa ihan yksi yhteen, vaikka ne vaikuttaakin.

Tämä kaikki vain tiedoksi, ei tolen tarkoitus häiritä kenenkään kahvinautintoa.
 
Menny kyllä ihmeelliseksi touhu jos saa bannit foorumille siitä, että käytät Like -ominaisuutta. Pitäisikö se poistaa, että velliperseillä ei ole turvaton olo?
Kuka on saanut likestä bannia? Katoin borjen historian, aika omituisia turhia viestejä kyllä.
 
Sit meneekin asteen vaikeeksi tää loppu 4 viikkoa, saas nähdä.

850A3019.jpg
 
Back
Ylös Bottom