OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ja huomenna sitten tankkaan levottomasti kaikkea ja teen siitä videon, johon tulee sitten olkapäätreeni maanantaina aamulla karmeessa paineessa ja varmaan tosi nesteisenä.
olisko vippipuolelle 10000 kcal haaste samalla?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yksi kalakauppias pisti viestiä ja sanoi että ne Kiinassa ja Vietamissa joskus ruiskuttaa suolaliuosta kalaan että saa sen massan nousemaan ja katetta ylös, samoin pangasius fileestä Vietamista sanotaan näin.

This study confirms the presence of detrimental compounds in Vietnamese Pangasius hypophthalmus fillets. Hg and MDA were the main chemical hazardous compounds observed in more than 50% of the studied samples"
Natriumglutamaattia voinut myös olla oikein kunnolla. Voiskohan se vaikuttaa? Aasialaiset ravintolatkin marinoi lihoja siinä estoitta, saadakseen kunnolla maistuvaista safkoistaan. Sitä myötä tulee ainakin natriumia enemmän kuin pelkästä suolapitoisuudesta voisi päätellä ja ilmeisesti elimistössä oletetaan ja osin tiedetäänkin olevan reseptoreita jotka reagoi tohon maunlisääjään..
 
olisko vippipuolelle 10000 kcal haaste samalla?
En tee, muut tehkööt niitä.
Natriumglutamaattia voinut myös olla oikein kunnolla. Voiskohan se vaikuttaa? Aasialaiset ravintolatkin marinoi lihoja siinä estoitta, saadakseen kunnolla maistuvaista safkoistaan. Sitä myötä tulee ainakin natriumia enemmän kuin pelkästä suolapitoisuudesta voisi päätellä ja ilmeisesti elimistössä oletetaan ja osin tiedetäänkin olevan reseptoreita jotka reagoi tohon maunlisääjään..
En tiiä mitä oli, mutta täsmälleen kun vaihdoin kanan siihen kalaan, niin alkoi massiivinen nesteen kertyminen. Yön juoksin kusella onneksi.
 
Uskoisin että oon rasvanpolttomoodissa taas sitten viimeistään perjantaina, treenit varmaan kulkee komeesti alkuviikon. Heti maanantaina palaan takas kanaan, jota syön 200g annoksina noin 4-5 kertaa päivässä tomaatin ja ruusukaalin kanssa. Rasvat otan siitä oikeasta majoneesista mitä siitä nyt sitten tuleekaan. Haarukallinen kanan kanssa aina. Sitten sitä mahtavaa BBQ kastiketta, jossa vähän hiilaria, mutta tuskin nyt ketsuppia enempää. Puuro skipataan kokonaan perjantaihin saakka ja intrahiilaria otan vaan 20g, EAA 30g, koska kone on täynnä useamman päivän. Ma-ke treenaan 6 treeniä.

Ma
Olkapäät aamulla punnerrukset ja lateraaliset (video)
Kädet ja olkapäät lateraalisilla illalla

Ti
Jalat aamulla
Selkä illalla

Ke
Olkapäät aamulla punnerrukset ja lateraaliset
Rinta illalla

Sunnuntaina en proteiinia paljoa katsele, vaan vetelen vaan nopeeta hiilaria ja pullista tulee rasvaa tai jos teen pannarin kun en ole pariin vuoteen pannaria syönyt.
 
Uskoisin että oon rasvanpolttomoodissa taas sitten viimeistään perjantaina, treenit varmaan kulkee komeesti alkuviikon. Heti maanantaina palaan takas kanaan, jota syön 200g annoksina noin 4-5 kertaa päivässä tomaatin ja ruusukaalin kanssa. Rasvat otan siitä oikeasta majoneesista mitä siitä nyt sitten tuleekaan. Haarukallinen kanan kanssa aina. Sitten sitä mahtavaa BBQ kastiketta, jossa vähän hiilaria, mutta tuskin nyt ketsuppia enempää. Puuro skipataan kokonaan perjantaihin saakka ja intrahiilaria otan vaan 20g, EAA 30g, koska kone on täynnä useamman päivän. Ma-ke treenaan 6 treeniä.

Ma
Olkapäät aamulla punnerrukset ja lateraaliset (video)
Kädet ja olkapäät lateraalisilla illalla

Ti
Jalat aamulla
Selkä illalla

Ke
Olkapäät aamulla punnerrukset ja lateraaliset
Rinta illalla

Sunnuntaina en proteiinia paljoa katsele, vaan vetelen vaan nopeeta hiilaria ja pullista tulee rasvaa tai jos teen pannarin kun en ole pariin vuoteen pannaria syönyt.

Ketsupissa näyttäs olevan 23g siis normi ja tossa bbq 37/100 mut tota ei tarvi laittaa paljoa kun on kumminkin aika vahva maku niin ei siitä paljoa tule
 
Ketsupissa näyttäs olevan 23g siis normi ja tossa bbq 37/100 mut tota ei tarvi laittaa paljoa kun on kumminkin aika vahva maku niin ei siitä paljoa tule
Joo, päivän aikana varmaan joku vajaa 100g menee kun 4-5 ateriaa ottaa.

Oon kyllä kasvattanut tässä samalla lihasmassaa, koska muutama kilo alle lähtöpainon on aivan helvetisti kireempi. Ihan kiva huomata, kunnon pumpissa salilla näyttää jo ihan rajulta. Saatan olla huomenna 98kg videolla enkä tosiaankaan läskissä kunnossa, vaan törkeissä paineissa.
 
Joo, päivän aikana varmaan joku vajaa 100g menee kun 4-5 ateriaa ottaa.

Oon kyllä kasvattanut tässä samalla lihasmassaa, koska muutama kilo alle lähtöpainon on aivan helvetisti kireempi. Ihan kiva huomata, kunnon pumpissa salilla näyttää jo ihan rajulta. Saatan olla huomenna 98kg videolla enkä tosiaankaan läskissä kunnossa, vaan törkeissä paineissa.

Joo kyllä sitä sitte sen verran jos 5
 
Aamulla ennen tankkausta, siis oon tasan 2-3 kiloa alle sen dieetin lähdön ja aivan levottomasti kovemmassa kunnossa, että tää dieetti on toiminut äärimmäisen hyvin tähän saakka.

Screenshot 2023-10-22 at 11.01.46.jpg
 
On muuten sitten tasan tarkkaan ekat 10 minuuttia kivaa kun saa syödä mitä haluaa, sitten tekee jo mieli palata takaisin tiukkaan, olot on meinaan melko tukalat kun lämpöö pukkaa ja muutenkin kaamee olo.
Mennyt ohi, mutta millainen tankkaus tarkoitus tehdä ja kuinka pitkään? Vapaa syönti vai joku hiilaritavoite per päivä?
 
Tossa vähän tuoretta kuvaa niille guruille jotka sanoo etten mä tiedä mitään tankkailuista. Huomenna video miten mä tankkasin ja miten mä lopetin hyvissä ajoin ettei mee yli, eikä kerää vettä ja miten mä sitten imasin ne ihon alla olevat nesteet lihaksiin.

Screenshot 2023-10-22 at 17.30.40.jpg
 
Back
Ylös Bottom