OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Seuraavaksi joku vaatii levytankohauiskääntöön varmistajat.
Oon varmistanu hauiskääntömaksimisuorituksen kerran! En tarkalleen muista mitä tein, mut kyseinen legenda repi eeppisiä cheattikääntöjä selkä 45 astetta takana notkolla ja tyyliin hyppäs ylöspäin samalla. Mun piti vetää sille vyö jotenki sikakireelle, kun ei ite saanut. Ohjeistikohan vielä jotenki tukemaan tossa. Ei voi muistaa, mut jtn hämmentävää siihen liitty lol. Oisinko mä jotenki vielä pitäny, vetänyt siitä vyöstä tasapainottaen suorituksen ajan tjs. Oon niin kohtelias, et teen mitä pyydetään 🤓.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin no... jos kyseistä liikettä tekisin, ni ehkä kokisin tankoversion erikoisena ratkasuna tehä muuta ku seisten. Vähän kiusallisen olonen variaatio alunperinki. Kässärit tuntuu loogisemmalta tohon syystä X. Mutta perustelitte nyt kuitenkin Jaken kanssa sen verran hyvin, että saavutimme tässä jtn harvinaista: muutin mieleni! Se on jo aikamoista. Tosin jos kykenisin tollaseen pystärisarjaan, ni sen kanssa nouseminen penkiltä ei pitäis tuottaa ongelmia. Ellei olkapäät spontaanisti räjähdä 🪦.
Joillakin on(olkapäiden) liikkuvuuden kanssa ongelmia, jolloin pystypunnerrus edestä tangolla voi olla vaikea. Mulla ei ole, mutta oon kuullut mainittavan. Tällöin se pieni takanoja ja ns. pään saaminen pois edestä helpottaa, ja vähentää myös olkapään kiertoa.

Itsekin kyllä tykkään tehdä tuon seisten. Itse käsipainojen puljaus verrattavilla kuormilla on menossa himpun epämukavaan suuntaan tuossa kohti, ei vielä sinänsä millään limitillä. 40kg-42,5kg hanttelit olisivat varmaan vastaavassa sarjassa käsipainot.

Olen itse ollut varmistamassa kun salituttava teki istuen sarjaa niskan takaa juuri kyseisellä 90 kilolla, vapaalla tangolla. Sarja loppui kaverin lakoniseen toteamukseen että 'kyllä tässä satasta saa taas hetken hakea' :LOL:
 
Ja hyvin tärkeää siinä olisi se, että keskity lähtemään rinnalta kontrollilla sen puolikkaan toiston ajan, ettei se ole sellainen pompautus puoliväliin ja pudotus alas, vaan kontrollilla, niin saat TUT:n aika maksimaalisesti hyödynnettyä joka toistolla.
Jep. Koskaan en oo mitään rinnalta pomputtelua harrastanu. Onneks jo aika varhain treeniuran alussa tajus että siitä nyt ei voi olla mitään hyötyä ainakaan. Mulle se "ronskimpi" tekniikka tarkottaa sitä, etten turhan paljoa jarruttele negatiivista vaihetta kun korkeintaan ekassa toistossa ja loput koitan paukuttaa vaan hyvällä rytmillä miettimättä yhtään joka toiston kohalla että meneeköhän tää nyt varmasti rinnalla. Järkikin sanoo, että tietysti menee jos mikään muu ei muutu tuntumalla tekemiseen ku toistonopeus. Koitin vaan saada tietyn toistomäärän tietyllä painolla minkä olin aina etukäteen asettanu tavotteeks ja se kyllä tuottikin tulosta. Tein vaan sen virheen, että hinkkasin ihan liikaa sarjoja liian kauan, niin alko etuolkapäät reistata vuoron perään eikä silti malttanu ottaa iisimmin ennenku oli pakko, koska toimi mulla hyvin. Nuo tottakai tehtävä kontrollilla, sehän niissä on se juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Kiinnostava vempele tuo sidewinder, tekisi mieli tilata, jos jostain löytyy. Oliko niin, että Mikelläkin on käytössä tuo revolution-malli? Taitaa siinäkin vastukset riittää aika pitkälle.
 
Kiinnostava vempele tuo sidewinder, tekisi mieli tilata, jos jostain löytyy. Oliko niin, että Mikelläkin on käytössä tuo revolution-malli? Taitaa siinäkin vastukset riittää aika pitkälle.
Joo se on kevyempi ja raskaimmillaan tosi kiree, riittää hyvin bodaukseen.
 
Lähti itselläki sidewinderi tilauksee ja vois forkkuja vähän priorisoida. Jos pitäis vain yksi forkkuliike siihen kaveriksi valita niin minkä Mike siihen ottais mukaan? Brachioradialis saa vähän osumaa kun hauiksia tulee tehtyä hammeri otteel.
 
Lähti itselläki sidewinderi tilauksee ja vois forkkuja vähän priorisoida. Jos pitäis vain yksi forkkuliike siihen kaveriksi valita niin minkä Mike siihen ottais mukaan? Brachioradialis saa vähän osumaa kun hauiksia tulee tehtyä hammeri otteel.
Alataljassa suoralla pyörivällä kahvalla kahdella kädellä supistuksia. Ja keskity forkuissa maksimisupistukseen, eli vasta viimeiset sarjat pumppaavaa, muuten puristavaa liikettä.
 
92kg.

F15961A7-69BD-45FC-B110-2E245F42D881.jpeg
 
Mitäs tapahtui kun paino pomppas noin paljon ylöspäin?
Söin 2 vuorokautta pangasius filettä ja keräs kamalat nesteet, 95kg kävi ja nyt putoo alas. Jotain Vietnamin paskakalaa, en syö enää ikinä. Kerkesin 3kg sitä syömään.
 
Söin 2 vuorokautta pangasius filettä ja keräs kamalat nesteet, 95kg kävi ja nyt putoo alas. Jotain Vietnamin paskakalaa, en syö enää ikinä. Kerkesin 3kg sitä syömään.
Voisko tosiaan johtua tuosta kalasta? Tai mitä veikkaat että siinä on ollut jos noin paljon nostanut painoa?
 
Voisko tosiaan johtua tuosta kalasta? Tai mitä veikkaat että siinä on ollut jos noin paljon nostanut painoa?
Yksi kalakauppias pisti viestiä ja sanoi että ne Kiinassa ja Vietamissa joskus ruiskuttaa suolaliuosta kalaan että saa sen massan nousemaan ja katetta ylös, samoin pangasius fileestä Vietamista sanotaan näin.

This study confirms the presence of detrimental compounds in Vietnamese Pangasius hypophthalmus fillets. Hg and MDA were the main chemical hazardous compounds observed in more than 50% of the studied samples"
 
Back
Ylös Bottom