OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kattokaa miten rajusti joku oireilee. Toi on niin ilmiselvä kaappihomo, eikä siinä mitään väärää ole olla homo, mutta ei voi enää selkeempi olla että on omasta seksuaalisuudestaan epävarma

mike mike mike​

Onko tämä oikeasti ruvennut homoksi vai mikä vittu tätä jauhopäätä vaivaa? Kuinka moni kehonrakentaja suomessa postaa tauotta yhtä gaymäistä matskua joka vitun tuutista! Tuommosia hinttiposeja ja taustalla pride värit, MITÄ VITTUA NYT!! Kaikki tykkäykset ja kommentit on homoukoilta ja mike tykkää kaikista takasin. Tulis nyt saagana kaapista ulos ni vois se kiukku helpottaa ja siinähän se ois syy siihen ikuiseen änkyröintiin kun taistelee omaa homoutta vastaan, siksi ei varmaan ole koskaan lukuisat parisuhteet naisen kanssa onnistuneetkaan!
 
Mistä tiedät, että läskit ja yksinelävät reppanat on vetäneet herneen nenään tämän dieetin vuoksi? Tai parempi kysymys - miksi?
No lisääntyi massiivisesti tuo vihaseuraaminen tän dieetin johdosta, vaikka olen toiminut ihan samalla tapaa muuten.
 
Ei oo mitään arpee.

katso liitettä 259757

Jotkut muuten luulee ihan oikeasti että mä olen homo, oikeesti tää mun dieetti on triggeröinyt kaappihomoja tosi pahasti, semmoista homokammoa kirjoitellaan netissä tällä hetkellä mun osalta. Ihan vitun erikoinen efekti ihan vaan dieetistä.

Ei mulla tullut mieleenkään, että mä saattaisin tällä suututtaa kaapissa olevia homoja, ei siis mitenkään. Sen arvasin että läskit yksin elävät reppanat saattaa vetää herneet ja vetivätkin, mutta että kaappihomot sais hirveet kilarit, se ei mieleen tullut.

Yleensähän kaappihomot kieltää oman seksuaalisuutensa vahvalla aggressivisella suhtautumisella homoihin, ne inhoo itseensä sisältä ennenkuin tulevat kaapista ulos. Sääliksi käy vähän että mulla on tämmöinen vaikutus ihmisiin.

Ymmärrän nyt paremmin miksi musta kirjoitellaan tällä hetkellä niin paljon pahaa. Ne voivat tosi huonosti. Surulista kyllä joidenkin elämä.
Surullistahan se lähinnä on, että joidenkin elämä on niin kurjaa, että tarvitsee yhtenään muihin purkaa. Itsekin tähän analyysiin päätynyt, että paha olo johtaa sen purkamiseen jotenkin ja monella se on kypsymätön tapa sitten laittaa sitä eteenpäin käymällä joidenkin hahmojen kimppuun somessa. Tiedä sitten helpottaako olo sillä. Voihan se olla että sillä terapeuttista vaikutusta kun käytetään jotain omaan elämään liittymättömiä julkkiksia kuten sinä ja tai jotain kärkipoliittikkoja yms sylkykuppina. Pääsee pahimmat patoumat purkamaan ja on sitten läheisille mukavampi ja rentoutuneempi. Tai sitten se toiminta vaan voimistaa tapaa purkaa kaikki muihin ihmisiin. Mietin myös missä nämä ihmiset olleet ennen nykyisen somen aikaa. Ovatko he niitä jotka lätkäkatsomossa huutaneet törkeyksiä tuomareille ja vastustajajoukkueen pelaajille. Vai ovatko vaan kaveriporukassa marmattaneet jossain lähikuppilassaan.
 
saatana edustaa elämää ja nautintoa.

gorgoroth-satan.gif
 
No lisääntyi massiivisesti tuo vihaseuraaminen tän dieetin johdosta, vaikka olen toiminut ihan samalla tapaa muuten.
Nojoo. Sulla kuitenkin oli eron jälkeen hyvä boogie menossa, kun dieetin aloitit ja olit aivan erilainen mitä vanha Mike, joka omisti hyvin kärkkäät mielipiteet.

Nyt kuitenkin taas vähän alkanut kurkkimaan se kärkäs Maikki, mutta en kyllä ihmettele jos ihan sama mitä tekee niin siitä löydetään jotain mistä kirjoittaa paskaa :D
 
Nojoo. Sulla kuitenkin oli eron jälkeen hyvä boogie menossa, kun dieetin aloitit ja olit aivan erilainen mitä vanha Mike, joka omisti hyvin kärkkäät mielipiteet.

Nyt kuitenkin taas vähän alkanut kurkkimaan se kärkäs Maikki, mutta en kyllä ihmettele jos ihan sama mitä tekee niin siitä löydetään jotain mistä kirjoittaa paskaa :D
Noi Hollen tapaiset mielenvikaiset varmaan ton kaiken shown tekee pienellä porukalla. Ei niillä muutakaan elämässä ole.

Se on niin sairasta, striimissä eilen joku sanoi että varo ettei postiluukusta tuu lihapullia joissa nuppineuloja. Ja mun koirilla ei ole osaa eikä arpaa tähän vihaamiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Noi Hollen tapaiset mielenvikaiset varmaan ton kaiken shown tekee pienellä porukalla. Ei niillä muutakaan elämässä ole.

Se on niin sairasta, striimissä eilen joku sanoi että varo ettei postiluukusta tuu lihapullia joissa nuppineuloja. Ja mun koirilla ei ole osaa eikä arpaa tähän vihaamiseen.
No huhhuh melkosen epätoivosta ja sairasta käytöstä jos aletaan ees pelleilemään tuommoisilla asioilla. Varmaan vaan nakannut tuon, mutta ei normaali edes vitsillä nakkais tuommosta.
 
No huhhuh melkosen epätoivosta ja sairasta käytöstä jos aletaan ees pelleilemään tuommoisilla asioilla. Varmaan vaan nakannut tuon, mutta ei normaali edes vitsillä nakkais tuommosta.
Kyllä se jotain mielentilasta kertoo, että edes ajattelee tommoista saati sen sitten julkisesti kirjoittaa. Noi striimit on ihan levottomia, joutuu laittaan siellä members only chatin päälle kun aivan lastentarhan tasoista juttua ja ne pilaa chatin floodaamaalla. Ei tätä joka paikasta tulevaa paskaa enää voi selittää että se olis pelkästään mun historiassa sanomien juttujen takia, kyllä toi massiivinen vihan lisääntyminen alkoi erosta ja sitten dieetistä.
 
Kyllä se jotain mielentilasta kertoo, että edes ajattelee tommoista saati sen sitten julkisesti kirjoittaa. Noi striimit on ihan levottomia, joutuu laittaan siellä members only chatin päälle kun aivan lastentarhan tasoista juttua ja ne pilaa chatin floodaamaalla. Ei tätä joka paikasta tulevaa paskaa enää voi selittää että se olis pelkästään mun historiassa sanomien juttujen takia, kyllä toi massiivinen vihan lisääntyminen alkoi erosta ja sitten dieetistä.
Mitenhän ylilaudan muuttuminen maksulliseksi vaikuttanut? Kun ei pääse sinne purkamaan, niin se kaikki sinne kirjoitettu vaan siirtyy muihin kanaviin. Vai ovatko kuitenkin niin riippuvaisia siitä laudasta, että kaikki ovat vain maksaneet sinne jäsenyyden
 
Itse kyllä pitäisin näissä kuvissa alushousut jalassa, vaikka kuvakulma olisikin sellainen, ettei mitään näy. Jodelissakin kun naiset postaa kuvia perseistään, niin bannit välttää minimalistisilla alushousuilla, mitkä piiloutuu pakaroiden väliin.
 
Itse kyllä pitäisin näissä kuvissa alushousut jalassa, vaikka kuvakulma olisikin sellainen, ettei mitään näy. Jodelissakin kun naiset postaa kuvia perseistään, niin bannit välttää minimalistisilla alushousuilla, mitkä piiloutuu pakaroiden väliin.
Itse pitäisin siinä vaiheessa jos pyllistäisi kameralle...
 
Mitenhän ylilaudan muuttuminen maksulliseksi vaikuttanut? Kun ei pääse sinne purkamaan, niin se kaikki sinne kirjoitettu vaan siirtyy muihin kanaviin. Vai ovatko kuitenkin niin riippuvaisia siitä laudasta, että kaikki ovat vain maksaneet sinne jäsenyyden
Sen verran vaikuttanut, että vain lisääntyi mun lankojen tekeminen. 40 lankaa musta näkyy ja loput piilotettu, elikä ne vaan tekee uusia lankoja, joten aina on alue täynnä meikää. Ei vaikuttanut siis mitään eikä tule vaikuttamaan, noi on mielenvikaisia ihmisiä, ne vaikka maksaa tosta.
 
Itse kyllä pitäisin näissä kuvissa alushousut jalassa, vaikka kuvakulma olisikin sellainen, ettei mitään näy. Jodelissakin kun naiset postaa kuvia perseistään, niin bannit välttää minimalistisilla alushousuilla, mitkä piiloutuu pakaroiden väliin.
Eli Mike voi saada bannit Pakkotoistolta kun perse näkyy?

Ois eeppistä 🤣
 
Lihasmuisti on mielenkiintoinen juttu, rintalihakset kasvaa aivan tolkutonta vauhtia nyt kun niitä pääsee treenaan. Ei voi ymmärtää miten nopeeta ne nappaa massaa.


katso liitettä 259753
Voi Jeesus😮 Rintahan sulla ilmeisesti ollu aina ihan vitun kova ja erittäin hyvin treeniin vastaava, mut on se perkele ihan älytöntä et miten joillakin ne hyvät lihasryhmät ottaa treeniä vastaan olkoon lihasmuistia tai ei, mut silti ihan uskomatonta kyl... Itellä ei rinta kasva millään vaikka aina saan sen kuitenkin domsseille ja kaikkee koittanu.. Parhaassa kunnossa se oli kun pysty punnertaa vähän rohkeeemmin isommilla kuormilla, että kyl siinäkin oot ollu oikeessa et kyl ne raskaat punnerrukset vaan on se avain rinnan kasvuun. Mulla jopa toimi parhaiten vähän ronskimmalla tekniikalla, koska sain siten sarjapainoja hilattua ylös, kun taas puhtaammalla tekniikalla junnas vaan paikallaan. Heti tuli kasvua edes vähän kun muutti tyyliä vaan ronskimpaan suuntaan että sai liikuteltuu isompia painoja. Tuntumatreenillä vaan alko pienentyy.. Siinä vaan on se huono puoli et nykyään ei sit enää olkapäät kestä sitä ronskimpaa tyyliä. Nyt punnertelen siistillä tekniikalla koska pakko, mut mitään ei tapahdu😑 Tätä se on ku on geneettisesti paska lihasryhmä...
 
Back
Ylös Bottom