OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En olekaan sanonut, toi on kovin tavallista että mua vastaan isketään valheilla kun ei muuta argumenttia ole.

Kisaamaan en ole menossa kun rinta on poikki enkä pidä ollenkaan sen estetiikasta. Joten mun kohtalo tulee monen silmissä olemaan se, etten juurikaan tiedä tästä mitään.

Mutta treenistä tiedän, siinä ei tartte kilpailla onneksi.

Elikä koitan pysyä pois noista keskusteluista koska en ole kisannut, tämä ei toki päde muihin, vain minuun.

Näille muutamalle sanoisin vaan omaan tyyliini, vetäkää perässä jos pystytte.
Kukaan tuskin siellä masterseissa edes huomaisi sun "poikki mennyttä" rintaa. Ja kun selkeästi sun pääkin kestää dieetin ja olet sen kovimman vaivan jo tehnyt eli dieetannut kireeksi ni miksi ei? Ymmärrän jos ei sen sortin esiintyminen kiinnosta mitä lavalla keikistely vaatii, mutta onko se sitten livenä niin eri asia kuin kuvissa? Melko varma pytty olis sulle tarjolla ilman älytöntä terveydellistä riskiä, jos puheesi nykykunnon saavuttamisesta ilman troppeja pitää paikkansa
 
Nähtävästi se akan lähtö ottikin aika koville, mamun matkaan vielä lähti.

Marmattajalle hoitopaikka niuvanniemestä.

Niin ja se on luojan lykky ettei sun kaltanen ali-ihminen pääse roskageenejään levittämään tälle pallolle. Hyvän mielen päivä tulee olemaan se kun tuhkamunamarmattaja kuolee yksin kampin luukkuunsa.
Nyt on pakko tulla ottamaan kantaa, vaikka en yleensä näihin puutu.
Vittu sä oot vitun sairas ihminen. Toivottavasti länkytät samalla tavalla tota paskaa tuolla kylillä ja saat ihan vitusti turpaan. Vitun säälittävä ääliö.
 
Nyt on pakko tulla ottamaan kantaa, vaikka en yleensä näihin puutu.
Vittu sä oot vitun sairas ihminen. Toivottavasti länkytät samalla tavalla tota paskaa tuolla kylillä ja saat ihan vitusti turpaan. Vitun säälittävä ääliö.
Ja mieti millä syyllä se kirjoittaa noin? Syy haukkua pystyyn on yleensä niin minimaalinen, että mitäs jos mä vaikka oikeesti tekisin jotain pahaa jollekin, niin miten mut sit telotettais?
 
Nyt on pakko tulla ottamaan kantaa, vaikka en yleensä näihin puutu.
Vittu sä oot vitun sairas ihminen. Toivottavasti länkytät samalla tavalla tota paskaa tuolla kylillä ja saat ihan vitusti turpaan. Vitun säälittävä ääliö.
No ei tietenkään länkytä. Tän takii mä halveksin tällasten foorumien yms. netin huutelijoita suunnattomasti. Ootko oikeesti tuolla oikeessa elämässä IKINÄ kuullu, ku ton tasosia sananvaihtoja käydään? En mä ainakaan ole. En tiiä miten homma menee, jos pyörii nistisaastojen, kriminaalien yms. pökäleiden seurassa aktiivisesti, mut ei ihmiset vaan puhu noin tuntemattomille ihmisille normaalisti. Niillä ei ole munaa, eikä tollanen oo mitenkään perusteltua, tai ollenkaan normaalia käytöstä. Tekstiformaatti+anonymiteetti on ihan liian turvallista. Mä oikeesti olisin täysin messissä siinä, että vaatii oman naaman tjs. identiteetin. Vois torakat vähän hiljentyä 🤔 .
 
Mä jaksan ihmetellä mistä noin syvä puhdas viha ja inho mua kohtaan tulee, koska siihen ei enää käy selitykseksi että mä olen vahva sanoissani, en ikinä tollaista kenestäkään sanoisi, saatan vastata tommoiseen mutta en noin vahvasti. Viha mua kohtaan oikeutetaan nykyään jo aivan naurettavilla asioilla kuten Diablo4 pelaaminen.
 
Mullettia tuunattu vähän pidemmälle.
850A2898.JPG
 
No ei tietenkään länkytä. Tän takii mä halveksin tällasten foorumien yms. netin huutelijoita suunnattomasti. Ootko oikeesti tuolla oikeessa elämässä IKINÄ kuullu, ku ton tasosia sananvaihtoja käydään? En mä ainakaan ole. En tiiä miten homma menee, jos pyörii nistisaastojen, kriminaalien yms. pökäleiden seurassa aktiivisesti, mut ei ihmiset vaan puhu noin tuntemattomille ihmisille normaalisti. Niillä ei ole munaa, eikä tollanen oo mitenkään perusteltua, tai ollenkaan normaalia käytöstä. Tekstiformaatti+anonymiteetti on ihan liian turvallista. Mä oikeesti olisin täysin messissä siinä, että vaatii oman naaman tjs. identiteetin. Vois torakat vähän hiljentyä 🤔 .

Onhan nykyään Facebookissakin aikamoista paskaa ja ihan omalla naamalla ja nimellä monet
 
Onhan nykyään Facebookissakin aikamoista paskaa ja ihan omalla naamalla ja nimellä monet
Joo Facebookissa kuuluis olla oma profiilikuva ja silleen, mut yhtikäs mikään ei pakota niin tekeen. Enkä mä sitä tarkota, että johki mikropenisten tukifoorumille olis pakko laittaa oma naama ja kyrvän kuva prooffina. Joissain tapauksissa netin anonymiteetti on ihan cool, ja yhtä monissa ei. Mä käyttäydyn ihan yhtä vittumaisesti/kiltisti olin netissä tai ei, enkä oo ikinä ymmärtäny miks tää mesta pitäis jotenki erotella muusta maailmasta. Vai onko se oikeesti koko jutun juju monille? Ainoo mikä mut saa oleen nätimmin välillä on bannien, tjs. rangaistuksen uhka 😆. Räkästä kyl, et tarvii tällasia ees miettiä, koska en normaalisti tue sensurointia yms. missään muodossa.


View: https://www.instagram.com/p/Cx8JSWOrXHN/?img_index=1
Nää koirat on nettihuutelun symboli.
 
Viimeksi muokattu:
Facessa homot pommittaa ihan saatanasti. Sit ne on tosi epäkohteliaita, kun sanot että oot hetero, niin ne vaan "heterot on mun heikkous". Mesessä laittavat kaameet määrät ruusuja ja muuta paskaa ja saa pahasti sanoa parin viikon jälkeen ennenkuin ne tajuaa.
 
Facessa homot pommittaa ihan saatanasti. Sit ne on tosi epäkohteliaita, kun sanot että oot hetero, niin ne vaan "heterot on mun heikkous". Mesessä laittavat kaameet määrät ruusuja ja muuta paskaa ja saa pahasti sanoa parin viikon jälkeen ennenkuin ne tajuaa.
Ite oon ig:sä joutunu muutaman estämään kun ei oo pyynnöistä huolimatta viestien ja panokuvien/videoiden lähettely muuten loppunut.

No myö miehet päästään kuitenkin aika helpolla tuon asian suhteen, joillekin naisille noita viestejä, kuvia ja muuta vastaavaa tulee vielä vitusti enemmän.
 
Ite oon ig:sä joutunu muutaman estämään kun ei oo pyynnöistä huolimatta viestien ja panokuvien/videoiden lähettely muuten loppunut.

No myö miehet päästään kuitenkin aika helpolla tuon asian suhteen, joillekin naisille noita viestejä, kuvia ja muuta vastaavaa tulee vielä vitusti enemmän.
Jotenkin ymmärtää naisia paremmin kun noi homot pommittaa.
 
Ei oo mitään arpee.

Screenshot 2023-10-19 at 12.10.37.jpg


Jotkut muuten luulee ihan oikeasti että mä olen homo, oikeesti tää mun dieetti on triggeröinyt kaappihomoja tosi pahasti, semmoista homokammoa kirjoitellaan netissä tällä hetkellä mun osalta. Ihan vitun erikoinen efekti ihan vaan dieetistä.

Ei mulla tullut mieleenkään, että mä saattaisin tällä suututtaa kaapissa olevia homoja, ei siis mitenkään. Sen arvasin että läskit yksin elävät reppanat saattaa vetää herneet ja vetivätkin, mutta että kaappihomot sais hirveet kilarit, se ei mieleen tullut.

Yleensähän kaappihomot kieltää oman seksuaalisuutensa vahvalla aggressivisella suhtautumisella homoihin, ne inhoo itseensä sisältä ennenkuin tulevat kaapista ulos. Sääliksi käy vähän että mulla on tämmöinen vaikutus ihmisiin.

Ymmärrän nyt paremmin miksi musta kirjoitellaan tällä hetkellä niin paljon pahaa. Ne voivat tosi huonosti. Surulista kyllä joidenkin elämä.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom