OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ostin nyt varastoon Miken inspiroimana pöntön tota animal cutsia odottamaan kiristelykautta. Vedätkö ekan satsin aina tyhjään mahaan vai aamiainen alle?
Ja varaudu sitten ekasta päivästä lähtien ramppaan vessassa, hämmästyttävä tuote nesteitä kierrättämään ja tuut näkeen illallakin suhteellisen sharpin kunnon juuri ton takia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tää nyt on viittaus siihen kisadieettiviimeistely draamaan, niin ethän sä ole kisoihin menossa ja viimeistelemässä niihin kuntoasi? Hiukan eri asia, kuin kireäksi diettaaminen. Tuskin kukaan sitä epäilee, ettetkö sitä osais. Kuvat puhuvat puolestaan. Kisadieetti ja viimeisteily kuitenkin ihan eri asia.
Monta kisakuntoa on myös pilattu melkoisilla kikkailuilla. Salilla ollaan päivä pari aiemmin perse raiteilla viimeistelemässä, sitten alkavat kikkailut. Ja seuraavaksi pehmeänä lavalla.
 
Eli oot miinus kaloreilla ja rasvaa lähtee mutta paino ei tipu? Tuleeko siis lihasta tilalle?
Saattaa tulla kun nyt pääsen taas treenaan selkää kovemmin ja reisiä, samoin rintaa. Niin sieltä kertyy yllättäen painoa kyllä. Oli 3 viikon melkein kokonainen tauko jalkatreeneistä.
 
Monta kisakuntoa on myös pilattu melkoisilla kikkailuilla. Salilla ollaan päivä pari aiemmin perse raiteilla viimeistelemässä, sitten alkavat kikkailut. Ja seuraavaksi pehmeänä lavalla.
Se on just kun ylitankataan eikä luoteta, että se kireys on absoluuttisesti ensimmäinen kriteeri.
 
Ei ole sen kummempi, olen tankannut jo ja testannut. No hätä, ei ole vaikeeta. En vain ylitankkaa, senkin testasin. 600g hiilaria on aivan passeli. Mutta kun vedän sen dieetin lopuksi, niin haluan kuulla seuraavat selitykset. Kyllä aina löytyy joku dumaamaan. Kisaviimeistelyissä just tehdään se virhe, että tankataan yli, ette tuu näkeen mua ylitankattuna sikana, vaan semisti tyhjempänä ja sharppina, sillai lavalla pitää olla, niin ne mestarit siellä on. Muut on pehmeenä, Allulla ei esim erottunut alakerrasta yhtään mitään takaa, se tankkaus meni yli.

Mut se on toki mitä arvostaa, mä arvostan aina kireyttä kisaajissa ekana. Ja kireydellä on pätkitty isoja pehmeitä vuodesta toiseen.

Mut joo, mitäs minä koskaan näistä tietäisin, niinhän se menee. Mut dieettaa mä osaan, se lienee aika selvää jo.
Sori, mutta niin kauan kun siellä lavalla ei itse tai edes joku valmennettava seiso, niin on pelkkää puhetta. En sano, että olisit väärässä tai mitään, mutta silti, helppo se on aina puhua, kun ei itse ole menossa konkreettisesti sitä sinne lavalle näyttämään miten ollaan kunnossa. Tämä on vain fakta. Vähän sama asia, kun joku on vaikka nyrkkeilysparreissa aina se salin paras jätkä ja puheetkin sen mukaisia, mutta itse ottelussa sitten alisuorittaa ja pahasti tai ei edes ottele koskaan. Silloin paha laittaa mitään painoarvoa tekemisiin ja sanomisiin mitä tulee itse kilpailemiseen. Dieettaa normiolosuhteisssa sä kyllä osaat. Se on selvää.
 
Lienee myös syytä muistuttaa, että ei ole ehkä ihan reilua verrata itse salilla tai omassa olohuoneessaan ottamiaan kuvia toisen kisakuntoon. Jos kunto ja osaaminen on niin kovaa laatua mitä puheet antaa ymmärtää niin eikun vain hakemaan ne pytyt seuraavissa SM-kisoissa kotia, ennen sitä en näe mitenkään järkevänä oman kunnon vertailua muihin bodareihin. Olet myös monesti ottanut nokkiisi kun sun tietotaitoa arvostellaan mutta esim. nyt Allun kunnon arvostelu sun toimesta on ihan Ok?
 
Mistä tää ajatus on tullut?
Osa on ollut asioista eri mieltä niin eihän se tarkoita että sinä tai he on väärässä. Maailmassa nyt on erilaisia mielipiteitä, mikä siinä on vaikea sisäistää?
Kyllä ne eri mieltä olevat vaan lähes aina on lopulta menny henkilökohtaisuuksiin ja alkanu marmattamaan aina samaa ja haukkumaan lopulta Mikeä. Ihan sivustaseuranneena voin tämän allekirjottaa. Mike on yleensä perustellu ihan hyvin mitä on sanonu mut nää muut vaan jankkaa ja jankkaa sitä samaa kunnes niillä menee herne nessuun ja sit alkaa haukkuminen. Koskaan en muista et Mike ois ensin alottanu haukkumaan ketään. Mutku nää neidit ei kestä sitä että joku kokeneempi on eri mieltä asioista, mitä nää neidit on uskotellu itselleen vuosia ja mitään tulosta ei ole tullut ja vuodet vedetään vessanpöntöstä alas. Niillä vaan yksinkertaisesti ei pää kestä totuutta. Mä jopa uskon, että asia on niin, että ne lopulta tajuaa sen itekin ja purkaa sit pahaa oloa Mikeen, kuka kertoi totuuden. Mullakin on pitkä kokemus, enkä mä turhaan alkas puolustella Mikeä, mutkun Mun mielestä Mike on puhunu täyttä asiaa ja useimmiten olen ihan samaa mieltä itekin asioista. Tekeekö se Mikestä paskan jätkän jos se sanoo asiat liian suoraan teille?
 
Kyllä ne eri mieltä olevat vaan lähes aina on lopulta menny henkilökohtaisuuksiin ja alkanu marmattamaan aina samaa ja haukkumaan lopulta Mikeä. Ihan sivustaseuranneena voin tämän allekirjottaa. Mike on yleensä perustellu ihan hyvin mitä on sanonu mut nää muut vaan jankkaa ja jankkaa sitä samaa kunnes niillä menee herne nessuun ja sit alkaa haukkuminen. Koskaan en muista et Mike ois ensin alottanu haukkumaan ketään. Mutku nää neidit ei kestä sitä että joku kokeneempi on eri mieltä asioista, mitä nää neidit on uskotellu itselleen vuosia ja mitään tulosta ei ole tullut ja vuodet vedetään vessanpöntöstä alas. Niillä vaan yksinkertaisesti ei pää kestä totuutta. Mä jopa uskon, että asia on niin, että ne lopulta tajuaa sen itekin ja purkaa sit pahaa oloa Mikeen, kuka kertoi totuuden. Mullakin on pitkä kokemus, enkä mä turhaan alkas puolustella Mikeä, mutkun Mun mielestä Mike on puhunu täyttä asiaa ja useimmiten olen ihan samaa mieltä itekin asioista. Tekeekö se Mikestä paskan jätkän jos se sanoo asiat liian suoraan teille?
Varmasti on näitä nillittäjiä mutta todella usein jos joku on eri mieltä niin vastine on vain "Vitun siima et tiedä mistään mitään, mee sinne ylikselle jne."
 
Kyllähän mike nykykunnolla ois servannut todella ison osan kehonrakennuskilpailijoista. Ja vielä useita viikkoja jäljellä dieettiä! Kyllä mä kovasti toivoisin että menisit Mike seuraaviin kisoihin näyttämään nuorille.
 
No en kyl ite muista tollasta ikinä nähneeni että noin ois sanonu yhen viestin perusteella...
En olekaan sanonut, toi on kovin tavallista että mua vastaan isketään valheilla kun ei muuta argumenttia ole.

Kisaamaan en ole menossa kun rinta on poikki enkä pidä ollenkaan sen estetiikasta. Joten mun kohtalo tulee monen silmissä olemaan se, etten juurikaan tiedä tästä mitään.

Mutta treenistä tiedän, siinä ei tartte kilpailla onneksi.

Elikä koitan pysyä pois noista keskusteluista koska en ole kisannut, tämä ei toki päde muihin, vain minuun.

Näille muutamalle sanoisin vaan omaan tyyliini, vetäkää perässä jos pystytte.
 
Lienee myös syytä muistuttaa, että ei ole ehkä ihan reilua verrata itse salilla tai omassa olohuoneessaan ottamiaan kuvia toisen kisakuntoon. Jos kunto ja osaaminen on niin kovaa laatua mitä puheet antaa ymmärtää niin eikun vain hakemaan ne pytyt seuraavissa SM-kisoissa kotia, ennen sitä en näe mitenkään järkevänä oman kunnon vertailua muihin bodareihin. Olet myös monesti ottanut nokkiisi kun sun tietotaitoa arvostellaan mutta esim. nyt Allun kunnon arvostelu sun toimesta on ihan Ok?
Siis onko Mike jossain viestissä verrannut omaa kondistaan toisen kisakuntoon? Jos on niin ok, missasin. Jos ei, niin tässä vedetään vähän mutkia suoriksi.

(Seuraava ei liity lainattuun viestiin)

Ja semmoista gurua ei olekaan joka osaa automaattisesti valmennettavan ekoihin kisoihin pistää tankkauksen just eikä melkeen. Kisaajan oma kokemus omasta kropasta on kullanarvoista tietoa, arvokkaampi kuin joku paperille laskettu one-size-fits-all.

Jollekin voi sopia rajumpi tankkaus muuan päivä ennen kisoja (jos puntari sallii), kevyellä jumpalla ylimääräiset pois ja kondista seuraten hiilarin määrän säätöä.

Mutta taas joku Peter Wilenius; useamman päivän tankkaus ei passannut kun kroppa alkoi vaan höyrytä hirveillä kierroksilla.
 
Kyllähän mike nykykunnolla ois servannut todella ison osan kehonrakennuskilpailijoista. Ja vielä useita viikkoja jäljellä dieettiä! Kyllä mä kovasti toivoisin että menisit Mike seuraaviin kisoihin näyttämään nuorille.
Ne mitalit jaetaan edelleen siellä lavalla. Tai no ainakin aikaisemmin on jaettu, toki joidenkin kohdalla ilmeisesti voidaan mutkia vetää suoraksi
 
Ne mitalit jaetaan edelleen siellä lavalla. Tai no ainakin aikaisemmin on jaettu, toki joidenkin kohdalla ilmeisesti voidaan mutkia vetää suoraksi
Loppuun asti, Rambolta ei tipu arvostusta ikinä, mut kova on arvostelemaan.
 
Loppuun asti, Rambolta ei tipu arvostusta ikinä.
No mihin sä edes tarvitset tällasen randomin ihmisen arvostusta? Pitäisi olla yks hailee minun mielipide. Jos sä olet niin taitava ja kova treenaaja/personal trainer niin varmaan ne oikeat alalla enemmän toimivat ihmiset hakeutuvat sinun valmennukseen sitten. Ja toisekseen, kaikki edellisessä viestissä kirjoittamani on faktaa, eikä sillä ole minun mielipiteen tai arvostuksen kanssa mitään tekemistä. Aikaisempina vuonna mitalit on jaettu lavalla kisailun jälkeen. Muistelen muuten, että täällä on aikaisemmin myös vähän "vähätelty" Savolaisen Markon kuntoa koska ei sijoittunut kisoissa hyvin vaikka kunto olikin edelleen kovin suomessa koskaan nähty. Tällöin sanottiin, että sijoitukset kisoissa merkkaa... Nyt kuitenkin täällä jaetaan melkein jo niitä sijoituksia olohuoneessa otettujen kuvien perusteella?
 
No mihin sä edes tarvitset tällasen randomin ihmisen arvostusta? Pitäisi olla yks hailee minun mielipide. Jos sä olet niin taitava ja kova treenaaja/personal trainer niin varmaan ne oikeat alalla enemmän toimivat ihmiset hakeutuvat sinun valmennukseen sitten. Ja toisekseen, kaikki edellisessä viestissä kirjoittamani on faktaa, eikä sillä ole minun mielipiteen tai arvostuksen kanssa mitään tekemistä. Aikaisempina vuonna mitalit on jaettu lavalla kisailun jälkeen. Muistelen muuten, että täällä on aikaisemmin myös vähän "vähätelty" Savolaisen Markon kuntoa koska ei sijoittunut kisoissa hyvin vaikka kunto olikin edelleen kovin suomessa koskaan nähty. Tällöin sanottiin, että sijoitukset kisoissa merkkaa... Nyt kuitenkin täällä jaetaan melkein jo niitä sijoituksia olohuoneessa otettujen kuvien perusteella?
Mutta en kaipaa sun arvostelua ja vähättelyäkään, tehdään sunkin kohdalla niin, että älä enää osallistu tässä ketjussa mihinkään, niin ei tarvii katsella. Mä tiedän mitä mieltä oot musta, niin josko sitten et enää musta puhu jatkossa missään muuallakaan Pakkotoistolla. Kiitos.

Jos joku oikeesti hitsaa, niin voit sitten laittaa jotain somekanavaa pitkin viestiä, ettei haise sille että ihan tarkoituksella julkisesti nyt pyri dumaamaan.
 
Mutta en kaipaa sun arvostelua ja vähättelyäkään, tehdään sunkin kohdalla niin, että älä enää osallistu tässä ketjussa mihinkään, niin ei tarvii katsella. Mä tiedän mitä mieltä oot musta, niin josko sitten et enää musta puhu jatkossa missään muuallakaan Pakkotoistolla. Kiitos.

Jos joku oikeesti hitsaa, niin voit sitten laittaa jotain somekanavaa pitkin viestiä, ettei haise sille että ihan tarkoituksella julkisesti nyt pyrit dumaamaan.
Eli sananvapaus ei toteudu täällä?
 
Back
Ylös Bottom