OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Lopettakaa vertailu, se kääntyy vaan mun haukkumiseksi. Antakaa mun vetää rauhassa tätä dieettiä ja katotaan mihin asti menee.
Pakko vielä mainita, että on ollu kyl hienoa seurata etenemistä ja alkaa suht rapsakka kunto jo olemaan👍 Ja tuskin kenelläkään joka tietää mitään lajista, on tuosta kunnosta mitään haukkumista😅 Harva +40 vuotias on tossa kondiksessa kohtuullisilla roippeilla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on nyt sellainen kuosi, jonka voisin pitää ympäri vuoden aika helposti, eli karvan alle 90kg. Ja se ei ole siis toi aamun tankattu kuosi, vaan tämä. Painoo en voi nyt tuijottaa liikaa, koska ekaa kertaa voin nyt treenaa rintaa kovempaa ja se tulee kasvamaan tosta varmaan 300g-500g. Samoin reisien treenitauko on ohitte ja niihin tulee melko varmaan muutama kilo takaisin. Samoin selässä mulla on törkee lihasmuisti ja kun selkä kuntoutuu, pääsen tekeen soutuja kovaa, joten sinnekin tulee kiloja.

850A2497.jpg
 
Striimissä vähän nauratti kun joku sanoi että turha mennä Japaniin kun oon ottanut tatskoja. Hän itse on käynyt, mutta on sellaisessa paikassa jossa se ei näy, eli pakarassa. No mitä sinne pakaraan hän sitten oli tatuoinut, se aiheutti kyllä hilpeyttä, ei ihan loppuun asti mietitty kun kyseessä heteromies.

Hänen pakarassaan lukee "Lycky me". No missä skenaariossa tuon joku lukee, ei ainakaan nainen, jolle olisi loogisempi etupuolella kikkelin vieressä. Kun taas pakarassa jos joku sinne menee ja tuntee itsensä onnekkaaksi, on se mies joka aikoo juuri tehdä jotain arveluttavaa.
 
Striimissä vähän nauratti kun joku sanoi että turha mennä Japaniin kun oon ottanut tatskoja. Hän itse on käynyt, mutta on sellaisessa paikassa jossa se ei näy, eli pakarassa. No mitä sinne pakaraan hän sitten oli tatuoinut, se aiheutti kyllä hilpeyttä, ei ihan loppuun asti mietitty kun kyseessä heteromies.

Hänen pakarassaan lukee "Lycky me". No missä skenaariossa tuon joku lukee, ei ainakaan nainen, jolle olisi loogisempi etupuolella kikkelin vieressä. Kun taas pakarassa jos joku sinne menee ja tuntee itsensä onnekkaaksi, on se mies joka aikoo juuri tehdä jotain arveluttavaa.

Hei pegging on hienoa hommaa, ei siinä tarvii kaappihomo olla! :oujee:
 
Mike säähän jostain juureksista höpöttelit.

Kokkaile soppaa. Sinnehän ne saa silputtua. Wanha kunnon lihakeitto, loistava ruoka. 🤷‍♂️
Keitot on kyllä aivan jumalaisia, ovat vaan vähän sillai epätarkkoja kaloreiden kanssa pelatessa. En nyt ala sotkemaan askeettisen simppeliä protokollaa, mut keitot on 5/5.

Tää dieetti toimii mulla sen takii hyvin, että tässä mennään aivan helvetin yksinkertaisesti kaikessa.
 
Jauhelihakeittoa nyt ois helppo vääntää itekkin, mut tällaselle laiskalle toimii nuo Saarioisen jauhelihakeitot, 120 kaloria purkki, alle 3g rasvaa.
 
Jauhelihakeittoa nyt ois helppo vääntää itekkin, mut tällaselle laiskalle toimii nuo Saarioisen jauhelihakeitot, 120 kaloria purkki, alle 3g rasvaa.
Mitäs ne isommat Atrian oli, joita on lihaa, lohta sun muuta? Vetelin niitä ennen dieettiä aina.
 
Mitäs ne isommat Atrian oli, joita on lihaa, lohta sun muuta? Vetelin niitä ennen dieettiä aina.

Jauheliha- ja lihakeitto on 40 kcal per dl eli saat vetää keittoa enemmän kuin urakalla. Ainoa miinus noissa on, että samalla tulee suolaa aika lailla, mutta sitä varten vois ostaa aposta esim. reseptivapaita 750 mg kaliumtabuja.
 
Jauheliha- ja lihakeitto on 40 kcal per dl eli saat vetää keittoa enemmän kuin urakalla. Ainoa miinus noissa on, että samalla tulee suolaa aika lailla, mutta sitä varten vois ostaa aposta esim. reseptivapaita 750 mg kaliumtabuja.
Ei se suola sillai haittaa ku melko vähän sitä tulee ylipäätänsä.
 
No on ainakin täysin mahdollista että joku pienempi kaveri osaa treenata paremmin 😊
Toki, mutta kyllä lihaksikas kaveri melko varmaan osaa treenata oikein lihaksiaan.
 
Back
Ylös Bottom