OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Saattaa olla ongelma toi alaselkä, kroppa alkaa pitään kiinni siitä viimeisestä rasvasta kyllä kovaa, olen aivan letkuilla yläselkää myöten ja pientä ohenemista vaan alaselässä. Mä annan sille 4 viikkoa aikaa 2 viikon päästä kun alkaa dieetin viimeinen vaihe ja se on sitten siinä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
850A2706.JPG
 
Joo et minunkaan mielestä kuulu.

Muutenkin noi on todella harvassa eikä suomesta tule ainakaan äkkiseltään mieleen kuin yksi bodari jonka tähän kastiin laittaisin.
Kyllä Mike kuitenkin selkeesti lahjakkaampi on kun suurin osa treenaajista. Varmaan tääki mielipidekysymys, mut mitä tässä 30 vuoden treenihistorian aikana nähny ni uskallan väittää näin. Ei varmaan mitkään parhaat geenit joidenkin lihasryhmien osalta, mutta esim. rinta, selkä, kädet, olkapäätkin erittäin kovat, vaikka olkapäiden osalta on jouduttu työstämään hieman enemmän.. Ja voimatasothan Mikellä on todella kovat. Siinäkin mielessä on jopa vieläkin lahjakkaampi kuin yli 90% salillakävijöistä. Vetelee kuitenkin samoilla painoilla tai jopa kovemmilla kun ihan suomen huippukehonrakentajat videoilla ja tekniikka todella hyvä joka liikkeessä. Tää ei oo sit mitään mielistelyä, niinku monen mielestä on ja kohtahan sen voi todeta:sneaky: Vaan ihan faktaa minkä jokainen vähänkään enemmän kokemusta omaava voi ihan itse todeta videoilta ja jos ei ihan puusilmä satu oleen..
 
Kyllä Mike kuitenkin selkeesti lahjakkaampi on kun suurin osa treenaajista. Varmaan tääki mielipidekysymys, mut mitä tässä 30 vuoden treenihistorian aikana nähny ni uskallan väittää näin. Ei varmaan mitkään parhaat geenit joidenkin lihasryhmien osalta, mutta esim. rinta, selkä, kädet, olkapäätkin erittäin kovat, vaikka olkapäiden osalta on jouduttu työstämään hieman enemmän.. Ja voimatasothan Mikellä on todella kovat. Siinäkin mielessä on jopa vieläkin lahjakkaampi kuin yli 90% salillakävijöistä. Vetelee kuitenkin samoilla painoilla tai jopa kovemmilla kun ihan suomen huippukehonrakentajat videoilla ja tekniikka todella hyvä joka liikkeessä. Tää ei oo sit mitään mielistelyä, niinku monen mielestä on ja kohtahan sen voi todeta:sneaky: Vaan ihan faktaa minkä jokainen vähänkään enemmän kokemusta omaava voi ihan itse todeta videoilta ja jos ei ihan puusilmä satu oleen..
Millaisiin kyykky tuloksiin olet päässyt 30v aikana?
 
Millaisiin kyykky tuloksiin olet päässyt 30v aikana?

Millaisiin kyykky tuloksiin olet päässyt 30v aikana?
En oo ku kerran elämässä koittanu maximia. Oon aina tehny vaan sellasia 8-15 toiston sarjoja.. Kerran tosiaan koitin noin 20 vuotta sitten kun vielä nuorena uskalti. 230kg tuli, mut otin kuiteski sen jälkeen 200kg muistaakseni 8 toiston sarjan. Olin silloin n.25v. Voimatasot ei oo koskaan itellä ollu kummoset, mut en oo koskaan toisaalta tavotteellisesti mitään voimatreeniä edes tehnyt. Tuohon aikaan oli muodissa heavy duty tyyli ja itseasiassa parhaat tulokset noin niinku voimissa mitattuna just sillä tyylillä tuli tehtyä. Yleensä otin vaan yhden tai 2 kovaa sarjaa kyykkyä viikossa. Mut sit taas kestävyydessä mitattuna myöhemmin oon tehny omasta milestä ne kovimmat suoritukset, mut niitä nyt ihan turha tänne laitella kun ei oo mitään "todistusaineistoa" eli aivan turhaa...jos ymmärrät.
 
Viimeksi muokattu:
Saattaa olla ongelma toi alaselkä, kroppa alkaa pitään kiinni siitä viimeisestä rasvasta kyllä kovaa, olen aivan letkuilla yläselkää myöten ja pientä ohenemista vaan alaselässä. Mä annan sille 4 viikkoa aikaa 2 viikon päästä kun alkaa dieetin viimeinen vaihe ja se on sitten siinä.
Jos se alaselkä olis ihan helppo saada paperin ohueks, niin tuskin noinkin isolla osalla kilpabodareistakaan olis lavalla löysyyttä havaittavissa alaselässä, vaikka samaan aikaan saattaa perse olla urilla.
 
Saattaa olla ongelma toi alaselkä, kroppa alkaa pitään kiinni siitä viimeisestä rasvasta kyllä kovaa, olen aivan letkuilla yläselkää myöten ja pientä ohenemista vaan alaselässä. Mä annan sille 4 viikkoa aikaa 2 viikon päästä kun alkaa dieetin viimeinen vaihe ja se on sitten siinä.
Voivat istua tiukassa. Utti Hietala sivusi aihetta jossain Q&A -videossaan, ja muistaakseni mainitsi tämän kirjan:

Lyle McDonald: The Stubborn Fat Solution

Utti varmaan antaa nopian briiffauksen tarvittaessa. Jippoja siihen oli..
 
Voivat istua tiukassa. Utti Hietala sivusi aihetta jossain Q&A -videossaan, ja muistaakseni mainitsi tämän kirjan:

Lyle McDonald: The Stubborn Fat Solution

Utti varmaan antaa nopian briiffauksen tarvittaessa. Jippoja siihen oli..
Kuten olen sanonut, en kuuntele enää ikinä ketään, vain omaa kroppaa. Itse tää on saatava kireeksi.
 
Jokainen selvittäkööt itse mitä lukee. Satanistiset ja uskonnolliset tekstit vaan on siistimpiä latinaksi. Tai itseasiassa kaikki kuulosta latinaksi siistimmältä.
Fiksu ihminen marmattaa kaiken aikaa lähinnä meemiarvon omaavasta uskonnosta, joka ole ollut relevantti enää 60 vuoteen. Enemmän sä tota satanismiasi pakotat kun ne kristityt uskoaan. Jos jokin asia tässä maailmassa tulee sun rappeutunutta hedonismiasi rajoittamaan, niin se on ihan muu uskonto, kuin kristinusko.

Lisäksi leimojen hakkaaminen on varmaan valkoroskaisin asia mitä ihminen voi tehdä. Viestii korkeintaan keskivertoa alhaisemmasta älykkyysosamäärästä, ja kallut vielä luulevat olevansa jotain uniikkeja lumihiutaleita vaikka todellisuudessa näyttävät vain kalluilta.
 
Fiksu ihminen marmattaa kaiken aikaa lähinnä meemiarvon omaavasta uskonnosta, joka ole ollut relevantti enää 60 vuoteen. Enemmän sä tota satanismiasi pakotat kun ne kristityt uskoaan. Jos jokin asia tässä maailmassa tulee sun rappeutunutta hedonismiasi rajoittamaan, niin se on ihan muu uskonto, kuin kristinusko.

Lisäksi leimojen hakkaaminen on varmaan valkoroskaisin asia mitä ihminen voi tehdä. Viestii korkeintaan keskivertoa alhaisemmasta älykkyysosamäärästä, ja kallut vielä luulevat olevansa jotain uniikkeja lumihiutaleita vaikka todellisuudessa näyttävät vain kalluilta.
4AEDEEDE-A041-4216-BCF5-BA1BEB975F64.jpg
 
Fiksu ihminen marmattaa kaiken aikaa lähinnä meemiarvon omaavasta uskonnosta, joka ole ollut relevantti enää 60 vuoteen.
Hehehe, joopajoo, rinnalle on ainakin tullut poliittinen liike joka esittää uskontoa, pitää Baphometiä symbolinaan shokkiarvon vuoksi ja samalla yrittäen olla salonkikelpoinen.
 
Fiksu ihminen marmattaa kaiken aikaa lähinnä meemiarvon omaavasta uskonnosta, joka ole ollut relevantti enää 60 vuoteen. Enemmän sä tota satanismiasi pakotat kun ne kristityt uskoaan. Jos jokin asia tässä maailmassa tulee sun rappeutunutta hedonismiasi rajoittamaan, niin se on ihan muu uskonto, kuin kristinusko.

Lisäksi leimojen hakkaaminen on varmaan valkoroskaisin asia mitä ihminen voi tehdä. Viestii korkeintaan keskivertoa alhaisemmasta älykkyysosamäärästä, ja kallut vielä luulevat olevansa jotain uniikkeja lumihiutaleita vaikka todellisuudessa näyttävät vain kalluilta.

Tatuoinnit valkoroskaa? Tervetuloa nykyaikaan. Löytyy tyyliin joka toiselta. Vklp korkki ilmeisesti auennu
 
Aika ehdottomalle kuulostaa, ettei treenijutuissa/ruokavalio asioissa voisi kuunnella ketään. Toki homma rokkaa sulla selvästi hyvin tällä hetkellä. Oletko saanut joskus huonoja ohjeita, jotka vaikuttavat asiaan?

Se on kyllä totta, että kun oman kehon oppii tuntemaan niin on oman kropan asiantuntija.
 
Back
Ylös Bottom