OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
850A2471.jpg
 
Sanoisin että tää projekti pitäis ehdottomasti saada jonkunlaiseksi videosarjaksi, etenkin jos laitetaan kaasua kunnolla. Muistelisin että monet jenkit ovat sanoneet että just tämmöset kunnon kiristelyprojektit generoi eniten näyttökertoja, ja olishan se varmaan itsekin kiva jälkikäteen katsoo dokumentointia projektista.
 
Onko kysytty jo aikaisemmin, meinaatko käydä mittauttamassa rasva%(ei pihdeillä), kun olet omasta mielestäsi kireimmilläsi?
En meinaa, ei kiinnosta rasvaprossa yhtään.
Sanoisin että tää projekti pitäis ehdottomasti saada jonkunlaiseksi videosarjaksi, etenkin jos laitetaan kaasua kunnolla. Muistelisin että monet jenkit ovat sanoneet että just tämmöset kunnon kiristelyprojektit generoi eniten näyttökertoja, ja olishan se varmaan itsekin kiva jälkikäteen katsoo dokumentointia projektista.
Jos Animal stackin jälkeen tekis sitten jotain videopätkää. Veivaan kyllä päivitysvideon kun tankkasin oikein kunnolla, että miten siinä kävi.
 
No, ei nyt tietenkään lähelläkään Nyyssistä ACE voiton aikoina, kuten ei ole ollut kuin Savo-Make ja Sihvilä. Nyyssiksen vuoden 2015 kunto oli kuitenkin ihan älytön. Sinänsä tämä Miken nykykunto on ihan älytön kisaamattomalle elämäntapa bodarille. Vai paljonko noita näkee saleilla, noin nolla isommillakaan...
 
No jos katson tuota edestäpäin otettua kuvaa ja vertaan vaikka tähän ace-kuvaa, niin kyllä mike näyttää vähintään yhtä kovalta. Mutta itse olen tavis enkä mikään kehonrakennustuomari
 

Liitteet

  • IMG_8960.jpeg
    IMG_8960.jpeg
    78,6 KB · Katsottu: 658
Tankkauksen paineet oli kyllä hurjat aamun treeenissä, tässä en edes jännitä mitään kun virittelen kameraa, mut keräs vettä kyllä ikävästi alaselkään. Ja muistakaa, mä en ole nyt vertaillut mitään, enkä ole gurukaan omasta mielestäni.


Screenshot-2023-10-12-at-1.58.12.jpg
 
Back
Ylös Bottom