Olen maistanut joitain kastikkeita, mutta tää oli kyllä aivan siis täysin eri maata mitä mikään koskaan, pakko koittaa firman muitakin. Tää on kanan kanssa jumalaista.Saattaa olla vähän parempaa kuin joku Santa Marian tai HP:n kyykkybbq
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen maistanut joitain kastikkeita, mutta tää oli kyllä aivan siis täysin eri maata mitä mikään koskaan, pakko koittaa firman muitakin. Tää on kanan kanssa jumalaista.Saattaa olla vähän parempaa kuin joku Santa Marian tai HP:n kyykkybbq
Olen maistanut joitain kastikkeita, mutta tää oli kyllä aivan siis täysin eri maata mitä mikään koskaan, pakko koittaa firman muitakin. Tää on kanan kanssa jumalaista.
Ruoholahden Cittarista bongasin kun 15minsaa pähkäilin kastikkeiden kanssa, oli kyllä melkein 10euroa pullo. Pitää katsoo saako tukusta sitä isoa täyttöpakkausta.Mistäs tätä löytyy? Oon itekki yrittäny ettiä uusia sooseja
Ruoholahden Cittarista bongasin kun 15minsaa pähkäilin kastikkeiden kanssa, oli kyllä melkein 10euroa pullo. Pitää katsoo saako tukusta sitä isoa täyttöpakkausta.
Oli kanojen ja lihojen kans Poppamiehen tuotteiden luona.Jees pitää käydä tos citymarketis kurkkimas. Oliko jossain jenkki hyllys vai perus tavaroiden seas?
Pitää kyllä sanoa, että kaduttaa ihan vitusti nyt. 7 viikossa vedin elämäni kuntoon ihan tosta vaan. Olisin voinut vuosia olla jo parempi esimerkki kaikille ja hävettää jälkikäteen nyt kun olen ollut surkeassa kunnossa aina.Komea kondis kyllä. Kaduttaako näin jälkikäteen, että ei ole aikaisemmin tullut vedettyä vastaavia dieettejä? Toisaalta eipä sen väliä, kun nyt parhaimmassa kunnossa koskaan.
Mistä tämä? Itse kovana bbq soossi fanina voisi testailla.
Ilmoon kaikille jos Aimo tukusta löytyy noita isoja törppöjä. Lienee merkittävästi halvempaa sillai. Haisee niin tutulle, että ihan varmaan jossain stadin ravintolassa tota käytetään, esim Naughty burger. Niin ne yleensä hakee tukusta soosit.
katso liitettä 259569
katso liitettä 259570
Mä en osaa sanoo onko makeeta.Kuinka makeaa tuos soosi on
Viittikkö laittaa linkkiä?Ruotsista näyttäs saavan 18,9 + toimitus 2,5L. Pitää kyl ensin ettii toi pienempi pullo testiin
Viittikkö laittaa linkkiä?
Älkää ainekaa ostako tota johnnys. Sormenpäähä vähä ja aivan jäätävän hyökkäävä maku
Ja poppamiehellä on No sugar bbq soossi, on vain 44kcal sadalle. Anteeksi massaa sisältää vain 10g sadalle grammalle, näin meillä MBMssä.