OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Saattaa olla vähän parempaa kuin joku Santa Marian tai HP:n kyykkybbq
Olen maistanut joitain kastikkeita, mutta tää oli kyllä aivan siis täysin eri maata mitä mikään koskaan, pakko koittaa firman muitakin. Tää on kanan kanssa jumalaista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäs tätä löytyy? Oon itekki yrittäny ettiä uusia sooseja
Ruoholahden Cittarista bongasin kun 15minsaa pähkäilin kastikkeiden kanssa, oli kyllä melkein 10euroa pullo. Pitää katsoo saako tukusta sitä isoa täyttöpakkausta.
 
Ruoholahden Cittarista bongasin kun 15minsaa pähkäilin kastikkeiden kanssa, oli kyllä melkein 10euroa pullo. Pitää katsoo saako tukusta sitä isoa täyttöpakkausta.

Jees pitää käydä tos citymarketis kurkkimas. Oliko jossain jenkki hyllys vai perus tavaroiden seas?
 
Komea kondis kyllä. Kaduttaako näin jälkikäteen, että ei ole aikaisemmin tullut vedettyä vastaavia dieettejä? Toisaalta eipä sen väliä, kun nyt parhaimmassa kunnossa koskaan.
 
Komea kondis kyllä. Kaduttaako näin jälkikäteen, että ei ole aikaisemmin tullut vedettyä vastaavia dieettejä? Toisaalta eipä sen väliä, kun nyt parhaimmassa kunnossa koskaan.
Pitää kyllä sanoa, että kaduttaa ihan vitusti nyt. 7 viikossa vedin elämäni kuntoon ihan tosta vaan. Olisin voinut vuosia olla jo parempi esimerkki kaikille ja hävettää jälkikäteen nyt kun olen ollut surkeassa kunnossa aina.

Deletoin helvetillisen kasan kuvia instasta koska hävetti valtavasti, en tiedä miksi tämmöinen efekti tällä dieetillä kun muuten ollut todella upeeta ja positiivista mun elämälle, elämäni parasta aikaa ehdottomasti. Ero ja dieetin jatkaminen oli yhtälö, joka triggeröi mut aivan uudelle levelille ihmisenä. Outoa.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmoon kaikille jos Aimo tukusta löytyy noita isoja törppöjä. Lienee merkittävästi halvempaa sillai. Haisee niin tutulle, että ihan varmaan jossain stadin ravintolassa tota käytetään, esim Naughty burger. Niin ne yleensä hakee tukusta soosit.

Screenshot 2023-10-11 at 0.55.32.jpg

Screenshot 2023-10-11 at 0.55.43.jpg
 
Ilmoon kaikille jos Aimo tukusta löytyy noita isoja törppöjä. Lienee merkittävästi halvempaa sillai. Haisee niin tutulle, että ihan varmaan jossain stadin ravintolassa tota käytetään, esim Naughty burger. Niin ne yleensä hakee tukusta soosit.

katso liitettä 259569
katso liitettä 259570

Ruotsista näyttäs saavan 18,9 + toimitus 2,5L. Pitää kyl ensin ettii toi pienempi pullo testiin
 
Back
Ylös Bottom