OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

En, en vain ole kertonut perimmäistä syytä. Se ei ole terveydellinen. Mutta nyt Vanha pantteri, mä olen kyllästynyt sun jatkuvaan negatiiviseen asenteeseen mua kohtaan, tehdään niin, että et enää viittaa muhun tai kommentoi mitään muhun liittyvää. Nään selkeän kaavan, miten sua joku hiertää ja siinähän hiertää, mä en halua enää kuulla. Toivottavasti kunnioitat tätä pyyntöä.
Eikse syy ole revennyt/revenneet rintalihat?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Animal cutsia 3 päivää mussuttanut ja yksi mikä on varmaa, se dippaa nesteitä helvettiin joka aamuksi.

Screenshot 2023-10-10 at 9.00.38.jpg
 
Oli pakko korottaa hiilareita ja isompi puuro aamulla ja illalla 2 päivää putkeen nopeeta sokeria irtokarkeista ja corn flakesista, silti paino menee alas. Nyt ollaan asteen yli 87kg. Ja vielä käyttämättä se brutaalein kortti rasvanpoltossa.
 
Miten sulla on kunnon kiristelyvaiheessa suoli toiminut? Siis kuinka usein käyt kakkoshädällä ja onko ummetusta ollut kertaakaan?

Sori jos liian henkilökohtainen kysymys 😅
 
Miten sulla on kunnon kiristelyvaiheessa suoli toiminut? Siis kuinka usein käyt kakkoshädällä ja onko ummetusta ollut kertaakaan?

Sori jos liian henkilökohtainen kysymys 😅
Kun hiilareita ottaa, niin seuraavana päivänä tulee kakki ja ihan hyvässä koostumuksessa.
 
Oli pakko korottaa hiilareita ja isompi puuro aamulla ja illalla 2 päivää putkeen nopeeta sokeria irtokarkeista ja corn flakesista, silti paino menee alas. Nyt ollaan asteen yli 87kg. Ja vielä käyttämättä se brutaalein kortti rasvanpoltossa.
Taas tulee Mikeltä teazeria, mahdatko myöhemmin paljastaa tämän kortin?
 
Osaatko arvata mikä tuossa olisi se vaikuttavin ainesosa nesteiden poistoon?

katso liitettä 259548
Veikkaan noiden yhdistelmää. Ja mä en ala valehtelemaan teille, olen aina maininnut vain aidosti hyväksi kokemiani tuotteita, joten sanotaan että ei mikään burneri ole näin radikaalisti vaikuttanut enkä usko sen vaikuttavan kuin vain kireellä miinuksilla olevilla yksilöillä. Hämmentävästi tuo nesteitä kuitenkin liikuttelee.

Eilen söin reippaasti hiilaria ja tänään olo kuin ei olis viikkoon syönyt. Jalkatreeni tosi vaikea kun hackissa mentiin 18 toistoon. Ekat sarja 10 toistoa 130kilolla oli tosi kevyttä. Mut sit löi jarrun päälle ja jalka ei enää liikkunut, hackissa kun ei ole mitään saumaa edes vahingossa siirtää rasitusta muille lihaksille.

Tänään pakko tankkaa kunnolla sokeria.

Oon nyt meinaan aika finaalissa, joka kylläkin tuntuu oudosti helvetin hyvältä henkisesti.
 
Alkaa pakarat nyt sillai meneen kasaan, että reunat vippaa jo säikeen alkua. Hyvin etenee. Kuvaa ei nyt viitti laittaa kun edellinen aiheutti valtavat psykoosit ja reppanat alkoivat editoimaan siitä kaikkia fantasioitaan. Naurattaa ajatella miten ne on kattellut mun persettä ja editoineet sitten siihen tekstiä, hiukka kyl säälittää jo.
 
Back
Ylös Bottom