Jos nyt vedän sinne alueen yli hiilarilla sunnuntaina, olen silti hyvin nopeaan näillä treeneillä siellä polttoalueella jo ma illalla tai viimeistään tiistaina. Jos mä taas vedän sinne kasan puhdasta paskaa rasvasta, joka varastoidaan suoraan kudokseen, saatan olla polttoalueella vasta ke-to ja varsinaisesti takaisin linjassa pe-la ja sitten sunnuntaina taas paskaa naamariin. Se hidastaisi merkittävästi vauhtia, koska siinä hillarin sijaan kasvatetaan akuutisti rasvavarastoja lyhyessä ajassa joka pitää eka polttaa pois, että ollaan taas polttovaiheessa sen ennen tankkausta olleen kunnon mukaan.
Se että pizza viikossa ei vaikuttais mihinkään, on käsittämätön ajatus mulle. Mutta toki, en ole koittanut, että miten tehokas mun kroppa on polttamaan uutta rasvakudosta joka kerätään siitä pizzasta.
Tässä pitää erotella kisakuntoa tavottelevat treenaajat ja Pentti Peruspunttimies. Kireää alaselkää tavotteleville pitsa viikossa on ihan ehdoton ei ja haittaa progea paljon. Peruspunttaajalle joka haluaa olla 11-15% rasvoissa ja treenailla, niin yhdellä paskamätöllä viikossa ei ole mitään käytännön merkitystä kokonaisuuteen.