OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Jos nyt vedän sinne alueen yli hiilarilla sunnuntaina, olen silti hyvin nopeaan näillä treeneillä siellä polttoalueella jo ma illalla tai viimeistään tiistaina. Jos mä taas vedän sinne kasan puhdasta paskaa rasvasta, joka varastoidaan suoraan kudokseen, saatan olla polttoalueella vasta ke-to ja varsinaisesti takaisin linjassa pe-la ja sitten sunnuntaina taas paskaa naamariin. Se hidastaisi merkittävästi vauhtia, koska siinä hillarin sijaan kasvatetaan akuutisti rasvavarastoja lyhyessä ajassa joka pitää eka polttaa pois, että ollaan taas polttovaiheessa sen ennen tankkausta olleen kunnon mukaan.

Se että pizza viikossa ei vaikuttais mihinkään, on käsittämätön ajatus mulle. Mutta toki, en ole koittanut, että miten tehokas mun kroppa on polttamaan uutta rasvakudosta joka kerätään siitä pizzasta.

Tässä pitää erotella kisakuntoa tavottelevat treenaajat ja Pentti Peruspunttimies. Kireää alaselkää tavotteleville pitsa viikossa on ihan ehdoton ei ja haittaa progea paljon. Peruspunttaajalle joka haluaa olla 11-15% rasvoissa ja treenailla, niin yhdellä paskamätöllä viikossa ei ole mitään käytännön merkitystä kokonaisuuteen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä pitää erotella kisakuntoa tavottelevat treenaajat ja Pentti Peruspunttimies. Kireää alaselkää tavotteleville pitsa viikossa on ihan ehdoton ei ja haittaa progea paljon. Peruspunttaajalle joka haluaa olla 11-15% rasvoissa ja treenailla, niin yhdellä paskamätöllä viikossa ei ole mitään käytännön merkitystä kokonaisuuteen.
Kyllä sillä on, se kerää sillä vain lisää sitä rasvaa, lopettakaa jo toi pizzaan glorifointi. Alkaa kyllästyttään tää paskatiedon jakaminen täällä. Niille jotka nyt osaa ajatella, niin mä sanon, älkää syökö sitä pizzaa sillä ajatusmallilla ettei se muka vaikuta mihinkään, se vaikuttaa absoluuttisen varmasti, se on kerralla hyvin huonoa ravintoa joka sulaa heikosti, omaa vähän nutrientteja, paljon huonoa rasvaa ja vitusti suolaa, se ei ole terveellistä eikä suotavaa. Eri asia on jos ei asiasta välitä, mutta sekään ei muuta sitä ilmaksi.
 
Mä oon tässä oppinut melko paljon tästä dieettaamisesta ja tiedättekö miten mä etenen. Täysin fiiliksen ja loogisen alattelun mukaan, en oletusten ja miten muka kuuluis tehdä. Suurin osa tankkailee aivan miten sattuu sitä paskaruokaa koska muka kuuluu tankkaa, se pizza viikossa ja muuta aivan levotonta hölmöilyä kun ei oikeasti mietitä näitä juttuja loogisella järjellä.

Mä ajattelen asian pelkästään simppelisti, että mulla on tietty zone, joka on se glykogeenivarastojen alue, jonka puitteissa mä voin vetää sitä sokeria. Jos läimäsen sinne yli sen tason, se katkaisee rasvanpolton kunnes ollaan taas siellä safe zonella. Jos meen yli hiilarilla, se palaa nopeaan sieltä kuin heittäis tuohipalasia nuotioon, mutta katkaisee rasvanpolton siksi aikaa. Jos mä heitän sen safe zonen yli jollain pizzalla, jossa reippaasti ylikaloria rasvasta, se taso ylitetään rasvalla ja hiilarilla, joka on sama kun heittäis nuotioon märkää puuta.

Jos nyt vedän sinne alueen yli hiilarilla sunnuntaina, olen silti hyvin nopeaan näillä treeneillä siellä polttoalueella jo ma illalla tai viimeistään tiistaina. Jos mä taas vedän sinne kasan puhdasta paskaa rasvasta, joka varastoidaan suoraan kudokseen, saatan olla polttoalueella vasta ke-to ja varsinaisesti takaisin linjassa pe-la ja sitten sunnuntaina taas paskaa naamariin. Se hidastaisi merkittävästi vauhtia, koska siinä hillarin sijaan kasvatetaan akuutisti rasvavarastoja lyhyessä ajassa joka pitää eka polttaa pois, että ollaan taas polttovaiheessa sen ennen tankkausta olleen kunnon mukaan.

Se että pizza viikossa ei vaikuttais mihinkään, on käsittämätön ajatus mulle. Mutta toki, en ole koittanut, että miten tehokas mun kroppa on polttamaan uutta rasvakudosta joka kerätään siitä pizzasta.

Voin toki olla tieteellisesti täysin hukassa, mutta mä en välitä, koska homma toimii ja se on ainoa mikä merkitsee.

Fiksua pohdintaa, noinhan se on.

Se pizza viikossa keskustelu jota jossain ketjussa silloin kävit.
Niin uskon että mukana olleista keskustelijoista kukaan tuskin puhui dietillä olo ajasta, tuskin kukaan niin tampio sentään on että dietillä alkaisi semmoisia rasva pommeja ollemkaan syömään tai varsinkaan kerran viikossa, vaan puhe oli plussa/ylläpito kaloreilla olemisesta tilanteessa jossa on muutenkin vaikeata saada tarpeeksi kaloreita.
 
Ja tää dieetti on vähän samalla semmoinen show off niille jotka edelleen jaksaa epäillä etten mä tiedä tästä lajista mitään. Mö osaan treenata ja dieetata varsin hyvin.
Aivan :).
Capture.PNG
 
Kyllä sillä on, se kerää sillä vain lisää sitä rasvaa, lopettakaa jo toi pizzaan glorifointi. Alkaa kyllästyttään tää paskatiedon jakaminen täällä. Niille jotka nyt osaa ajatella, niin mä sanon, älkää syökö sitä pizzaa sillä ajatusmallilla ettei se muka vaikuta mihinkään, se vaikuttaa absoluuttisen varmasti, se on kerralla hyvin huonoa ravintoa joka sulaa heikosti, omaa vähän nutrientteja, paljon huonoa rasvaa ja vitusti suolaa, se ei ole terveellistä eikä suotavaa. Eri asia on jos ei asiasta välitä, mutta sekään ei muuta sitä ilmaksi.

Tottakai se vaikuttaa rasvan palamiseen, ei siitä olekkaan tässä kyse. Mutta joo, olkoot vaan. Ihan turha tästä on väitellä sen enempää.
 
Asiat muuttuu ja kun edelleen jengi napisee, niin näytetään kunnolla. Sullekin. SKL kisaan tosiaankin vedin aina kuntoon sen kisan takia, se ei syy ollut dieettiä aloittaa että näyttäisin, jos osaat ajatella hetken ilman tota antipatiaa. Mä jatkoin sitä muista syistä.
 
Asiat muuttuu ja kun edelleen jengi napisee, niin näytetään kunnolla. Sullekin. SKL kisaan tosiaankin vedin aina kuntoon sen kisan takia, se ei syy ollut dieettiä aloittaa, jos osaat ajatella hetken ilman tota antipatiaa.
Ei ole kyllä mitään antipatiaa (mitähän se tarkoittaa).

Hienosti menee ja innostavaa seurata.

Ja ihan hyvällä tuo läppä, että näytät epäilijöille.
 
Tottakai se vaikuttaa rasvan palamiseen, ei siitä olekkaan tässä kyse. Mutta joo, olkoot vaan. Ihan turha tästä on väitellä sen enempää.
Se ei vaikuta pelkästään rasvan palamiseen, vaan kasvattaa rasvavarastoja ja kerran viikossa mennään kokoajan vain lihavampaan suuntaan ellei aloiteta hyvin raaka dieettiä siinä viikolla.
 
Ei ole kyllä mitään antipatiaa (mitähän se tarkoittaa).

Hienosti menee ja innostavaa seurata.

Ja ihan hyvällä tuo läppä, että näytät epäilijöille.
Hyvä niin, koska alunperin oon vain huviksen SKL kisaan dieetannut kisaajia omalla tavalla kunnioittaen. Nyt vain sattuneesta syystä tuli aikaa vetää hommaa pidemmälle ja nyt on kiva näyttä sitten samalla miten mä tän teen, josta mua on epäilty aina.

Ja aloin valmentamaankin kun sitä on nyt dieetin myötä kysytty massiivisesti. Mutta olen hyvin valikoiva siltä osin, otan vain muutamia, 2 nyt.
 
"Paljastan sen todellisen syys miksen kisaa"

Todellisen?

Oot siis valehdellut meille tähän asti?Häh?
En, en vain ole kertonut perimmäistä syytä. Se ei ole terveydellinen. Mutta nyt Vanha pantteri, mä olen kyllästynyt sun jatkuvaan negatiiviseen asenteeseen mua kohtaan, tehdään niin, että et enää viittaa muhun tai kommentoi mitään muhun liittyvää. Nään selkeän kaavan, miten sua joku hiertää ja siinähän hiertää, mä en halua enää kuulla. Toivottavasti kunnioitat tätä pyyntöä.
 
Mites naisten fysiikan voittanut Sofia Pekkarinen?

Ainaki pari päivää ennen kisoja julkaistussa kuvassa oli perse niin railoilla että vastaavaa näkee harvoin edes kehonrakentaja miehillä.
Tsekkasin tämän kuvan mistä ilmeisesti puhuit, ihan jees tosiaan siinä, mutta lavalla ei kyllä sama välittynyt täysin. Ihan hyvä kondis silti ja oikea voitti kyllä.
 
Fiksua pohdintaa, noinhan se on.

Se pizza viikossa keskustelu jota jossain ketjussa silloin kävit.
Niin uskon että mukana olleista keskustelijoista kukaan tuskin puhui dietillä olo ajasta, tuskin kukaan niin tampio sentään on että dietillä alkaisi semmoisia rasva pommeja ollemkaan syömään tai varsinkaan kerran viikossa, vaan puhe oli plussa/ylläpito kaloreilla olemisesta tilanteessa jossa on muutenkin vaikeata saada tarpeeksi kaloreita.
Ihan pakko nyt tarttua tähän, kun koen että tässä vähän ehkä @Mike käsitti sen keskustelun väärin. Tosiaan asia oli ihan noin kun d.vitamiini tossa spekuloi eli siinä nimenomaan EI puhuttu siitä, onko se mahdollista dieetin aikana kun tavoitteena on polttaa rasvaa. Sen sanoin muistaakseni jo ensimmäisessä asiaa koskevassa viestissäni.

Ja ei, tämä ei ole negaamista sua kohtaan. Kunhan korjaan faktoja kuntoon sen silloisen keskustelun osalta.
 
Back
Ylös Bottom