OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Mimmosiin rasvoihin aiot palata tuon jälkeen
Alle 90kg läpi vuoden. Aion laskea sitä bodyfat setpointtia oikein huolella, eli kireenä tosi pitkään jonka jälkeen kireenä pysyminen on aina vaan helpompaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On noi expot kyllä nykyää aivan kuollu. Monen vuoden tauon jälkee tuli käytyä ku ei tarvinu maksaa lipusta. Muutama koju messuhallin puolella. Eikä tarvi enää jatkossa mennä
Ei tietysti vastannu noi messut johonkin yli 10v takaiseen, missä oli eri laitevalmistajia yms, mutta ihan kohtalaisesti eri lisäravinne myyjiä ja muuta oheistoimintaa.
Esim 80% heraproteiini 35e/3kg ja kreatiini 500g 7e.
Tuli itselleni halvemmaksi mennä messuille hakemaan lisäravinteet, vaikka maksoin myös sm-kisalipun 50e.
Messulippu olisi ollut 20e ja sillä näki myös messulavan kilpailut.
Messulavan kisakatsomo oli todella lähellä lavaa, joten niitä kisoja on hyvä seurata.

Jos nyt pitää vertailla skl-kisoja ja nfe, niin tämän vuoden skl-kisat todella latteat ja ei mitään messutoimintaa.
Paremmin sai rahalle vastinetta noista nfe:n kisoista.
 
Alle 90kg läpi vuoden. Aion laskea sitä bodyfat setpointtia oikein huolella, eli kireenä tosi pitkään jonka jälkeen kireenä pysyminen on aina vaan helpompaa.
Oletko paljon tutustunut joko empiirisesti tai teoreettisesti tuohon bodyfat setpointin todelliseen muuttamiseen alaspäin? Itseä aihe on pitkään kiinnostanut ja jotain kohtalaista yritystä on ollut, mutta ei luultavasti ole ollut riittävää pitkäjänteisyyttä, itsekuria ja kärsivällisyyttä asian suhteen.
 
Jos nyt pitää vertailla skl-kisoja ja nfe, niin tämän vuoden skl-kisat todella latteat ja ei mitään messutoimintaa.
Paremmin sai rahalle vastinetta noista nfe:n kisoista.
No jos vertaa ihan kisaajien kondikseen niin ei todellakaan saanut, toki mielipide eroja, mutta kyllä järjestäen kisaajat ovat löysässä(ei oikeasti näyttänyt että edes dieetillä oltu) kunnossa olevaa sakkia. Mimmeistä oikeastaan ainoa joka oli jonkinlaisessa kunnossa oli Takamaa. Kundien puolella SM muutama hassu tyyppi oli "kunnossa". Että kyllä vaikka SKL taso ei tänä vuonna ollut niin hyvä, niin aivan erimaailma silti. Muutenkin taas sitä runkku rinkiä tuomaristo täynnä, omia valmennettaviaan kisasi ym. Messupuoli ei todellakaan mikään erikoinen myöskään ollut, varaston tyhjennyksiä suurimmalla osalla pöydät täynnä. Samat lisäravinteet/varusteet/vaatteet saa "ale" koodilla jopa halvemmalla verkkokaupoista.
 
Messupuoli ei todellakaan mikään erikoinen myöskään ollut, varaston tyhjennyksiä suurimmalla osalla pöydät täynnä. Samat lisäravinteet/varusteet/vaatteet saa "ale" koodilla jopa halvemmalla verkkokaupoista.
Jos messuilla oli hera 35€/3kg niin ihan mielenkiinnosta mistä saat samaan rahaan ja kun tänne ei varmaan saa mainostaa niin laitappa vaikka viestiä
 
On aika surullinen tilanne, jos lajin SM-kisoja katsomaan mennessä pääasiallinen mielenkiinto on siinä, paljonko messuilla saa alennusta tuotteista.
Samaa mieltä, kisat on toissijaista, tärkeämpää on montako standia siellä on, aika surullista tosiaankin.
 
Söin ihan reippaasti sokeria eilen, melkoisesti corn flakes, isoa puuroa ja karkkia, paino putos vaan.
850A2255 2.JPG
 
Jos se tollai vaan imasee ja heivaa nesteet helvettiin kun syön karkkia ja corn flakesia, niin tässä käy huonosti kohta, alkaa polttaan rajusti lihasta kun rasvaenergiaa on enää vain alaselkässä otettavaksi. Eikä mulla ole tarpeeksi voisilmää taistelemaan sitä valkuaisen polttoa vastaan. Nyt pitäis nostaa treenitehot aivan taivaaseen ja pakottaa kroppa pitämään kiinni siitä lihaksesta. Maailman huonoin idea nyt olisi himmata treeniä.

Mun kropan nestekierto on suorastaan ihanteellisella tasolla, se kierrättää sitä nätisti eikä kerää juuri ollenkaan tarpeettomasti sitä ihon alle.
 
Toi alaselkä ei kyllä pala tosta ihan heti, saa oikeesti tehdä vitusti duunia nyt. En tiiä onnistuuko. Meinaan siinä kyllä menee koko äijä aivan rusinaksi, mutta liekö väliä.
Näinhän se on, sen takia siellä lavallaakaan ei läheskään kaikki oo varsinkaan selkä puolelta kunnossa.
 
Näinhän se on, sen takia siellä lavallaakaan ei läheskään kaikki oo varsinkaan selkä puolelta kunnossa.
Mä oon tässä oppinut melko paljon tästä dieettaamisesta ja tiedättekö miten mä etenen. Täysin fiiliksen ja loogisen alattelun mukaan, en oletusten ja miten muka kuuluis tehdä. Suurin osa tankkailee aivan miten sattuu sitä paskaruokaa koska muka kuuluu tankkaa, se pizza viikossa ja muuta aivan levotonta hölmöilyä kun ei oikeasti mietitä näitä juttuja loogisella järjellä.

Mä ajattelen asian pelkästään simppelisti, että mulla on tietty zone, joka on se glykogeenivarastojen alue, jonka puitteissa mä voin vetää sitä sokeria. Jos läimäsen sinne yli sen tason, se katkaisee rasvanpolton kunnes ollaan taas siellä safe zonella. Jos meen yli hiilarilla, se palaa nopeaan sieltä kuin heittäis tuohipalasia nuotioon, mutta katkaisee rasvanpolton siksi aikaa. Jos mä heitän sen safe zonen yli jollain pizzalla, jossa reippaasti ylikaloria rasvasta, se taso ylitetään rasvalla ja hiilarilla, joka on sama kun heittäis nuotioon märkää puuta.

Jos nyt vedän sinne alueen yli hiilarilla sunnuntaina, olen silti hyvin nopeaan näillä treeneillä siellä polttoalueella jo ma illalla tai viimeistään tiistaina. Jos mä taas vedän sinne kasan puhdasta paskaa rasvasta, joka varastoidaan suoraan kudokseen, saatan olla polttoalueella vasta ke-to ja varsinaisesti takaisin linjassa pe-la ja sitten sunnuntaina taas paskaa naamariin. Se hidastaisi merkittävästi vauhtia, koska siinä hillarin sijaan kasvatetaan akuutisti rasvavarastoja lyhyessä ajassa joka pitää eka polttaa pois, että ollaan taas polttovaiheessa sen ennen tankkausta olleen kunnon mukaan.

Se että pizza viikossa ei vaikuttais mihinkään, on käsittämätön ajatus mulle. Mutta toki, en ole koittanut, että miten tehokas mun kroppa on polttamaan uutta rasvakudosta joka kerätään siitä pizzasta.

Voin toki olla tieteellisesti täysin hukassa, mutta mä en välitä, koska homma toimii ja se on ainoa mikä merkitsee.
 
Joko on perse railoilla vai onko alaselkä juurikin se missä rasva pysyy pisimpään?
Ne palaa samaa vauhtia, sama määrä rasvaa. Sen mä sanon, että tää dieettaaminen on 100 kertaa helpompaa mitä lihaksen tekeminen tässä iässä.

AF60AF33-3F2D-4C1B-99B2-45E20462BB0F.JPG
 
Back
Ylös Bottom