OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Ei sitä noin vain tehdä, koska toi nimenomainen vihapostaaminen mikä kiihottaa noita siellä, kerää paljon vihaisia ihmisiä, joka maksaa sitten mansikoita jos on liikennettä. Pakkotoiston serverit maksaa 500 euroa kuukaudessa, mutta täällä sentään on mainostajia, ylilaudalla taas ei mikään itseään kunnioittava yritys mainosta ja siksi ovatkin kusessa. Ne käyttää google rajuinta vinjettimainosta, jota mä en suostu tänne laittamaan, mutta se tuottais eniten rahaa.
Sitten taas 4chan on ollut pystyssä 20v ja siellä sitä vihaa vasta onkin.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sitten taas 4chan on ollut pystyssä 20v ja siellä sitä vihaa vasta onkin.
Ei ole Suomessa. En usko että ihan hirveesti löytyy ihmisiä jotka jaksaa maksaa siitä että saa rakentaa alustan mielisairaille ihmisille. Ja sitten olla tekemisissä jatkuvasti poliisin kanssa ja kokoajan uhka että on itse vastuussa. Esim tekijänoikeuksia noi rikkoo kokoajan, ne pöllii luvatta mun kuvia ja ne siirretään ylilaudan palvelimelle. Se on aivan sama kuinka monta kertaa raportoin luvattomasta kuvan käytöstä, eivät ne niitä poista, joten vastuu on sitten sillä sivustolla joka tekijänoikeuksia rikkoo.
 
Meni kyl vatsa tosi huonoksi, niin lanttu pois ja koitetaan sitten uudestaan. Pirun hyviä noi kyllä on höyrystettynä, pehmeitä ja maukkaita. Toivottavasti se on toi lanttu, ettei tartte yksi kerrallaan sulkee jokaista pois, kestää viikon vatvoo sitä.
Suosittelen kokeilemaan hapankaalta noiden kasvisten kanssa tai jotain muuta fermentoitua ruokaa kuten kimchiä. Itellä on hapankaali auttanut tuohon turvotus ongelmaan ja olen syönyt myös uunissa haudutettua lanttua.
 
On noi expot kyllä nykyää aivan kuollu. Monen vuoden tauon jälkee tuli käytyä ku ei tarvinu maksaa lipusta. Muutama koju messuhallin puolella. Eikä tarvi enää jatkossa mennä
 
Viimeksi muokattu:
Siis kun ei ole enää paikkaa mihin pääsee tota kaikkea paskaa suoltamaan ni sitte varmaa lähtee elämältä pohja kun ei ole enää mitää muutakaan

No eikö me juuri saatu kasvot yhdelle vihaajalle, joka ihan videolla heitti noita samoja ylilaudan fraaseja? Sopiiko tuo kaveri mielestäsi tuohon muottiin?
 
No eikö me juuri saatu kasvot yhdelle vihaajalle, joka ihan videolla heitti noita samoja ylilaudan fraaseja? Sopiiko tuo kaveri mielestäsi tuohon muottiin?

En muista enää minkä näkönen tapaus oli mut eikai aina ulkonäön perusteella voi suoraa sanoa jos on päässä vikaa?
 
On kyllä elämässä heikolla kantimella tilanne, apua saa oikeasti, jos sitä vaan haluaa. Ei tarvitse olla yksin sen pahan olon kanssa, varmasti ikävä aamuisin herätä, jos ensimmäinen ajatus on vain ja ainoastaan jonkun muun elämän arvostelu.
Täh tuohan oli hauska?
 
850A2134.jpg
 
@Mike

En mä ole mikään vihaaja, tuo oli vain hassu runo joka osui silmään. Pyydän anteeksi jos se pahoitti mielesi. Laitoitko mulle jonkin sortin ip-blockin, kun tää lataa ikuisuuden tätä saittia? Olisko mahdollista saada se pois, en enää hölmöile, nyt kun tiedän mikä lasketaan hölmöilyksi. Hyvää illanjatkoa =)
 
@Mike

En mä ole mikään vihaaja, tuo oli vain hassu runo joka osui silmään. Pyydän anteeksi jos se pahoitti mielesi. Laitoitko mulle jonkin sortin ip-blockin, kun tää lataa ikuisuuden tätä saittia? Olisko mahdollista saada se pois, en enää hölmöile, nyt kun tiedän mikä lasketaan hölmöilyksi. Hyvää illanjatkoa =)
Laitoin joo semmoisen asetuksen joka hidastaa juuri tietyn käyttäjän osoitteen nopeutta. Otan pois ja kiitos selvennyksestä.
 
Olet Mike muistaakseni joskus ihmetellyt japanilaisista televisio-ohjelmia. Pakko myöntää, että osa noista on kyllä aika hämmentävää kamaa.

View: https://youtu.be/PKv7GLqnUhc?si=0NilD2GGSiidoVyS

Hotellissa jäi monasti tuijottamaan niitä jos oli luppoaikaa, teki vielä veikeempää kun ei kieltä tajua, niin olivat kyllä aivan helvetin outoja. Japskit kun ovat niin hirveen vahvoja ilmaisemaan itseään äänin ja elein.
 
Back
Ylös Bottom