OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Eiköhän me kaikki olla oman elämän pikku nistejä. Toiset vaan käyttää kovempia aineita

Sehän nyt on selvää ettei lihakset treenaamatta kasva. Mä en näistä mitään tiiä mut kyl toi lookki on sellanen et joskus on tullu jotain vedettyä. Turha siit on jauhaa et voita sil mitään

Esimerkki on kyllä a+ sul on hyvä meininki. Edistät suht hyviä arvoja
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on vähän tälläista saman asian toistamista puolin ja toisin. Totta helvetissä treenillä on iso merkitys, kuten tuossa sunkin tapauksessa näkee eron paljon pienemmilä lääkkeillä ja kovemmalla/fiksummalla treenillä.

Toisaalta on niillä lääkkeilläkin iso merkitys; Jos vetäisi kokonaan ilman, niin olisi tuo "paskalla treenillä" tehty kunto silti varmaan kovempi kuin nyt paljon fiksummalla treenillä ja natuna. Eihän niitä muuten menisi ollenkaan. Sitten tietty lihasmuistit ja muut hyödyt tietty vielä asia erikseen.

Kummankaan täysi kieltäminen tai vähättely on pitkälti yhtä tyhmää touhua.
 
Viimeksi muokattu:
Millaisella jaotuksella tyypillinen viikko menee? Oon käsittänyt et sun tarkka treenijako elää jonkin verran?
Elää todella paljon, menee pelkästään sen mukaan mikä paikka tuntuu fressiltä. Ainoastaan jalat on lukittu kun on treenikaveri.
 


Tuossa ihan hyvä pätkä minkälaista hyötyä doupista saa bodauksessa.

Onpa helvetin typerä thumbnail, tahallaan kuvattu lähempää toinen kuva että näyttää isommalta, miten voi noin amatöörin virheen tehdä, vie uskottavuuden videolta katsomatta sitä.
 
Ja mun on niin vaikea ymmärtää miten silti kerta toisensa jälkeen sitä treeniä, sen määrää, laatua, itse tekemistä pyritään vähättelemään viimeiseen saakka. Mä sanon ihan aidosti kokemuksesta tosi pitkältä ajalta, se treeni on kaikista tärkein, oli natu tai ei. Ja se kunto, se revitään keittiössä ja pään sisällä. Näihin ei vain vittu ole oikotietä, ei ole.

Tämä aina ihmetyttää kun usein asiasta puhut.
Kuka sitä treenin tärkeyttä oikeen vähättelee?

Luulis Että kaikki joilla vähänkin on järkeä päässä ymmärtää että totta helvetissä se treeni on eniten asioihin vaikuttava tekijä, oli laji sitten mikä tahansa.
 
Tämä aina ihmetyttää kun usein asiasta puhut.
Kuka sitä treenin tärkeyttä oikeen vähättelee?

Luulis Että kaikki joilla vähänkin on järkeä päässä ymmärtää että totta helvetissä se treeni on eniten asioihin vaikuttava tekijä, oli laji sitten mikä tahansa.
Ne jotka selittää, että kaikki, rasvan palaminen, lihaskasvu ja kaikki johtuu vain kemiasta, melkein jokaisessa kyykky, penkki, what ever kerkustelussa, aina. Aivan yleinen ja selvä konsensus täällä on ollut aina, että jos kehityt tai laihdut mitenkään, on se aina vain lääkkeiden syy.
 
Tää keskustelu kuulostaa just siltä kuinka väitellään siitä onko päivällä valoisampaa kuin yöllä :D Ei jeesus mitä juttua. Idioottikin ymmärtää että treenin sisältö/laatu on merkittävässä osassa kehittymistä ja sitä on myös lääkkeet. Aika harva täällä väittää että ilman lääkkeitä ei voi saada mitään tuloksia, aivan tuulesta temmattuja juttuja taas.
 
Tää keskustelu kuulostaa just siltä kuinka väitellään siitä onko päivällä valoisampaa kuin yöllä :D Ei jeesus mitä juttua. Idioottikin ymmärtää että treenin sisältö/laatu on merkittävässä osassa kehittymistä ja sitä on myös lääkkeet. Aika harva täällä väittää että ilman lääkkeitä ei voi saada mitään tuloksia, aivan tuulesta temmattuja juttuja taas.
No nyt on loistavaa, että tolla postauksella mä onnistuin ekaa kertaa ikinä ihmiset oleen samaa mieltä. Se kesti muuten kauan, että joku olis tästä asiasta samaa mieltä ja vielä tyypeiltä, jotka on aina mua vastaan. Yes!
 
No nyt on loistavaa, että tolla postauksella mä onnistuin ekaa kertaa ikinä ihmiset oleen samaa mieltä. Se kesti muuten kauan, että joku olis tästä asiasta samaa mieltä ja vielä tyypeiltä, jotka on aina mua vastaan. Yes!
"ekaa kertaa ikinä ihmiset oleen samaa mieltä" Onko hiukan liiottelua taas?

"Ja vielä tyypeiltä jotka on aina mua vastaan" Oliko taas keksittyä juttua? Toistan samaa mitä aikasemminkin olen sanonut, jos jostain asiasta ei ole sun kanssa samaa mieltä niin se ei tarkota että se ihminen olis sua vastaan. Kohtuu vähän tulee kirjoteltua tänne mutta jos en ihan väärin muista niin sinunkin tuotantoa olen kehunnut jne.
 
Tämä aina ihmetyttää kun usein asiasta puhut.
Kuka sitä treenin tärkeyttä oikeen vähättelee?

Luulis Että kaikki joilla vähänkin on järkeä päässä ymmärtää että totta helvetissä se treeni on eniten asioihin vaikuttava tekijä, oli laji sitten mikä tahansa.
Mutta sitten on näitä huutelijoita jotka ei asioista mitään tiedä jotka luulee että millään muulla ei ole väliä kuin lääkkeiden määrällä.
Kyllä sinäkin tämän ilmiön olet havainnut, on se olemassa ja hyvin vahvana.
 
Tässä nyt nopsaan yhdestä videosta kommenttia. Sillä, että aloin tekeen olkapäitä todella paljon kierrossa, ei toki ole mitään tekemistä asian kanssa. Toi on aivan yleinen ajatusmalli, että jos satut laihtumaan kovaa, saamaan voimaa tai lihasmassaa, ei sillä tekemisellä ole niinkään välii, kuhan vaan roinaa.

Screenshot 2023-09-29 at 14.40.59.jpg

Screenshot 2023-09-29 at 14.41.38.jpg

Screenshot 2023-09-29 at 14.41.46.jpg
 
Tässä nyt nopsaan yhdestä videosta kommenttia. Sillä, että aloin tekeen olkapäitä todella paljon kierrossa, ei toki ole mitään tekemistä asian kanssa. Toi on aivan yleinen ajatusmalli, että jos satut laihtumaan kovaa, saamaan voimaa tai lihasmassaa, ei sillä tekemisellä ole niinkään välii, kuhan vaan roinaa.

katso liitettä 259328
katso liitettä 259329
katso liitettä 259330
Tai jos lihakset saa ylipäätään kasvamaan niin sitten on syntholia laitettu niihin! 🤣
 
Tässä nyt nopsaan yhdestä videosta kommenttia. Sillä, että aloin tekeen olkapäitä todella paljon kierrossa, ei toki ole mitään tekemistä asian kanssa. Toi on aivan yleinen ajatusmalli, että jos satut laihtumaan kovaa, saamaan voimaa tai lihasmassaa, ei sillä tekemisellä ole niinkään välii, kuhan vaan roinaa.

katso liitettä 259328
katso liitettä 259329
katso liitettä 259330
Hohhoijaa että on väsynyttä...

Muuten, sanoit tuolla instassa yks päivä että vedät myös ohjauksia hintaan 60€/ treeni. Onko sulla näitä paljonkin? Tapahtuuko ne pelkästään mayorsilla vai myös muilla saleilla?
 
Hohhoijaa että on väsynyttä...

Muuten, sanoit tuolla instassa yks päivä että vedät myös ohjauksia hintaan 60€/ treeni. Onko sulla näitä paljonkin? Tapahtuuko ne pelkästään mayorsilla vai myös muilla saleilla?
Voin toki toisellekin salille tulla, mut sit hintaan lisätään mun sisäänpääsy kertamaksulla.
 
Tässä nyt nopsaan yhdestä videosta kommenttia. Sillä, että aloin tekeen olkapäitä todella paljon kierrossa, ei toki ole mitään tekemistä asian kanssa. Toi on aivan yleinen ajatusmalli, että jos satut laihtumaan kovaa, saamaan voimaa tai lihasmassaa, ei sillä tekemisellä ole niinkään välii, kuhan vaan roinaa.

katso liitettä 259328
katso liitettä 259329
katso liitettä 259330
Kyllä olkapää videollakin näytti että suurin osa kommenteista oli positiivisia
Mutta mitäs niistä
 
Back
Ylös Bottom