OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Keskityin siis tohon roinakorttiin, en yleiseen keskusteluun. Että miten sillä selitellään kovin usein kehitystä. Ja te ette nää poistettuja viestejä tai piilotettuja käyttäjiä. Siellä on aivan levotonta menoa, tulkaa vaikka tänään katsomaan striimiin minkälaista se on, niin ehkä sitten ymmärrätte ton negan paremmin.

Vahva suositus tulla katsomaan jonka jälkeen varmaan moni ymmärtää miten sairas netti on.
 
Jos ja kun menet pienillä höyryillä niin mulla herää kysymys, mikset sitten vedä ihan natikkana?

Ei kuratestot kestä sellasta treenimäärää mitä mike haluaa vetää. Saatikaan dieettiä. Korvaushoidollaki on iso etu ku ne ei ole siellä 10nmol tai alle. Jos elämä pyörii treenaamisen ympärillä ja haluaa tuloksia myös niin eikös siitä voi nauttia pieni boosti koneessa kun veriarvotkin pysyy kunnossa
 
Mike kun on monia mestareita haastattelut ja Peter Keräsen kanssa myös asioita käynyt läpi, niin mikä suomi kehonrakennuksessa on Miken mielestä muuttunut eniten verrattuna 90 lukuun? Ja mikseipä 2000 luvun alkuun. Usein kuulee, että ennen miehet oli rautaa ja voisko olla niin, että ennen treenattiin kovempaa?

Ennen oli ainakin enemmän seurahenkeä ja hommahan olikin vähän underground meiningillä.
 
Meni vaan maku jossain välissä striimeihin kun yleensä noin 5min sisään alkoi "Ylilauta sitä Ylilauta tätä" voi olla että oli paska ajotus aina mutta ei sitä vaan jaksanut
No en usko että katsoisit muutenkaan. Että annat vaan olla. Mut toki oli pakko toi sanoa.
 
Mike kun on monia mestareita haastattelut ja Peter Keräsen kanssa myös asioita käynyt läpi, niin mikä suomi kehonrakennuksessa on Miken mielestä muuttunut eniten verrattuna 90 lukuun? Ja mikseipä 2000 luvun alkuun. Usein kuulee, että ennen miehet oli rautaa ja voisko olla niin, että ennen treenattiin kovempaa?

Ennen oli ainakin enemmän seurahenkeä ja hommahan olikin vähän underground meiningillä.
Juttelin yhden kovan kisaajan kanssa tästä, että miksi kisaajat eivät ole enää niin hyvässä kunnossa. Siihen voi olla monta syytä, mä veikkaan itse, että ylikopensoidaan lääkkeillä, luullaan että ne tekee sen duunin. Sitten ollaan lavalla turvonneita, mutta nesteisiä ja vajaita.
 
Ehkä ennen ei etsitty niin paljon oikoteitä tai helpompia tapoja päästä kuntoon jne. Nykyään tietoa ja tapoja millä voisi helpottaa esim dieettiä.. Ennen tiedettiin, ettei ole oikoteitä.

Toki nykytieto on myös hyödyllistä.

Silti kovimmat nykyään on myös kovia ja varmasti tekevät asioita oikein, mutta ennen kehokisat ei ollut trendikästä.
 
Screenshot 2023-09-29 at 22.58.45.jpg
 
Voin toki toisellekin salille tulla, mut sit hintaan lisätään mun sisäänpääsy kertamaksulla.
Pakko sanoo, että olet alihinnoitellut itsesi. Tusina pt:t pyytää enempi. Itse, jos hommaan pt:n niin ensimmäinen kriteeri on , et se on vitusti mua isompi. Tähän sinä soveltuisit.😁
 
Tämä ihan mutua, mutta oliko ennen kisaurat pidempiä? Mitaleilla oli samat nimet vuosikausia putkeen. Ja mitalisijojen ulkopuolellakin oli paljon sellaisia hyvin tutuiksi tulevia nimiä kun vuodesta toiseen omistivat elämän treenamiselle ja välillä kisoissa käymiselle. Jotain Hakaloita ja Kourumäkiä nyt äkkiä tulee mieleen. Ja mielikuva että nykyään pitkään jatkaa vaan se aivan kansallinen kärki. Eli jos tulee menestystä niin jatketaan mutta jos ollaan alemmilla sijoilla niin motivaatio hyytyy.
 
@Mike Ootko mitä mieltä tästä ajatusmaailmasta mikä kehopositiivisilla on?


View: https://www.instagram.com/p/Cr8tHFNqIfx/


Musta on huvittavaa kun nämä läskit väittävät keksineensä ikiliikkujan: "Kyse on siitä, että laihduttaminen ei itse asiassa laihduta. Nykyään me tiedetään, että kaikki rajoitukset ja kiellot, kaloreiden laskeminen ja vippaskonstien keksiminen saattavat laskea painoa kyllä hetkellisesti, mutta se tulee aina takaisin, monesti jopa korkojen kera."

''Jätkä on eläin'' oli paita joskus. Vois tehä sellasen Kuka käski olla läski? paidan lol. Silkkaa denialismia toi ulina on. Jos sä oot läski(siis oikeesti läski, pikku dad bodia ei välttämättä lasketa), ni sun elämäs kirjaimellisesti voi riippua siitä :D. Tai vähintään se lihavuus on jollain tasolla normaalin fyysisen funktionnin tiellä. Mitä aktuaalista vittua? Ketään kenen mielipiteellä on mitään merkitystä, ei oikeesti kiinnosta toisen ihmisen lihavuus tai mikään muukaan. Eikä kuulukkaan kiinnostaa. Ainoo ketä sen kantsis kiinnostaa on se läski ite. Jos ei kiinnosta, ni sit ei. On kyllä rasittavia nää tällaset muodikkaat aiheet, missä logiikka heivataan hevon helvettiin aina, ja uhriudutaan. KETÄÄN... EI... KIINNOSTA! Ite olin 10 vuotta käymättä hammaslääkärissä, ja kärsin seuraamuksena miinus yhden hampaan. Mut hei! En anna tollasen määritellä itteäni, eli nyt pidän 20v tauon 😌. Terveys saattaa alkaa sit kiinnostaa ku sen ekan kerran oikeesti menettää.
 
Ketään kenen mielipiteellä on mitään merkitystä, ei oikeesti kiinnosta toisen ihmisen lihavuus tai mikään muukaan. Eikä kuulukkaan kiinnostaa.
Läskit on ällöttäviä ja yksinkertaisesti niiden olemassaolo on haitallista. Antaa huonon kuvan väestöstä jos sen keskivertokansalainen on päärynänmuotoinen paskakasa, ja niin impulsiivinen sekä heikkomielinen ettei pysty lopettaa sen paskan vetämistä.

Mieti nyt jos sota tulisi ja reservi olis pelkkiä läskejä täynnä. Sehän olis läskeille ihan utopistista, joutuisi liikkumaan ja ei pääsisi enää vetelemään niitä mielipuolisia samisettejä ja bingettämään netflixiä.
 
Läskit on ällöttäviä ja yksinkertaisesti niiden olemassaolo on haitallista. Antaa huonon kuvan väestöstä jos sen keskivertokansalainen on päärynänmuotoinen paskakasa, ja niin impulsiivinen sekä heikkomielinen ettei pysty lopettaa sen paskan vetämistä.

Mieti nyt jos sota tulisi ja reservi olis pelkkiä läskejä täynnä. Sehän olis läskeille ihan utopistista, joutuisi liikkumaan ja ei pääsisi enää vetelemään niitä mielipuolisia samisettejä ja bingettämään netflixiä.

Kyllä ois ihan kehonrakentajatki paskat housuissa sodassa.
 
Läskit on ällöttäviä ja yksinkertaisesti niiden olemassaolo on haitallista. Antaa huonon kuvan väestöstä jos sen keskivertokansalainen on päärynänmuotoinen paskakasa, ja niin impulsiivinen sekä heikkomielinen ettei pysty lopettaa sen paskan vetämistä.

Mieti nyt jos sota tulisi ja reservi olis pelkkiä läskejä täynnä. Sehän olis läskeille ihan utopistista, joutuisi liikkumaan ja ei pääsisi enää vetelemään niitä mielipuolisia samisettejä ja bingettämään netflixiä.
Ei vaikuta muhun pätkääkään, joten ei kiinnosta. Itteä ei välttämättä houkuta hengittää samaa ilmaa nistien, tai alkoholistien kaa, mut siis... kumpiakin ihmisryhmiä on planeetta täynnä. Hyväksyn heidän olemassaolonsa, kuhan pysyvät omissa oloissaan, eivätkä sotke esim. mua omaan paskaansa. Joku läski on täysin harmiton olento noihin verrattuna :D. Ylipäätänsä ihmisiä kiinnostaa ihan hitosti liikaa, mitä joku täys-statisti, tuikituntematon paskahousu on jostain mieltä. Toi pulleroki olis paljo onnellisempi ku opettelis oikeesti oleen välittämättä, ja diettais korkeintaan ittensä vuoks. Lihavuus vaikuttaa muhun korkeintaan epäsuorasti silleen, että kuumottelen kuoleeko joku mun läheisistä ennenaikasesti huonoihin elintapoihinsa. Läskejä riittää omassa suvussa kyl ihan semisti. Sen lisäks et mua ei kiinnosta muiden valinnat paljo paskaakaan, koen sen helvetin ylimielisenä, jos aletaan opettaa toisia elämään. Irrationaalista individualististen erojen vuoksi. Ellet oo erittäin samanlaisessa tilanteessa ku toinen, ni ei välttämättä päde samat lait. Lyhyesti: ihan turha odottaa, että kaikki ihmiset kykenee samoihin asioihin.
 
Back
Ylös Bottom