OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Läskit on ällöttäviä ja yksinkertaisesti niiden olemassaolo on haitallista. Antaa huonon kuvan väestöstä jos sen keskivertokansalainen on päärynänmuotoinen paskakasa, ja niin impulsiivinen sekä heikkomielinen ettei pysty lopettaa sen paskan vetämistä.

Mieti nyt jos sota tulisi ja reservi olis pelkkiä läskejä täynnä. Sehän olis läskeille ihan utopistista, joutuisi liikkumaan ja ei pääsisi enää vetelemään niitä mielipuolisia samisettejä ja bingettämään netflixiä.
Harvinaisen vajaaälyinen kommentti
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Harvinaisen vajaaälyinen kommentti
Ei tarvitse miettiä miksi kaikki menee nykyään länsimaissa päin helvettiä, ihmiset on niin liberaaleja ja ainoa asia mikä kiinnostaa on se, että yksilöllä on hyvä maku suussa. Se taas että miten sen yksilön toiminta vaikuttaa yhteisöön ei ole mitään väliä.

Se ei ole todellakaan ok olla mikään 150kg virtahepo, nyt puhutaan siis läskeistä, ei niistä perus jenkkakahvoista jotka joka toisella suomalaisella on.
 
Ei tarvitse miettiä miksi kaikki menee nykyään länsimaissa päin helvettiä, ihmiset on niin liberaaleja ja ainoa asia mikä kiinnostaa on se, että yksilöllä on hyvä maku suussa. Se taas että miten sen yksilön toiminta vaikuttaa yhteisöön ei ole mitään väliä.

Se ei ole todellakaan ok olla mikään 150kg virtahepo, nyt puhutaan siis läskeistä, ei niistä perus jenkkakahvoista jotka joka toisella suomalaisella on.
En ole sanonut sen olevan ok vaan jos ulosanti on tuota luokkaa niin olet helvetin huonosti kasvatettu ja omaat keskivertoa heikomman älykkyyden.

Mukavaa jatkoa
 
En ole sanonut sen olevan ok vaan jos ulosanti on tuota luokkaa niin olet helvetin huonosti kasvatettu ja omaat keskivertoa heikomman älykkyyden.

Mukavaa jatkoa
Älykkyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa kuinka rumasti tai kiltisti ihminen puhuu. Se tarkoittaa ongelmanratkaisukykyä ja kykyä käsitellä tietoa.
 
Osoittaa se vähintään empatiakyvyn ja eräänlaisen sosiaalisen kompetenssin puutetta. Vahvasti yhdistäisin mainitutu asiat myös älykkyyteen.
Jostain syystä Itä-Aasiassa suhtautuminen lihavuuteen on aikalailla sama kuin mulla, ja nuo ihmiset saa maailman korkeimpia tuloksia älykkyysosamäärätesteissä.
 
Jostain syystä Itä-Aasiassa suhtautuminen lihavuuteen on aikalailla sama kuin mulla, ja nuo ihmiset saa maailman korkeimpia tuloksia älykkyysosamäärätesteissä.
Pystyisitkö perusteleen vaihe vaiheelta, miten läskit aktiivisesti pilaa sun elämääs? Vaihe vaiheelta, eli käytäis läpi tää yhessä ihan mikroskoopin alla, ja niin käytännönläheisesti ku pystyy(eli ei tunteiden varassa, vaan järjen) 🧐. Eli heräät aamulla--->juot spirulinasmoothiesi--->läskien energiat toisella puolella Suomea resonoi sun X-tekijän kanssa--->tapahtuu hirveitä. Jotakuinkin noin?
 
Pystyisitkö perusteleen vaihe vaiheelta, miten läskit aktiivisesti pilaa sun elämääs? Vaihe vaiheelta, eli käytäis läpi tää yhessä ihan mikroskoopin alla, ja niin käytännönläheisesti ku pystyy(eli ei tunteiden varassa, vaan järjen) 🧐. Eli heräät aamulla--->juot spirulinasmoothiesi--->läskien energiat toisella puolella Suomea resonoi sun X-tekijän kanssa--->tapahtuu hirveitä. Jotakuinkin noin?
Mä vastustan sellaista lapsellista ja itsekästä individualistista ajattelutapaa, jossa kaikki negatiivinenkin paska on ok, niin kauan kun se ei näy omassa elämässä.

Ei lasten raiskaaminenkaan vaikuta mun omaan elämään mitenkään, terve ihminen kuitenkin vastustaa sitä koska se on huono juttu.
 
Mä vastustan sellaista lapsellista ja itsekästä individualistista ajattelutapaa, jossa kaikki negatiivinenkin paska on ok, niin kauan kun se ei näy omassa elämässä.

Ei lasten raiskaaminenkaan vaikuta mun omaan elämään mitenkään, terve ihminen kuitenkin vastustaa sitä koska se on huono juttu.
Se raiskari voi potentiaalisesti raiskata sun tai sun tuttus lapsetkin, ja sehän on jo tuottanut muutenki harmia muille rikoksellaan. Läski ei tee näin, ellei sun tunteita aseteta niin tärkeeseen asemaan, että läskin pelkkä näkeminen kadulla aiheuttaa vaarallista pahoinvointia. Harjotatko tätä mitä saarnaat myös netin ulkopuolella? Asut niin lihavassa maassa, et sulla on 100% varmuudella nyt, tai ollu menneisyydessä läskejä sun elämässä. Miten tuot/toit heille ilmi nämä mietteesi?
 
Se raiskari voi potentiaalisesti raiskata sun tai sun tuttus lapsetkin, ja sehän on jo tuottanut muutenki harmia muille rikoksellaan. Läski ei tee näin, ellei sun tunteita aseteta niin tärkeeseen asemaan, että läskin pelkkä näkeminen kadulla aiheuttaa vaarallista pahoinvointia. Harjotatko tätä mitä saarnaat myös netin ulkopuolella? Asut niin lihavassa maassa, et sulla on 100% varmuudella nyt, tai ollu menneisyydessä läskejä sun elämässä. Miten tuot/toit heille ilmi nämä mietteesi?
Koska oon natsi ja arjalaiseen rotuihanteeseen kuuluu laihuus.

Aina kun nään läskin niin sanon Sieg Heil saatana!
 
Pystyisitkö perusteleen vaihe vaiheelta, miten läskit aktiivisesti pilaa sun elämääs?

Ei nyt voi puhua siitä että läskit nyt sentään elämää pilaisi mutta yksi asia joka itseä heissä monesti häiritsee on haju.

Tämä toki häiritsee myös jos kyseessä on laiha ihminen mutta omien kokemusten mukaan lihava ihminen on useammin myös pahan hajuinen kuin laihempi ihminen.

En tiedä johtuuko tämä siitä että monesti lihavat ihmiset hikoilevat herkemmin/enemmän, vai siitä että isojen iho poimujen välit on vaikeampi pitää puhtaana, vai siitä että lihavammat ihmiset pitävät kuntonsa lisäksi myös vähemmän huolta omasta hygieniastaan.
 
Keskelle tulitaistelua oikee tykki

Screenshot 2023-09-30 at 22.33.48.jpg
 
Alkaa olkapäät olla jo komean pyöreitä noissa rasvoissa.
Joo ja vielä isommat mitä koskaan, saattaa olla syynä että esim tällä viikolla oon tehnyt niitä joka päivä usean sarjan ja aion priorisoida niitä jatkossakin. Punnerruksia vain 3 kertaa kierrossa, mutta lateraalisia sitten lisänä joka treeniin.
 
Back
Ylös Bottom