Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ottamatta kantaa kuin vain kuvilla, niin enpä usko, että riittäis vaikka olisin rasvaton luuranko, samat naamat keksis jonkun selityksen kuitenkin. Pakkotoistolla mä en tiedä edelleenkään mitään treenaamisesta saati dieettaamisesta.kun kisojen alla kuittailtiin, että diettaamisesta ei ole mitään tietoa/osaamista?
Se extreme on sairaan vahvoille. Ei oo kamalasti säätövaraa kun on jo liian kireellä.Mikellä vissiin Sidewinder Revolution käytössä. Kun olen muutamalla videolla tuon nähnyt ja olet kehunut, niin innostuin ostamaan myös. Tosin tein sen virheen, että tilasin heti Xtreme T6 -mallin, eli kaikkein järeimmän. Ajattelin, että kerralla "kunnollinen".
Lyhyt kokemus on, että tuo Revolution ois varmasti ollut enemmän kuin tarpeeksi. Jumalauta toi Extreme on iso. Muuten suosittelen kyllä kapistusta muillekin! Forkut saa todella, todella hapoile.
7-10.Kuinka monta treeniä teet viikossa vai palautumisen mukaan?
Mistä tilasit? Kiinnostelisi kovasti hankkia sellainen.Mikellä vissiin Sidewinder Revolution käytössä. Kun olen muutamalla videolla tuon nähnyt ja olet kehunut, niin innostuin ostamaan myös. Tosin tein sen virheen, että tilasin heti Xtreme T6 -mallin, eli kaikkein järeimmän. Ajattelin, että kerralla "kunnollinen".
Lyhyt kokemus on, että tuo Revolution ois varmasti ollut enemmän kuin tarpeeksi. Jumalauta toi Extreme on iso. Muuten suosittelen kyllä kapistusta muillekin! Forkut saa todella, todella hapoile.
Juuri näin. Ostakaa ihmeessä muut toi Revolution tms. pienempi, jos ostatte. Ja kiitos Mike tästä ideasta sekä monista muistakin (sekä ohjeista), joita olen sun videoilta saanut!Se extreme on sairaan vahvoille. Ei oo kamalasti säätövaraa kun on jo liian kireellä.
Eivät virallisesti toimita eurooppaan, mutta olemalla yhteydessä onnistui ainakin mulla. Monet muut kaupat myivät ei-oota.Mistä tilasit? Kiinnostelisi kovasti hankkia sellainen.
Paprika on äärimmäisen kova vitamiinipommi.Paprika ja tomaatti on vain täytteenä tossa, ne nyt ei ole mitään ravintorikkaita pommeja, tärkeetä on että parsa on mukana. Tomaatti on kanan kanssa sopivan iisi ja raikas lisuke.
Tai entisen jenkkifutarin, vieläkin pystyy vetämään aivan törkeästi ruokaa kerralla vaikka ei todellakaan enää tarvis. Jopa OMAD oon tehnyt ihan säännöllisesti eikä edes millään 2000kcal dieetillä.Vaatii vaan sit jonkun Pynnösen vatsalaukun jos meinaa päivän kalorit parilla aterialla syödä.