OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Screenshot 2023-09-28 at 12.44.32.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kun kisojen alla kuittailtiin, että diettaamisesta ei ole mitään tietoa/osaamista?
Ottamatta kantaa kuin vain kuvilla, niin enpä usko, että riittäis vaikka olisin rasvaton luuranko, samat naamat keksis jonkun selityksen kuitenkin. Pakkotoistolla mä en tiedä edelleenkään mitään treenaamisesta saati dieettaamisesta.
 
Mikellä vissiin Sidewinder Revolution käytössä. Kun olen muutamalla videolla tuon nähnyt ja olet kehunut, niin innostuin ostamaan myös. Tosin tein sen virheen, että tilasin heti Xtreme T6 -mallin, eli kaikkein järeimmän. Ajattelin, että kerralla "kunnollinen".

Lyhyt kokemus on, että tuo Revolution ois varmasti ollut enemmän kuin tarpeeksi. Jumalauta toi Extreme on iso. :LOL: Muuten suosittelen kyllä kapistusta muillekin! Forkut saa todella, todella hapoile. (y)
 
Mikellä vissiin Sidewinder Revolution käytössä. Kun olen muutamalla videolla tuon nähnyt ja olet kehunut, niin innostuin ostamaan myös. Tosin tein sen virheen, että tilasin heti Xtreme T6 -mallin, eli kaikkein järeimmän. Ajattelin, että kerralla "kunnollinen".

Lyhyt kokemus on, että tuo Revolution ois varmasti ollut enemmän kuin tarpeeksi. Jumalauta toi Extreme on iso. :LOL: Muuten suosittelen kyllä kapistusta muillekin! Forkut saa todella, todella hapoile. (y)
Se extreme on sairaan vahvoille. Ei oo kamalasti säätövaraa kun on jo liian kireellä.
Kuinka monta treeniä teet viikossa vai palautumisen mukaan?
7-10.
 
Mikellä vissiin Sidewinder Revolution käytössä. Kun olen muutamalla videolla tuon nähnyt ja olet kehunut, niin innostuin ostamaan myös. Tosin tein sen virheen, että tilasin heti Xtreme T6 -mallin, eli kaikkein järeimmän. Ajattelin, että kerralla "kunnollinen".

Lyhyt kokemus on, että tuo Revolution ois varmasti ollut enemmän kuin tarpeeksi. Jumalauta toi Extreme on iso. :LOL: Muuten suosittelen kyllä kapistusta muillekin! Forkut saa todella, todella hapoile. (y)
Mistä tilasit? Kiinnostelisi kovasti hankkia sellainen.
 
Se extreme on sairaan vahvoille. Ei oo kamalasti säätövaraa kun on jo liian kireellä.
Juuri näin. Ostakaa ihmeessä muut toi Revolution tms. pienempi, jos ostatte. Ja kiitos Mike tästä ideasta sekä monista muistakin (sekä ohjeista), joita olen sun videoilta saanut! 🙂
Mistä tilasit? Kiinnostelisi kovasti hankkia sellainen.
Eivät virallisesti toimita eurooppaan, mutta olemalla yhteydessä onnistui ainakin mulla. Monet muut kaupat myivät ei-oota.
 
Paprika ja tomaatti on vain täytteenä tossa, ne nyt ei ole mitään ravintorikkaita pommeja, tärkeetä on että parsa on mukana. Tomaatti on kanan kanssa sopivan iisi ja raikas lisuke.
Paprika on äärimmäisen kova vitamiinipommi.

"Paprika sisältää muun muassa C- ja E-vitamiineja, A-vitamiinin esiasteita sekä B-ryhmän vitamiineja. Kasviksista paprika on yksi parhaista C-vitamiinin lähteistä. A-vitamiinia on eniten punaisessa paprikassa. Paprikalla on korkean karotenoidipitoisuuden ansiosta myös antioksidatiivisia vaikutuksia."
 
Vaatii vaan sit jonkun Pynnösen vatsalaukun jos meinaa päivän kalorit parilla aterialla syödä.
Tai entisen jenkkifutarin, vieläkin pystyy vetämään aivan törkeästi ruokaa kerralla vaikka ei todellakaan enää tarvis. Jopa OMAD oon tehnyt ihan säännöllisesti eikä edes millään 2000kcal dieetillä.
 
No homo, mutta noi olkapäät tossa profiilikuvassa on kyllä silmiä hivelevät. Selkäkin on kyllä kaunista katseltavaa. Hyvin antaa motivaatiota omaan tekemiseen kattoo tollasta kondista ja seurata kiristymistä.

Itsellä ikävuodet lähempänä 40 kuin 30 ja olisinko sieltä jostain yläaste ajoista alkanut seuraamaan pakkista. Paljoa en tänne oo kirjotellu tai aktiivisena ollu mutta lähes päivittäin tullut luettua. Kiitos kaikesta mitä oot täällä tehny ja kaikesta materiaalista mitä oot tuottanut. Kullan arvoista kaikki.

Motivaatio tulisi toki löytää aina omin keinoin, mutta kyllä suurimmat motivaatiot ja sellaiset kunnon reeni jaksot on ollut näihin aikoihin:
- Gymlogit
- wlogit
- Allun kanssa kun alko yhteistreenit ja samalla vielä tasainen tahti huippu Kale Valde podcastit
- nyt tämän hetkinen projektis

Ei oo jaksanut vuosiin muita "bodyvaikuttajia" videoiden parissa seuratakkaan.
Mutta siis, no homo, iso kiitos
- Sitoja
 
Mentulan tekemä 8 viikon dieetti aikanaan, vai mitä se kesti. Hirveet lääkemäärät.

Vaikka kukaan ei uskokaan, niin alle 10% siitä kemiasta nykyään. Ja paino reilusti kireempänä korkeempi. Ja ihan oikeesti, youtubea myöten huudetaan miten mä kiskon kuulemma kasvut, insut, monta anaa jne. No on se nyt perkele ku painan vaan 89kg silti. Jos mä alkaisin oikeesti nyt nakuttamaan, tää sama kuosi olis 99kg. Mutta koskaan kukaan ei vain suostu hyväksymään sitä ikuista faktaa, että se treeni on se kaiken määrittävä elementti, se on ihan sama paljonko sä hakkaat kamaa, jos sun treeni ei vastaa sitä lääkemäärää, sä et tule kehittymään sen edellyttämällä tavalla. Ja taas jos sä panostat siihen treeniin ja ravintoon niin paljon kun susta irtoo, sä et tarvikaan enää niitä isoja määriä kemiaa, sä pärjäät minimaalisilla määrillä ja selviät jopa pienistä sivareista.

No toki, mulla on aikaa panostaa, jos mä kävisin 5 päivää viikossa töissä näillä unilla, niin saattais olla vähän hankalampaa. Mut en mä töissä viittä päivää ollut tossa ekassakaan kuvassa.

IM000531.JPG

850A15223.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Tossa on olkapäät flexaamatta selkätreenissä, ettei ne ole edes pumpissa. Ne on ollut mulle reisien ja takareisien ohella kaikista vaikeimmat kasvattaa. Ja sama kaava niissä mitä reisissä, ne alkoi kasvamaan vasta melko häiriintyneillä treenimäärillä. Kyykyssä valtavat määrät takakyykkyjä toistojen osalta, olkapäissä valtavat määrät varsinaisia treenejä failureen useita kertoja viikossa kokoajan. Ja mun on niin vaikea ymmärtää miten silti kerta toisensa jälkeen sitä treeniä, sen määrää, laatua, itse tekemistä pyritään vähättelemään viimeiseen saakka. Mä sanon ihan aidosti kokemuksesta tosi pitkältä ajalta, se treeni on kaikista tärkein, oli natu tai ei. Ja se kunto, se revitään keittiössä ja pään sisällä. Näihin ei vain vittu ole oikotietä, ei ole.

Ja tässä mä nyt puhun vaikeista lihasryhmistä ja hardgainereista. Jos mulla olis itellä samat kasvupotentiaalit joka lihasryhmässä mitä selässä, ei mun tarttis treenata ku kerran viikossa semisti failureen. Onnea niille jotka omaa geenit, jotka tämän mahdollistaa, suurin osa meistä joutuu joko:

A - Tekemään vitusti töitä
B - Selitteleen himassa kasa tutkimuksia kädessä miksei pidä panostaa treeniin

Screenshot 2023-09-29 at 7.18.28.jpg


Ja mun on pakko sanoa, miettikää sitä myös, että mä en pakota tässä lisäravinteita, miten intralla, heralla jne pääsee parhaaseen kuntoon. Ne on vain ase siinä touhussa, se työ tehdään salilla. Mä painotan kokoajan sen treenin kriittistä tärkeyttä.
 
Sori mike. Oot vähän ku nibu joka on joskus ollu vaikutuksen alasena hyvää seuraa ja nyt vuosien jälkeen leveilet traumaattisen kokemuksen keskellä helvetin hyvällä olotilalla ja isoilla lihaksilla. Kyllähän siinä yks jos toinenki kelaa et tää jäbä on vetäny jotain

Toisaalta vittuux sil on välii sul on tykit ja näil hiiril ei. Senhän takia aineita vedetään koska ne helpottaa elämää. Lyhyellä aikavälillä
 
Sulla tais kanssa toi avautuminen helpottaa elämää lyhyellä aikavälillä.

Mut toivottavasti muut osaa ottaa koppia tosta treenin tärkeydestä ja siitä että ne huonot lihasryhmät vaan vaatii aivan hirveesti duunia.
 
Näinhän se on 29.9.2023 klo 8.07 ja hengailen internetfoorumilla. Ei vaiskaan pahottelut en vaan pysty vastustamaan täs ketjus on liian hyvä tunnelma. Pakko käyttää sanan säilän terävää päätä
 
No mun vertaaminen johonkin narkkariin ei ole sanan terävää säilää nähnytkään. Jos sä osaat sisäistää ton mun viestin treenistä, niin sen tarkoitus on omalla esimerkillä inspaa muita kanssa kovaan treeniin, ei mihinkään narkkaamiseen. Niin on tää nyt jo vitun säälittävää jos tuokin generoi levotonta paskaa.

Muutamat ovat täällä ja somessa kiitelleet kun olen päivitellyt tätä menoa että auttaa heitäkin, sitten se isompi osa jauhaa samaa paskaa mitä aina, ne ei osaa nähdä tässä mitään posiviiista.
 
Back
Ylös Bottom