OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Lihasmuistilla on varmaan merkitystä tässä, mutta olkapäissä ei ole mitään lihasmuistin kanssa tekemistä, ne ovat isommat mitä koskaan ennen ja sain ne kasvamaan vihdoin ihan merkittävästi tekemällä niitä melkein joka toisessa treenissä. Teen ne noin 4-5 kertaa kierrossa. Mutta sovellan niitä treenejä, en toki voi punnertaa kokoajan koska sen tiedän aiheuttavan ongelmia.
Samalla tyylillä itse priorisoinut käsiä tällä hetkellä, eli joka treenin loppuun vähän + oma päivä niille
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä mieltä Mike siitä, että jakaisi päivän kalorit neljälle aterialle? Aamupala, lounas, päivällinen (reenin jälkeen) ja iltapala. Esimerkiksi päivän kalorit 3200 ja päivässä vetää 4 kpl 800 kcal settejä.
Ei mitään ongelmaa, vaan melkein parempi jos verensokerit pysyy tasaisena. Semmoinen 2 tunnin välein mussuttaminen on vähän samanlainen reliikki jostain muinaisuudesta kuin palkkarikin.
 
En ole Mike, mutta toimii todella hyvin tuo systeemi. 2-3h välein syöminen turhaa.
No tämä todellakin. En oo ikinä ymmärtäny miks pitäis puputtaa 2-tunnin välein jotain. Hyvin toimii vaikka syö harvemmin isompia määriä. Pätkäpaastokin toimii offseasonilla vallan mainiosti ja tuo mukanaan paljon hyötyjä niin veriarvoille, kehonkoostumukselle, insuliinivasteelle ja niin edelleen.
 
Ei mitään ongelmaa, vaan melkein parempi jos verensokerit pysyy tasaisena. Semmoinen 2 tunnin välein mussuttaminen on vähän samanlainen reliikki jostain muinaisuudesta kuin palkkarikin.
Tuohan on hyvä tietää. Itellä ollu aina vaikea syödä useasti päivässä ja tuntuu helpoimmalta tuommoinen systeemi. Kiitos vastauksesta sulle ja Yodalle! 👍
 
Ketamiinipohjainen, täystyrmäys 10 minuutissa. En ajatellut mitään kevyttä, vaan että lähtee taju varmana. Nukuin putkeen.
Oho, kunnon dropit oot saanu 😮 Kävitkö yksityisellä? Ite vuosia uniongelmista kärsineenä kokemus se, että työterveydessä/kunnallisella yrittävät nykyään syöttää unettomuuteen masennus- tai psykoosilääkkeitä, joista tulee sit enemmän tai vähemmän pöhnäinen olo. Toki noissa ei samalla tavalla toleranssi nouse kuin esim. bentsopohjaisissa lääkkeissä jos joutuu säännöllisesti ottamaan.
 
Ketipinor on mt eikä unilääke, vaikka toki väsyttääkin. Ketamiini on nukuttamiseen

Nukahatamiseen määrätään myös, jos lääkäriltä on resepti tippunut ketamiiniin, tai että sellainen olisi pillerinä, niin yllätyn suuresti.

Antakaa minun olla väärässä, ehkä Mike laittaa valmisteen nimen ja se ei ole Ketipinor.
 
Nukahatamiseen määrätään myös, jos lääkäriltä on resepti tippunut ketamiiniin, tai että sellainen olisi pillerinä, niin yllätyn suuresti.

Antakaa minun olla väärässä, ehkä Mike laittaa valmisteen nimen ja se ei ole Ketipinor.
Joo näin oon kuullu, pidän sitä kyllä melko fucked up ratkaisuna
 
Joo näin oon kuullu, pidän sitä kyllä melko fucked up ratkaisuna

No ensimmäisenä sen (Ketipinor) saa kouraan jos menee unettomuudesta puhumaan. Bentsot alkaa olemaan jo erittäin kiven alla, helvetin hyvästä syystä, mutta että sitten ketamiini?

Asia on tietenkin eri, jos määrääjänä on potilas itse ja apteekkarina tumma puiston setä.

Enkä nyt väitä mitään, että tummilta sediltä olisi mitään ostettu, tai että he mitään möisivät.
 
Siis ketiapiiniahan käytetään nykyään todella yleisesti uniongelmiin, vaikka alunperin psykoosilääke onkin. Itelläkin ollu/on käytössä. Se vaan, että ketiapiini ei ainakaan itellä vaikuta kovin nopeasti, vaan otan 1-2 tuntia ennen nukkumaan menoa
 
Siis ketiapiiniahan käytetään nykyään todella yleisesti uniongelmiin, vaikka alunperin psykoosilääke onkin. Itelläkin ollu/on käytössä. Se vaan, että ketiapiini ei ainakaan itellä vaikuta kovin nopeasti, vaan otan 1-2 tuntia ennen nukkumaan menoa
Tiedän, pidän sitä silti hyvin kyseenalaisena ratkaisuna.
 
Back
Ylös Bottom